![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel? Waar zit ge nu met uw groot lawijt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wisten waarschijnlijk al in 2009 dat het zo niet moet.. het is dus Brussel inderdaad de "verkozenen" waar het schoentje wringt
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeg hij mij wie de schuldige is, dan heb je iets gedaan vandaag, ik hou mij meer met andere dingen bezig in mijn leven dan die administratieve mallemolen te beschouwen. ik droom meer van digitale eenvoud en efficientie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je wil zoeken naar een "schuldige", dan stel ik voor dat je je eerst eens een beetje in het onderwerp verdiept. Je zal dan misschien te langen leste toch nog eens leren dat het niet de ambtenaren zijn die het beleid uitstippelen en de beslissingen nemen, maar de verkozenen des volks. In dit concrete geval lijkt me de minister van binnenlandse zaken een goed vertrekpunt in je zoektocht naar een zwart schaap.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Oei!oei,oei! het zit hier vol "woordverbeteraars"het lijkt hier een klaslokaal.....Hopelijk schrijf ik ook geen fouten meester!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kijk ambtenaren bedenken theoretische systemen om de privésector te versmachten. Voorbeeld
http://4nieuws.be/gezondheid/445171/...ing-medic.html In feite moet je zo geen systeem bedenken die schaarste organiseren op dergelijke structurele manier, je kunt dat perfect door de prijs te moduleren... Maar ja dat is niet sociaal. Ambtenaren zitten hier uit te leggen dat ze door de bezuinigingen niet meer kunnen werken ? http://www.nieuwsblad.be/article/det...21121_00376416 net alsof uw werking afhangt van een budget. Als je nu nog maar 10% van het werk doet die je zou moeten doen, dan ga je in een bezuiniging gewoond downscalen naar 9% van het werk doen die je kunt doen ? Je kunt toch nog altijd blijven werken ??? Overheid zegt dat ze bezuinigt bij zichzelf,, dus ze doet 4000 ambtenaren afvloeien ? http://4nieuws.be/binnenland/446205/...000-banen.html Als er 1.2miljoen ambtenaren werken, en als je 3% overheidstekort hebt, zou je volgens mij 4% ambtenaren best doen afvloeien, en moet je zo 3% bezuinigen op de begroting, of kom je met een noodzakelijke afvloeiing van 36000 ambtenaren en niet 4000.... het aantal ambtenaren zou dus eventueel inclusief pensioenering, moeten dalen met 36.000 eenheden ??? Ik zie dat nergens staan in de begroting... integendeel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Dat is een paspoort per vergissing met een " d " geschreven...Je moet wel een ambtenaar zijn om daar moeilijk over te doen...Die staan altijd klaar om de mensen op hun fouten te wijzen, maar zijn zelf voor niks anders goed dan om van goed eten stront te maken .
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verkozen politici, dat zijn de belangrijkste ambtenaren van deze organisatie, en kijk eens wat ze ervan bakken...
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |