Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 november 2012, 18:51   #21
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Al met al is het logica des zelve dat er moslims zijn die er wel aanstoot aan nemen. De islam heeft bepaalde kledingvoorschriften. Ik weet dat er discussie bestaat of een hoofddoek bijvoorbeeld daadwerkelijk verplicht is, maar een minirokje is volgens mij voor veel moslims/moslima,s not dun.
Dat klopt, maar ik stel gewoon vast dat de Belgische media dit incident weer ongelofelijk moeten opblazen, terwijl het in Marokko nagenoeg iedereen onverschillig laat. Wie vaak naar moslimlanden gaat, weet dat moslims tolerante en gastvrije mensen zijn t.a.v. niet-moslims.

De doorsnee Marokkaan weet dat de meerderheid van de Europeanen geen moslims zijn en heeft absoluut niet de behoefte om hun islamitische waarden op te dringen. Het Europese en Amerikaanse imperialisme hebben daarentegen de laatste eeuwen niets anders gedaan dan landen aanvallen om deze te plunderen en er de imperialistisch-kapitalistische waarden en instellingen op te leggen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 15 november 2012 om 18:51.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2012, 18:58   #22
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat klopt, maar ik stel gewoon vast dat de Belgische media dit incident weer ongelofelijk moeten opblazen, terwijl het in Marokko nagenoeg iedereen onverschillig laat. Wie vaak naar moslimlanden gaat, weet dat moslims tolerante en gastvrije mensen zijn t.a.v. niet-moslims.

De doorsnee Marokkaan weet dat de meerderheid van de Europeanen geen moslims zijn en heeft absoluut niet de behoefte om hun islamitische waarden op te dringen. Het Europese en Amerikaanse imperialisme hebben daarentegen de laatste eeuwen niets anders gedaan dan landen aanvallen om deze te plunderen en er de imperialistisch-kapitalistische waarden en instellingen op te leggen.
Ik weet dat maar al te goed. Ik heb redelijk veel moslim-vrienden en die dringen echt helemaal niets op. Sterker nog, wanneer iemand bij hen is die niet in de islam geïnteresseerd is dan zwijgen ze er over.

De media blaast inderdaad alles erg op.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 00:00   #23
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je daadwerkelijk niet snapt, dat poseren in een minirok voor een moskee provocerend over kan komen. Dan ben je gewoon een autist zonder aanpassingsvermogen.

Dat was toch duidelijk?
mmmm , Dan is .... , wacht'e's effe ....
ik ben mindervalide , maar niet autistisch !!

Ze blazen de zaak maar al te graag op , dat is't probleem !!

Wat indien men zoiets doet voor het koninklijk paleis ,
hier of in Marokko ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 08:40   #24
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Uiteindelijk is er nauwelijks over deze zaak gepraat in Marokko. Het kan de grote meerderheid van de Marokkanen absoluut niets schelen welke foto's een aantal toeristes nemen, die hebben belangrijker dingen aan hun hoofd.

Het feit dat een Vlaming in Casablanca dit uit de Belgische pers moet vernemen, spreekt toch wel boekdelen. Vanwaar deze obsessie van de Belgische pers om per se een "botsing der beschavingen" te ensceneren?
De Belgische pers is plaatsvervangend verontwaardigd omdat ze verwachten dat zoiets aanstootgevend zou zijn, uiteindelijk is de vlaamse politiek correcte meute nog het meest verontwaardigd. Heel ver voorover buigen en laten nemen, verder gaan hun hersencellen niet.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 11:04   #25
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je daadwerkelijk niet snapt, dat poseren in een minirok voor een moskee provocerend over kan komen. Dan ben je gewoon een autist zonder aanpassingsvermogen.

Dat was toch duidelijk?
Wel, ik snap het niet.
Waarom zou je niet voor een moskee gefotografeerd mogen worden? Wat is daar " provocerend" aan?
Wanneer een moslim gefotografeerd wordt en op de achtergrond staat een kerk, gaan we daar dan ook over schrijven?
Sinds wanneer moeten toeristen minirokken vermijden?
Ik denk trouwens dat de meeste moslims helemaal geen aanstoot nemen aan die foto, u bent dus katholieker dan de paus.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 11:12   #26
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fredo Bekijk bericht
Alle rechtse forumleden kunnen toch niets anders dan begrip opbrengen voor de verontwaardigde reacties? Die kandidates moeten zich immers aanpassen aan de lokale cultuur en gebruiken als ze daar zijn.
Zij en de organisatie zijn hier inderdaad in fout.
Ze hebben zich inderdaad zoals je post te houden aan de lokale cultuur en gebruiken.
De RKK en het Vaticaan kunnen er ook niet mee lachen als er zo iets voor hun kerken gebeurd.
In Mechelen, een Vlaamse stad, word je zelfs opgepakt voor gebrek aan respect als je op de trappen van een kerk een boterham durft te eten.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be