![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() CD&V heeft verkeerd gegokt en wil van schip veranderen. Dat is wat er gaande is.
NVA,CD&V en VLD daarentegen is wat Antwerpen wel eens kan gebruiken. Mocht de Vlaamse regering nog maar net gevormd geweest zijn was een coalitie NVA-SPA-CDV ook al lang gevormd aan de Schelde. Maar iedereen weet dat binnen een 1,5 jaar het afgelopen is
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We gaan niet met SP.A in oppositie |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Cd&v al 2 schepenposten krijgt van N-VA, hoeveel gaat de rest dan niet krijgen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=De schoofzak;6410346]
Citaat:
Ik geloof eerder dat de knoop in de eigen afdeling zit. Van Peel zijn reactie in de standaard over de interne moeilijkheid bij spa om te kiezen tussen oppositie of bestuur is eerder ongebruikelijk. Maar rationeel wel te begrijpen. Ik kan me voorstellen dat die man de puistjes krijgt als hij een domme gans als Maya Detiege bezig ziet om de boel naar de kloten te helpen. Dat voorhamme voor oppositie zou kiezen lijkt me dan weer heel onwaarschijnlijk. Citaat:
Citaat:
En nu moet zwarte lola Turtelboom hopen op een ego-crisis bij enkele spa toppers, opdat zij zouden voor oppositie kiezen. Doen ze dat, dan is zij wiskundig gezien zeker van deelname aan het college. En heeft ze zes jaar om de boel weer herop te bouwen. Doet Voorhamme & consoorten dat niet dan zal het toch nog n-va met stadslijst worden en dan kan ze haar kartonnen dozen terug bovenhalen om terug naar Puurs te verhuizen. Laatst gewijzigd door peter1962 : 10 november 2012 om 12:42. |
|||
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|||
![]() |
![]() |
#28 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=fonne;6410520]
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() wat maakt het eigenlijk uit?
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had jij dat wel verwacht ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() So much for "De kracht van de verandering".
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Is de "kracht" belangrijker denk je of de "verandering"?
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is mijn slogan niet.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kracht van de verandering is bijlange niet zo sterk als de kracht die de CD&V naar de postjes trekt.
In wezen staat er in de woordenboek bij "onweerstaanbare kracht," als verklaring, "postjes en de CD&V." Ze maken het BDW wel heel gemakkelijk. |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je zou ook mijn vraag kunnen beantwoorden, in plaats van er een totaal andere te stellen...
|
![]() |