![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
Wallonie panda's Vlaenderen pinda's Laatst gewijzigd door Echte Waal : 11 november 2012 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toeval heeft hier weinig of niets mee te maken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ofwel is het dat ofwel wil hij dat electoraat aanspreken. Ik denk dat het het eerste is. BDW is wel niet zo jong meer. Zijn ideeën zijn al in zijn geest verankerd zoals bij iedereen die tram 3 is gepasseerd.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 november 2012 om 12:57. |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen idee. En na het lezen van het boek, durf ik ook niet te gokken. Ik ga er toch naast zijn.
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die linkse pipo's zijn allemaal zwaar besmet met het Godwin-syndroom. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als symbool vind ik het verkeerd om dat gedaan te hebben, maar men moet er nu inderdaad geen nazi toestanden bijhalen. Zoals altijd is overdrijven in de twee richtingen niet goed. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Het is nu ook niet zo dat als de mensen de mees begerenswaardige eigenschap van Di RUpo I moeten noemen het de losbollen en besluitloosheid aan de macht is he?
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 11 november 2012 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat dan wel ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Ware De Wever bestaat niet. Idioten.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een mars plannen.
Poeh, "in de hypothese dat we de grootste partij worden, dan zou ik naar het stadhuis gaan, waar de andere partijen ook reeds zijn, om een speechke te geven". "Gaan we met de tram of met de auto ?" "Ja, hé zeg, zo ver is 't nu ook niet hé". Verder ernstig: als je een journalist, en zeker een journalist uit "de andere kant" zo toelaat in je politieke leven, dan ben je 100 procent overtuigd dat je een open boek bent. Niets te verbergen. Alleen parler vrai. Sterk ! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Dat zei de geschiedenis achteraf ook over Winston Churchill. Na de oorlog stelde hij al snel niks meer voor. En voor de oorlog ook niet. Enkel tijdens de oorlog, toen zijn volk verenigd moest worden, kon hij zijn volle talent laten spelen.
![]() |