![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij hebben inderdaad niets meer aan Ford verloren. Zeker niet als ze een vette ontslagpremie én brugpensioen bekomen (wat, veronderstel ik, voor de meeste meer zal opbrengen dan enkele jaren gegarandeerde arbeid... zonder te werken). Dat hun houding er maar niet toeleidt dat de overige Limburgers Lamburgers worden. Laatst gewijzigd door Roodkapje : 25 oktober 2012 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar die mensen zullen wel geen zo'n schoon ontslagpremie hebben als die van Ford. Eigenlijk vind ik het erg dat een maatschappij zo afhankelijk kan zijn van een autofrabriek. Het is dus blijkbaar een grote drama dat er zoveel werklozen bijgekomen zijn. Maar waarom schreeuwt de werkgeversbond al generatie's lang naar méér manschappen? Waarom moet telkens mensen van buitenland naar hier gehaald worden? Het antwoord is simpel: deze situatie zoals ze nu is, is goed voor grote ondernemingen. Zo kunnen ze het werkvolk onder druk zetten. Ben ik blij dat ik met die lelijke wereld niets te maken heb.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Toch mijn complimenten voor de directie van Ford. Ze hadden het nieuws ook vlak voor de verkiezingen naar buiten kunnen brengen. Dat zou , zo lijkt mij, best wel invloed op het kiezersgedrag gehad hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze vakbonden zijn geen rechtspersoon,dat is nu een nadeel,want dan hadden ze de Europese directie van Ford Europa GmbH voor de rechter kunnen dagen wegens woordbreuk,en met de bewijzen ter hand..... DAT zou nog eens een nuttig gebruik van vakbondsgeld geweest zijn,zelfs indien dat proces verloren zou worden,zou het een waarschuwing van formaat geweest zijn,LIEG NIET...lijkt me belangrijk in een beschaafde maatschappij... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 25 oktober 2012 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hetzelfde wat o.a. met BNP Paribas Fortis aan de hand is... onlangs hebben ze beloofd tot 2014 geen werknemers te ontslaan als het personeel 3% inleverde... raad eens wie vanaf 2013 z'n IT gaat outsourcen aan de joint venture BP2I, waardoor ten minste 200 IT jobs verloren gaan, en nog eens 200 vanaf 2014. Same shit, de belofte is gemaakt door de Belgische directie, maar dat weerhoudt de Franse bazen niet om jobs te schrappen.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 25 oktober 2012 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men, machines, money + materials (dat is die "bijna"). |
|
![]() |
![]() |