![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Oh nee, daar heb je zuurtje weer met nog maar eens een draadje over ambtenaren. 808 berichten en niet een over een ander onderwerp. Hoe triestig moet het nog worden?
Maar in die redenering schiet mij juist zowat een idee binnen. Uit alle slogans die ik lees in de draadjes aangaande zijn ridderlijke vervolging van het satanisme der ambtenaren, moet dat het werk zijn van een vakbondsvertegenwoordiger, die gebruiken ook dergelijke haatcampagnes en holle slogans die gestoeld zijn op halve en onjuiste informatie om hun goesting te krijgen. Demonen is dus eigenlijk het alter ego van Rudy De Leeuw van ACOD, nu weten we het eindelijk. Eigenlijk moeten we opletten met dit soort opmerkingen tegen hem, hij duwt nogal makkelijk op dat driehoekje.
Let Hot Rods ride in this idiot country Laatst gewijzigd door Hot_rod : 21 november 2012 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() triestig, geen beperking in stempeltijd.
triestig, 700mil minder in RSZ zonder extra controle op misbruik.
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 21 november 2012 om 00:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U moet angst hebben vd Troika! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er op de een of andere manier nu geld wordt afgehouden door de overheid op een of ander kapitaal. Dan ga je mij niet wijsmaken dat er geen geld is verdwenen. Volgens mij ben jij in deze gewoon lichtgelovig. De overheid past een moneytron truukske toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
(en ik ben ook geen ambtenaar, dus de kans dat je mij in de armoede wenst is dan al bijzonder klein, aan uw gefrustreerde focus op ambtenaren te zien) Ten tweede, uw troika is op sterven na dood (als je dan toch intelligente discussies wil voeren, leer dan eerst eens uw les) dus waarom zou mij dat zelfs al angst moeten inboezemen. Je bewijst enkel dat je zoveel kent van globale economie en politiek als mijn grootmoeder. (en nee brother Paul, jij ook niet, je bent enkel goed in de theorie opschrijven) BTW, hier is de uitleg over uw zo gevreesde Troika. Ik hoop alleen dat je Engels kan lezen, want anders heb je een echt probleem. This term was used in the European Union when referring to a group composed of the Foreign Affairs Minister of the Member State holding the Presidency of the Council of Ministers, the Secretary-General of the Council of the European Union, who also held the post of High Representative of the Common Foreign and Security Policy (CFSP), and the European Commissioner for External Relations. The "Troïka" represented the European Union in external relations that fall within the scope of the common foreign and security policy (CFSP). With the 2009 ratification of the Lisbon Treaty, the post of Secretary-General of the Council was separated from the post of the High Representative of the CFSP, which then assumed the responsibilities of the European Commissioner for External Relations. Since only two of the original posts making up the troika still exist, it is unclear what the future of the troika arrangement in the EU is. Maar goed, ik had de vraag aan u al eens gesteld, maar nooit een deftig antwoord gekregen. Het ambtenarenkorps wordt met 2/3 verkleind en er wordt dit jaar al 700 miljoen euro op bespaart. Wat zou dan u voorstel zijn? alle ambtenaren op staande voet ontslaan en met z'n allen naar het OCMW? Intrekken van hun lonen en pensioenen en zo nog meer mensen in de armoede pompen? of wat wil je dan? Zijn het volgens jou dan enkel de 'werkmensen' die geld mogen verdienen en verdienen ambtenaren en ondernemers het om in armoede te sterven? Wat is het nu eigenlijk?
Let Hot Rods ride in this idiot country Laatst gewijzigd door Hot_rod : 21 november 2012 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() De pensioenen verlagen tot hetzelfde niveau als in de privé om te beginnen.
Uitgesteld loon is namelijk een lachertje. Laatst gewijzigd door stuyckp : 21 november 2012 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad, het is niet zo dat ze in ruil ook uitgesteld werk gaan leveren.
![]() |
#30 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Jullie zouden misschien zelf niet misstaan op het departement financiën, misschien eens gaan solliciteren daar. Zou het niet beter zijn het omgekeerde te doen (de pensioenen uit de privé aan te passen) of kan dat niet in jullie te kleine bovenkamers? Zijn jullie echt zo ver weg in jullie hoofd, dat jullie het nog steeds nodig vinden om elkaars lip af te bijten terwijl de top 5% allerrijksten met jullie aan het lachen zijn. Bende onnozelaars gewoon.
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Anderhalf uur later via telefoon: Ge moogt beginnen, als ge nog geïnteresseerd zijt. En nu gij. Edit; De schalen houden op bij D. Geen onzin verkopen. ![]() Laatst gewijzigd door Liederik : 21 november 2012 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Liederik : 21 november 2012 om 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op een totaal van 1.200.000. Waar zit de besparing ambtenaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wéér fout! Schaal E (voor ongeschoold personeel) bestaat wel degelijk.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je dacht verkeerd. En niet voor het eerst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris