![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Nu ja, mijn grootmoeder zegt ook dat de N-VA zwarten zijn. De reden is heel simpel. Jouw grootvader en mijn grootmoeder zijn namelijk opgegroeid in een periode dat de kerk nog een machtig instituut was. In die tijd (jaren '50) werd er door de kerk massaal opgeroepen om zeker niet op de Vlaams-nationalistische collaborateurs van de VU te stemmen. Intussen is de invloed van de kerk sterk afgenomen en is de generatie volop aan het uitsterven. De dalende verkiezingsresultaten van de CVP en de CD&V zijn daar een mooi voorbeeld van. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot slot komt men bij het privéleven "Draagt je vrouw een hoofddoek?" Oei. Die draagt een hoofddoek. Men begint te discussiëren: ja maar als die zijn vrouw bij de lijstvoorstelling in het publiek op de eerste rij zit, dan gaat het VeeBee ons daar toch op pakken? Of: hoe achterlijk en belachelijk kan je zijn! Anno 2012 in Europa krijg je een plaats op de lijst op basis van de vestimentaire voorkeuren van je vrouw.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 23 oktober 2012 om 15:57. |
|||||||
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() onzin het merendeel heeft Rechts gestemd...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gros van de Antwerpenaren heeft centrum gestemd. Niet extreem rechts en niet extreem links. PVDA moet dus niet te hoog van de toren beginnen blazen omdat ze in Borgerhout aan het collaboreren gegaan zijn met moslimorganisaties.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ge moet u goed aandoen als het koud wordt...er wordt volgende week sneeuw gegeven door het KMI...we gaan ons eens lekker induffelen zie....oeps...het is ook nog lijstvorming...gaan we daar ook zo maar eens naartoe...we willen toch geen snotvalling oplopen zeker... a propos: dat metalen ding aan mijn nek is een sierraad hé... ![]() ![]()
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik stem op partij X omdat ik die in de oppositie wil.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een hoofddoek is een hoofddeksel. Wat snap jij daar niet aan?
Kan je mij ook eens uitleggen wat het hoofddeksel van een familielid zegt over je competentie als gemeenteraadslid?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of laten we het over een andere lap stof hebben: wat zegt het dragen van een witte puntmuts over de competentie van een gemeenteraadslid?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 oktober 2012 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In de 2 districten met het hoogste percentage moslims, Borgerhout en Hoboken, haalt de PVDA respectievelijk 17% en 16%. In de 2 districten met het minste percentage moslims, Ekeren en Berendrecht-Zandvliet-Lillo, haalt de PVDA respectievelijk 3% en 4%. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PVDA+ = Partij Van de Allahtonen
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Wacht... ik ga er nog een paar bij doen... Kan u mij uitleggen wat een hoofddeksel van een familielid zegt over je: - competenties om met de wagen te rijden - competenties om wielertoerist te worden - competenties om in een kerkkoor mee te zingen - tennis te spelen - golf - voetbal Zever zegt ge? Gij zijt begonnen hé...
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() Je moet niet hypocriet doen. Steek je extreem rechts in een cordon, dan geldt hetzelfde voor extreem links.
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om welke reden? Ik heb geen studie gedaan van hun programma, maar op het eerste zicht zie ik geen dingen in strijd met de rechten van de mens. Op het eerste zicht he, misschien zie jij er wel? |
|
![]() |