![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De doorsnee Marokkaan weet dat de meerderheid van de Europeanen geen moslims zijn en heeft absoluut niet de behoefte om hun islamitische waarden op te dringen. Het Europese en Amerikaanse imperialisme hebben daarentegen de laatste eeuwen niets anders gedaan dan landen aanvallen om deze te plunderen en er de imperialistisch-kapitalistische waarden en instellingen op te leggen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 15 november 2012 om 18:51. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De media blaast inderdaad alles erg op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben mindervalide , maar niet autistisch !! Ze blazen de zaak maar al te graag op , dat is't probleem !! Wat indien men zoiets doet voor het koninklijk paleis , hier of in Marokko ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou je niet voor een moskee gefotografeerd mogen worden? Wat is daar " provocerend" aan? Wanneer een moslim gefotografeerd wordt en op de achtergrond staat een kerk, gaan we daar dan ook over schrijven? Sinds wanneer moeten toeristen minirokken vermijden? Ik denk trouwens dat de meeste moslims helemaal geen aanstoot nemen aan die foto, u bent dus katholieker dan de paus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben zich inderdaad zoals je post te houden aan de lokale cultuur en gebruiken. De RKK en het Vaticaan kunnen er ook niet mee lachen als er zo iets voor hun kerken gebeurd. In Mechelen, een Vlaamse stad, word je zelfs opgepakt voor gebrek aan respect als je op de trappen van een kerk een boterham durft te eten. |
|
![]() |
![]() |