![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Vandaag weet het volk meer dan ooit hoe de realiteit is!! Wallonië moet zijn geld dat het van ons krijgt uiteraard goed gebruiken! (Vlaanderen moet het geld van de belastingbetaler trouwens ook geod gebruiken...). Als dat niet het geval is moet daar iets aan worden gedaan!! Is het omdat een paar politiekers het geld slecht investeren dat de inwoners van het Waals gewest minder recht heeft op veilig verkeer, goed onderwijs, goede economie,...? Ik dacht het niet! Het bedrag van die transfer KAN naar beneden, en daar moet dan aan gewerkt worden!! Maar dat is en blijft GEEN reden om Vlaanderen onafhankelijk te krijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Kijk en lees de tekst tussen haakjes: twee RELATIEVE begrippen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() wat we krijgen is stank voor dank!
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() een obsessie? ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Struisvogelpolitiek: Als iets niet dadelijk presto subito lukt, dan steken we onze kop in het zand en denken we alleen nog aan onszelf... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() awel nu mag men dus in Brussel-Halle-Vlivoorde op waalse partijen stemmen. Nadat men hiertegen masaal had betoogt (was ik zelf nog bij) interviewden ze even Michel en Di Rupo, deze zeiden: Ons antwoord op Vlaamse eisen is ronduit NON! Dat is nu het probleem daar.
![]() |
#35 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat België zo'n goeie sociale zekerheid heeft is mede dankzij Wallonië, dat België zo welvarend is is mede dankzij Wallonië, etc... Problemen zijn er om opgelost te worden!!! Hoe meer bevoegdheden je trouwens gaat splitsen, hoe meer elk gewest zelf mag beslissen hoe het vanalles invult... Dus op die manier is het ook de schuld van het separatisme dat enkele problemen ontstaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Franstaligen die daar wonen kunnen op Franse lijsten stemmen... Dat is een fasciliteit die men die Franstaligen indertijd heeft gegeven... Als ik Di Rupo was zou ik mij dat ook niet zomaar laten afpakken... Anyway... Men maakt van een vlieg een olifant... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het Blok is echter wel VLAAMS nationalistisch!!! Bij hun verkiezingscampagne wordt daar in Brussel echter GEEN WOORD over gerept... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In ieder geval vind ik dat ze alweer niet heel consequent zijn, onze vrienden van het Blok. Beetje flauwtjes eigenlijk. Beetje kinderachtig ook. Niet dat ik vind dat die splitsing er niet door mag komen. Ze komt er trouwens. Nu nog een stuiptrekking van Vanhecke die daar duidelijk niet op had gerekend (zie post van Hyoens), in de hoop dat hij zijn kiezers die absoluut niks anders lezen dan zijn voddeke dat zegt wat ze denken, nog wat meer in zijn partij kan doen geloven. Zou jij van die mens een auto kopen??? |
|
![]() |
![]() |