![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee diploma's?? Mij lijkt dat je met één goed diploma ook kunt werken. En waarom heb je geen recht op een studiebeurs? Wie tewerkgestelt wordt met dienstencheques doet inderdaad volwaardig werk, en " dat kost geen miljard" want al die mensen verdienen nu zelf, wat de staat anders zou kwijt zijn aan een uitkering. Maar ik vraag me toch af, waarom u geen studiebeurs hebt zoals andere studenten?En waarom u twee goede diploma's nodig hebt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() De kostprijs van migratie is onberekenbaar.De kostprijs van OCMWers en werklozen is wel te berekenen.Vooral de prijs van mensen die weigeren om aan de slag te gaan is véél te hoog.Sommige mensen weigeren elke job,ondertussen denken ze dat ze gratis wielen en remmen moeten krijgen.Ze hadden ook hun eigen wiel kunnen rechtzetten of hun eigen kabel kunnen leggen.Tenzij ze daar niet toe in staat zijn.Misschien moet ik na het afstellen van een fiets de afwas en kuis van die mensen gaan doen.
Uit dankbaarheid???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ik met een diploma aan de slag ga, betaal ik maandelijks zo'n 800 euro aan de staat en dat zal snel oplopen tot een 1500 euro. Wat kies je?
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 november 2012 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
- iets meer dan 1.3 miljoen euro voor hotelkosten aan 48 zogenaamd minderjarige asielzoekers, voor 2012 - de kosten van botscans (apparatuur, medisch personeel, ...) en fedasil medewerkers belast met het uitpluizen van die dossiers worden niet vermeld
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Terugkeervluchten voor zij die hier aankwamen maar geen recht hebben:
- één vlucht naar Albanië voor negen man (!) - één vlucht naar Groot Brittannië (aantal=?) --> + 5000 euro. Waarom kan men ze niet ergens laten wachten tot men bv 300 man kan terugvliegen en een contract tekenen met een vliegtuigmaatschappij die dat kan doen? In ruil kan die vliegtuigmaatschappij ook meer rechten krijgen of een grotere duw in de rug om met de Ford-fabrieken en velden iets nuttigs te doen. Ik ruik hier een zeer sterk samenwerkingsakkoord?
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() - Asielaanvragen voor oktober: een dikke 2000. Dit is een daling tov vorig jaar.
Er zitten dus al minimum zoveel mensen in de asielcentra of andere opvangcentra of onderkomens, die allen moeten worden voorzien van gratis medische zorg, hygiëne, voedsel, elektriciteit, sport, ontspanning, taallessen, ... Kostenplaatje, iemand? Iemand een idee hoeveel asielzoekers er momenteel in totaal in België zijn?
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 10 november 2012 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Word het niet de hoogste tijd dat we al die asiel en zgz. verrijking laten betalen door hen die er voor gezorgd hebben. Met andere woorden groen en rood en VLD. Want ze halen wel al dat gespuis hier binnen en geeft het alle faciliteiten die het maar wil, maar draait zelf niet op voor de kosten. Ongehoord !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
dit is mss wel niet volledig juist... maar, deze persoon zal der min of meer nie ver naast zitten. de echte belgen zijn echt vergeten dat belgie ons land is, en dat land word, sorry dat ik het zo cru zal zeggen, maar het word overspoeld met vreemdelingen, en wij maar belastingen betalen. jullie mogen het gerust weten, ik betaal al 3 jaar aan een stuk 3000euro aan de belastingen. die vreemden komen naar hier omdat ze in hun eigen land hun verstand nie kunnen gebruiken en elkaar liever afmaken dan een mooie wereld opbouwen. ze komen hier aan , ze kennen hier niks, enkel en alleen 1 iets, en das het o.c.m.w. ze krijgen een huis, ze moeten achter niks kijken. ze krijgen een leefloon. en dan nog komen ze hier ook de boel op stelten zetten, hebben de belgen dan geen haar op hun tanden meer...? zijn we hier dan zulke slappelingen geworden? en het ergste van al is dat de regering zegt dat er geen geld meer is om ze terug te sturen met vliegtuigen, maar der is wel geld om een leefloon te geven. LOGICA MENSEN, LOGICA... dat is soms ver te zoeken hier in belgie. maar ja, jullie betalen waarschijnlijk graag voor nen ander zijn kost en inwoon. nen belg en een vreemdeling gaan naar het ocmw, raad eens wie der geholpen word en wie der terug zogezegd me lege handen weg gestuurd word. en deze heb ik met eigen ogen gezien, al passerend bij een ocmw, een dikke vette mercedes, die van de parking kwam gereden bij het ocmw, en je mag 1 keer raden wie der in zit... een familie vreemdelingen. dus mensen , BELGEN, ECHTE BELGEN bedoel ik, denk nog maar eens goed na want het zal der nie beter op worden. dit zijn mss allemaal harde woorden, maar de logica zit er echt niet in. we zijn bezig met heel ons mooi belgen land kapot aan het maken. bv : Brussel, dat is geen brussel meer in mijn ogen, dat is klein turkije. marokko en nog zoveel meer... het is gewoonweg zoals een ratten plaag... en natuurlijk is dat leuk, je komt hier aan in belgie als vreemdeling, je hebt niks... en word je vanalles in je schoot gesmeten... en ja, jullie mogen het allemaal weten, VLAAMS BELANGER!!!!!!!!!!!!! in hart en ziel!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
dit is mss wel niet volledig juist... maar, deze persoon zal der min of meer nie ver naast zitten. de echte belgen zijn echt vergeten dat belgie ons land is, en dat land word, sorry dat ik het zo cru zal zeggen, maar het word overspoeld met vreemdelingen, en wij maar belastingen betalen. jullie mogen het gerust weten, ik betaal al 3 jaar aan een stuk 3000euro aan de belastingen. die vreemden komen naar hier omdat ze in hun eigen land hun verstand nie kunnen gebruiken en elkaar liever afmaken dan een mooie wereld opbouwen. ze komen hier aan , ze kennen hier niks, enkel en alleen 1 iets, en das het o.c.m.w. ze krijgen een huis, ze moeten achter niks kijken. ze krijgen een leefloon. en dan nog komen ze hier ook de boel op stelten zetten, hebben de belgen dan geen haar op hun tanden meer...? zijn we hier dan zulke slappelingen geworden? en het ergste van al is dat de regering zegt dat er geen geld meer is om ze terug te sturen met vliegtuigen, maar der is wel geld om een leefloon te geven. LOGICA MENSEN, LOGICA... dat is soms ver te zoeken hier in belgie. maar ja, jullie betalen waarschijnlijk graag voor nen ander zijn kost en inwoon. nen belg en een vreemdeling gaan naar het ocmw, raad eens wie der geholpen word en wie der terug zogezegd me lege handen weg gestuurd word. en deze heb ik met eigen ogen gezien, al passerend bij een ocmw, een dikke vette mercedes, die van de parking kwam gereden bij het ocmw, en je mag 1 keer raden wie der in zit... een familie vreemdelingen. dus mensen , BELGEN, ECHTE BELGEN bedoel ik, denk nog maar eens goed na want het zal der nie beter op worden. dit zijn mss allemaal harde woorden, maar de logica zit er echt niet in. we zijn bezig met heel ons mooi belgen land kapot aan het maken. bv : Brussel, dat is geen brussel meer in mijn ogen, dat is klein turkije. marokko en nog zoveel meer... het is gewoonweg zoals een ratten plaag... en natuurlijk is dat leuk, je komt hier aan in belgie als vreemdeling, je hebt niks... en word je vanalles in je schoot gesmeten... en ja, jullie mogen het allemaal weten, VLAAMS BELANGER!!!!!!!!!!!!! in hart en ziel!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Ben ik ver mis als ik stel dat meer en meer echte Belgen het gewoon niet meer aankunnen (mentaal) dat hun ganse omgeving ongevraagd veranderd en dat in negatieve zin, ze zich onveiliger en bedreigd voelen, dat er mensen opduiken waar zij geen uitstaans mee hebben en die hun niet bekijken noch kunnen verdragen en de cohesie in de buurten zwaar verstoren door een andere taal te spreken en er vreemde gebruiken op na te houden?
In mijn geval kan ik vertellen dat ik al enkele weken amper nog slaap en telkens wakkerschiet na enkele uurtjes omdat ik denk dat er iemand in mijn kamer staat. Ook hier op kot zat een "verrijker" die vermoedelijk motieven had die niets met diefstal te maken hadden, want er is niets verdwenen... Als ik lees wat parsprototem vertel en vele andere lezersreacties kan ik niet anders dan concluderen dat half echt België er niet meer tegen kan dat zijn cultuur met de voeten gelopen wordt en ze worden uitgelachen en uitgemoord in eigen land, en er tegelijkertijd nog grif voor betalen ook? Tijd voor een opstand ?
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 12 november 2012 om 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Update:
Weer wordt er impliciet een kost gesuggereerd. Nergens worden er echter bedragen genoemd: Citaat:
Ze hopen op geld van de federale, wordt er dan ook nog bij verteld!! De Vlamingen mogen het Brusselse "iedereen Brusselaar" geknoei betalen met andere woorden. Dat wordt dan nog in de krant bericht! Zo weten alle allochtonen dat het tussen nu en nieuwjaar het moment is om toe te slaan! ![]() Veiligheid in de weekends? Reken er niet op!
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Waarom overigens een vliegtuig voor twee man en een paardenkop? Wat kosten ryanairvlucht-ticketjes trouwens? Of zijn die niet goed genoeg? Zoals iemand hier zegt: ze kosten een pak minder dan het maandelijkse leefloon! Voor de asielopvang zal dat ook gelden! En eerlijk gezegd denk ik dat menig burger het met plezier zou betalen... en er mogen er meteen een 1000 meer mee. (Dan blijven er nog 999 000 over, als het er niet meer zijn). Heel grof maar hoe meer ik in aanraking kom met de "verrijkers", hoe meer ik er zeer grote vraagtekens bij hem. Ik durf al weken het nieuws amper te lezen, want de frustraties die ik dan voel ...
![]() |
![]() |