![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() onzin!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in elkaar geklopt worden voor een broodje mexicano, da's een nieuw dieptepunt. Daar moet al een onzichtbaar, almachtig vriendje achter zitten.
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 15 november 2012 om 02:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 november 2012 om 07:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat 'm erover dat we door die incidenten bang worden, bang dat we iets 'verkeerd' zoudend doen om de moslims niet boos te maken. In Gent werd iemand afgeklopt omdat hij op café zat tijdens de ramadan, geen varkensvlees als je een huis wil huren, geen varkensvlees meer op sportevenementen, niet meer op school of op het werk. Gewoon om geen problemen te zoeken zal je dit meer en meer horen, is dat een verrijking? Het overschot halal vlees wordt nu al terug in de voedselketen gepompt zonder label of veel ruchtbaarheid, waarom moeten wij daar geen probleem mee hebben? We eten verplicht halal vlees, ook katholieken en hindoes, vind jij dat normaal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de linkiewinkies is islam toch een ras, dus kunnen we hier weldegelijk van verzwarende omstandigheden spreken. Binnenkort varkensworst in de vorm van een kippetje of we worden in mekaar geslagen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oei, een moslim, best geen varkensvlees verkopen en alcohol enkel in neutrale bekertjes verkopen, vlug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik niet begrijp:
ik kan mexicano's kopen/eten bij sommige moslim-eetzaken !! http://nl.wikipedia.org/wiki/Mexicano Een verhuurder die zou kunnen gaan bepalen , wat je eet in huis ?? Zoiets is je reinste discriminatie !! Net zoals een verhuurder een schotelantenne verbied !! Dat een verhuurder niet graag heeft dat mensen roken in het huis , kan men dit verbieden ?? Dat men het huis terug in de originele staat moet brengen zoals net voor de verhuring , logisch !! Wat ik me ook nog afvraag: Stel een (extreme) moslim verhuurt aan een niet-moslim , de (extreme) moslim verbiedt de huurder varkensvlees , de huurder veegt er zijn kas aan , en eet spek , hoe gaat die (extreme) moslim dit oplossen naar de volgende huurder ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begin alvast maar te panikeren!! O maar wacht eens.. dat doe je al jaren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In honderden discotheken overal ter lande worden elke weekend mensen in mekaar geslagen voor een blik die iets te lang bleef hangen. Hoor je daar iemand over kraaien, nee? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En zijn de Kempenaars teruggekeerd naar de Kempen?
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Om het tweede geval te voorkomen was enkel een niet krankzinnige immigratiepolitiek nodig.
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Lijkt wel het scenario van een film �* la "Minority Report"
Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 november 2012 om 08:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zou denken dat dit op te lossen is door gewoon opnieuw te schilderen of te behangen als de huurder verhuist. Een schotelantenne is dan weer een verandering aan de gevel, dus dat kan verboden worden. Uiteraard niet als die antenne binnen blijft staan, of onzichtbaar op een terras wordt geplaatst. Wat ik op mijn bord leg lijkt me vooralsnog niet de zaak van de verhuurder. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
In Brugge bv: niet zichtbaar aan de straatkant !! Citaat:
Geur ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die aboriginal kaffers werden niet aangevallen en in mekaar geklopt voor zulke wandaden? knap! wat een tolerantie. ik krijg er een krop van in mijn keel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 november 2012 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, ik vind dat moreel even verantwoord dan iemand in elkaar kloppen voor een broodje met iets wat misschien varkensvlees had kunnen geweest zijn. Maar daar hebt U geen boodschap aan.
![]() |