Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Discussietools
Oud 20 oktober 2012, 20:34   #21
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
BDW doen falen is een motivatie voor alle 3 de klassieke partijen en is volgens mij de hoofdreden van het "waarom niet".
Ze proberen dat nu al 2 jaar. Het werkt niet.
Dus: Laat ze maar doen!
In 2014 kan de NVA dan zelfs de nationale politiek gaan misbruiken voor de Antwerpse.

Tis leuk om NVA te zijn.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline  
Oud 20 oktober 2012, 20:40   #22
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Hij moet dat niet. Hij gebruikt hier overduidelijk de groenen als munitie. Almaci bewijst met haar onnozele reactie dat ze zelfs niet begrijpt in welk spel men haar mee sleurt. We kijken naar een schaakspel tussen twee toppers, en zij is de tante Terry van dienst.
Ik snap dat eigenlijk nog altijd ni goed waarom PJ ineens de Groen er bij wilde. Leg da eens uit voor mensen die traag van begrip zijn. Jansens heeft da uitgelegd op ATV ze, eraan toevoegend "meer moet je daar ni achter zoeken". Maar ik ben 't weeral vergeten.

Laatst gewijzigd door E. Migrant : 20 oktober 2012 om 20:44.
E. Migrant is offline  
Oud 20 oktober 2012, 21:13   #23
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Ik snap dat eigenlijk nog altijd ni goed waarom PJ ineens de Groen er bij wilde. Leg da eens uit voor mensen die traag van begrip zijn. Jansens heeft da uitgelegd op ATV ze, eraan toevoegend "meer moet je daar ni achter zoeken". Maar ik ben 't weeral vergeten.
Cvp en nva zijn pro brug
die 2 gaan gewoon een afrit 100m verschuiven en da referendum kan de prullenmand in(nieuwe brug hé).

spa heeft groen nodig om dat tegen te houden
groen erbij is einde brug
1207 is offline  
Oud 20 oktober 2012, 21:23   #24
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Patrick Janssens stelt zéér klaar en duidelijk dat het niet aan hem is om dit met Groen door te spreken maar aan Bart De Wever. Deze laatste is geld gaan zoeken om in te gaan op de eisen van Groen.

Dat was idioot van Bart De Wever. De enige manier om Patrick Janssens niet zijn misère op tafel te laten uitspelen is door in coalitie te gaan met het Vlaams Belang.
Ik denk niet dat Patrick echt wil dat Groen erbij komt. Groen deed daar zelf verbaasd over.

Wat er aan de hand is is het volgende.
Patrick heeft uit kwaadheid gezegd dat een samenwerking met NVA geen optie is. Maar natuurlijk komt na de ontgoocheling het gezond verstand. Patrick wil liever meedoen dan in de oppositie gaan. Dus komt hij aan met "Alleen met Groen erbij"
1. Hij lijdt geen gezichtsverlies, want hij stelt de eisen.
2. Weigert Groen, dan kan men nog altijd zeggen dat men toch besloten heeft om samen te werken, omdat dit voor de Antwerpenaren het beste is.

Bartje zal wel gezegd hebben tegen Patje: "Kijk, ik ben hier toch over twee jaar weg, dan mag je Antwerpen terug hebben. Ge weet dat NVA niet meer herkozen wordt als ik niet meer meedoe."

Laatst gewijzigd door nickb : 20 oktober 2012 om 21:23.
nickb is offline  
Oud 21 oktober 2012, 00:17   #25
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Le Téméraire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Weet je waarom het in Antwerpen niet gaat ?

oem dat thai manne vant'stad zoin . groot bakkes and woinig resultoot .

Omdat Antwerpen van zichzelf denkt dat ze de grootste en belangrijkste stad van de wereld zijn maar eigelijk een groten afgang zijn .
Ik ben zelf van Antwerpen, semi-geboren en getogen. Niemand bij ons spreekt zoals gij. Of in ons taal: niemangd bai oengs klapt gellek as gaa.
Le Téméraire is offline  
Oud 21 oktober 2012, 00:40   #26
GZV
Provinciaal Statenlid

GZV's schermafbeelding

Standaard

SP-a is bang.Op hun linkse flank zitten groen,PVDA en rood te wachten.De angst domineert.
GZV is offline  
Oud 21 oktober 2012, 10:03   #27
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Cvp en nva zijn pro brug
die 2 gaan gewoon een afrit 100m verschuiven en da referendum kan de prullenmand in(nieuwe brug hé).

spa heeft groen nodig om dat tegen te houden
groen erbij is einde brug
Tel daarbij dat BDW al verklaart heeft een bruggenbouwer voor de antwerpenaren te willen zijn.
jogo is offline  
Oud 21 oktober 2012, 11:23   #28
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal Bekijk bericht
Een misère op tafel moet je met een Chelem counteren. Dit kan je niet met kleine kaarten doen.
Om iemand in zijn misère op tafel in te spelen heb je juist kleine kaarten nodig. Je kan niet gaan voor een Chelem want een misère op tafel moet gespeeld worden vanaf het moment de kaarten op tafel zijn gesmeten.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be