![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het VB is ten onder gegaan aan de machstwellust van één persoon die niemand naast zich gunde. En aan de strategisch volstrekt verkeerde keuzes van één persoon. Het gaat in beide gevallen over dezelfde persoon. Het is een bizar gegeven, bijna van psychologische aard, dat vele trouwe VB-aanhangers dat niet willen inzien. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie zou Philip dan naarvoor schuiven als sprekende pop, als Valkeniers weg moet ? Annemans niet, die lijkt me te sterk en geen zin om buikspreker te worden. Anke Vandermeersch ? Het moet iemand zijn die ofwel 100% loyaal is aan Philip, ofwel opofferbaar is bij de volgende slechte verkiezingsresultaten (2014 dus)
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Annemans en Anke zijn voor Filip risicogevallen. Wie weet gaat ze wel ECHT voorzitter ZIJN, en dat kan Filip niet meer aan de touwtjes trekken als het hem uitkomt.
![]() |
#25 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik heb die een paar keer horen spreken. Die probeert met kracht te spreken, maar het lukt haar na al die jaren niet. Het publiek doet ALSOF ze helemaal voor haar gaan, maar in hun hoofd denken ze "Opzouten, trut!". ![]() Bij Filip is het totaal anders, het racistisch publiek juicht omdat ze het menen.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 16 oktober 2012 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Na een zware nederlaag moet men durven maatregelen te nemen. Anke is ook niet gemaakt voor de politiek. Ze kan achter de schermen meehelpen. Annemans kan ook het publiek meekrijgen, dus die zou ik wel behouden. Een partij als het Vlaams Belang die overeind blijft dankzij het eeuwig beloven van iets (wetend dat ze toch nooit gaan regeren) moet het van erg krachtige sprekers hebben. Mensen moeten het idee krijgen dat het ook écht gaat gebeuren. Komt daar een blonde ex-model aan en die belooft Vlaanderen onafhankelijk te maken... ![]() ![]()
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van dermeersch is wel wat meer dan enkel 'n blond ex-model.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Wie nog tot de VB behoort , is de harde kern met de bokshandschoenen, die inderdaad racistisch is. Dat is mijn mening voor het ogenbklik.
Veel mensen hebben in het verleden op het VB gestemd enkel en alleen omdat ze binnen de traditionele partijen niemand meer vonden die hun belangen kon / wilde verdedigen. Nu ze in het N-VA iemand gevonden hebben die dit wel kan, lopen ze over. Niets abnormaals dus, enkel voor die personen die het N-VA geen warm hart toedragen en zeer bang zijn dat hun partij in de verdringing komt/is. Verstandige mensen moeten dit toegeven en hebben er begrip voor. (Waarmee ik de anderen het tegenovergestelde verwijt) Wie die overlopers als lepralijders beschouwt, vertelt meer over zichzelf dan over die kiezers. Denk je nu echt dat de drie traditionele partijen niet blij zouden zijn met die overlopers??? zouden ze dan dezelfde maatstaf hanteren?? Natuurlijk hadden ze van het VB door het cordon weinig te vrezen, wat nu wel het geval is en wat hen zo nijdig maakt. Als ze al konden of durfden zouden ze liefst van al ook de N-VA in een cordon steken , dan konden ze lustig verder doen. Ze zijn dit voorlopig in de praktijk nog wel aan het proberen, maar ze zullen toch het onderspit moeten delven. Laatst gewijzigd door omaplop : 16 oktober 2012 om 14:45. |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Laatst gewijzigd door Faun : 16 oktober 2012 om 19:25. |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Oorzaak en gevolg niet omdraaien. Niemand wil n-va in een cordon steken, om de simpele reden dat ze nooit zwijnepan hebben als ideologie willen verspreiden zoals het vlaams blok wel heeft gedaan en nu nog doet onder een softere en meer juridisch opgekuiste versie. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bedankt Bruno...
Hallo Anke; welkom ...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 oktober 2012 om 19:44. |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik zou liever hebben dat Annemans de voorzitter wordt en de verkiezingen trekt.Terug naar de core business Vlaamse Onafhankelijkheid
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Anke Vandermeersch, wil je dat het Vlaams Belang de VLD achterna loopt met Truttelboom misschien ?
Een vrouw is totaal niet geschikt om een radicale nationalistische partij te leiden. Begin niet over Marine Le Pen want ik vind haar ook niet goed. Een man is veel geschikter voor die functie. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 16 oktober 2012 om 20:49. |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vandermeersch kan het vb misschien gematigder laten overkomen, en in tegenstelling tot Turtelboom heeft vandermeersch wel hersenen en is ze vrij knap (wat misschien kan helpen)
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar mensen uit CDNV en SP en VLD hebben ook voor N-VA gestemd. Ik denk dat ik dat nog ga herhalen. Het blijkt namelijk een taboe-zinnetje te zijn. En ik hou niet van taboes. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() gemeentepolitiek ?
|
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() annemans
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die laatste behoort niet tot de kern van VB.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |