![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Werd vroeger al niet geschreven dat Mathilde een contract heeft moeten tekenen om minstens 15 jaar getrouwd te blijven met Philip? Of was het Claire met Laurent??
Gedwongen huwelijken , daar verzetten wij ons toch tegen?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die wou, naar analogie met een huurcontract, een huwelijkscontract ontwerpen met termijn van 3, 6, 9 jaar. Mits drie maanden vooropzeg dus telkens zonder kosten van advocaten opzegbaar. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mathilde deed het blijkbaar voor het geld en Flup voor de troon. Het ik geloof dat het Claire was die een non-echtscheidingspact heeft moeten tekenen, met iemand als de Lorre kan je niet voorzichtig genoeg zijn zal Albert gedacht hebben. En Lorre lijkt nu toch wel heel erg veel op zijn vermoedelijke biologische père, mijnheer Vastapane. Die pech hebben ze wel: ook Delphine lijkt als twee druppels water op Astrid, de mama van den Bert. Ontkennen was dus geen optie. Trouwens oma Elisabeth was er ook niet vies van: naar het schijnt "ontving" ze de nodige hoge piefen in haar atelier op het palais de Laeken ![]() Maar ik vraag me dus echt wel af, stel dat Flup "uit de kast" was gekomen, of zoiets een juridisch bezwaar tegen het koningschap zou kunnen zijn. Volgens mij niet dus, gezien het inquisitiecentrum daar direct op zou springen. Dat er dan geen nakomelingen komen kan geen probleem zijn: Heilige Baudoin had die ook niet. De koninklijke kweekster van dienst, Astrid, heeft nochtans al ferm haar best gedaan om genoeg dotatie-mogelijkheden op de wereld te zetten. Bijkomende vraag, stel dat Flup met een andere Flipper naar huis was gekomen, en ze trouwden netjes met elkaar (dus niet in Sint Goedele want de kerk mag de AD wetten wel overtreden), zou die mijnheer Flipper dan ook Koning Flipper mogen heten? Spijtig dat dat allemaal in de kiem is gesmoord, de boekskes zouden nogal verkocht hebben. Deborsu verdwijnt binnenkort echter van het scherm en alle deurtjes zullen zich gesloten hebben vrees ik. En Tilleke? zij kocht wekelijks een nieuw speeltje en kreeg er van Flup een grote "Tarzan" bij.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 oktober 2012 om 08:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge zegt zoiets:
![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite vind ik dat IVF gedoe er wel wat over. IVF heeft niks te maken met de bedprestaties van enige would-be papa. IVF past men toe als de vrouw niet zwanger geraakt via normale sexuele betrekkingen. In geval het om de niet-prestatie gevoeligheid van de man ligt, kan men evengoed kunstmatige inseminatie toepassen, zoals vb. de verkoopmoeder van baby D. heeft gedaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar kijk al eens. De intieme vriend was in feite een "verre neef".... klinkt dat niet bekend in de oren? (maar allez, de verre neef heeft ondertussen ook al een vrouw die nakomelingen heeft gemaakt)
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Gouverneur
|
![]() De vraag in DS indien prins Filip wel de juiste man voor de troon is, is niet dom.
Gezien, zoals reeds geschreven, de grondwet de oudste tot troonopvolger maakt, is de vraag eerder irrelevant. De vraag is tevens teken van vrije meningsuiting, en het kritisch zijn. MAAR: Waarom heeft men, tijdens de eerste zwangerschap, de (grond)wetten na 180 jaar plots veranderd, zodat het ook mogelijk is dat een vrouw als eerstgeborene de Troon kan betreden? Vreesde men dat er geen tweede kind zou kunnen komen? Ik heb het altijd "verdacht" gevonden... Heeft niemand zich hier ooit vragen bij gesteld? Men heeft dus al sinds -misschien voor?- de zwangerschap geweten dat het kind een meisje zou worden. Dus blijf ik bij wat ik reeds heb gesteld http://forum.politics.be/showthread.php?t=168366&page=4 Citaat:
Citaat:
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 24 oktober 2012 om 02:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is niet of de kwiebus in kwestie zich kan voortplanten he, maar of hij zelf degene is die op de "juiste" manier werd geworpen door de juiste persoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er partriarchale regels vastleggen wie het zal zijn, dan kan er geen vacature uitgeschreven worden, en kan men dus ook geen selectie maken op basis van vereiste competenties. Een "miniatuurvacature" waarbij men tussen een heel beperkt aantal kandidaten (Laurent, Filip, Astrid bvb) die op voorhand voorgeselecteerd zijn, om daaruit de "minst slechte" uit te kiezen is bijna even belachelijk. Nee, als je patriarchale regeltjes hanteert, moet je kunnen aanvaarden dat op een dag een chimpanzee de job doet he. Als je meer competenties vereist dan een chimpanzee aankan, dan heb je een heel zwaar probleem. Maar in ons geval is dat gelukkig het geval niet ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 24 oktober 2012 om 05:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Weg met alle tronen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt onze grondwet nog iets over donorzaad van de spermabank?
Geldt ook als nageslacht? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() Voor zover ik het me correct herinner, is iedereen troonopvolger in BE, althans theoretisch. Er zijn enkel x aantal personen voor uzelf gezien de familiebanden.
!! Ook ik heb gedeeltelijk mijn bedenkingen waarom 1 bepaalde familie voor de eeuwigheid mag regeren. Wat betreft de vacature met competenties: dit verkrijgen we bij het kiezen van een President. -> PS: niemand die van woord is op mijn bedenking in post #33??
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 25 oktober 2012 om 02:44. |
![]() |
![]() |