Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2012, 12:02   #21
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Zo kan je criminaliteit oplossen in Brussel; verbied de slachtoffers, want de daders pakken we toch niet aan.

En nog;

Dus ze kunnen niet tegen een homoseksuele suggestie of genderswitch, dus gaan ze zelf actief homoseksuele handelingen gaan stellen. Die kronkel snap ik niet.
een jongeman penetreren is toegestaan volgens hun boekje. Hetgeen niet is toegestaan is GEPENETREERD WORDEN.
Daarom dat de Afrikaanse landen hét summum was voor pederasten: jonge jongens (zonder schaamhaar) konden �* volonté gepenetreerd worden. Eenmaal ze "man" werden (en schaamhaar kregen) werd het spelletje omgedraaid.
Pim Fortuyn was ook een gegeerde klant bij de Amsterdamse Marokkaanse pretjongens.
Niks mis mee hoor.

Maar je gaat je niet verlagen tot het niveau van een vrouw en gepenetreerd WORDEN hé man! degenen die dat toelaten zijn mietjes!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 12:05   #22
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Dat is wat ik bedoel.
Btw: Ik had het over iemand die sterf nadat hij geverfd was met goudverf.
Dat voorval herinner ik me.

Volledig akkoord.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 12:05   #23
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Of je dopen leuk vind of niet,of je er aan wil deelnemen of niet.Dat mag je zelf kiezen.Wanneer dopen verboden worden,wegens aanstootgevend voor allahtone groepjes.Dan is er toch wel een probleem.
Mochten die groepjes zelf hogere studies doen,dan konden ze minder mensen molesteren op straat.
Moet ik nu aannemen dat indien er nog eens een zoveelste studente verkracht wordt, dan de HUB dan gaat beslissen dat vrouwelijke studentes dan maar in burka moeten rondlopen? Of zou een lange rok met jas en niqaab al voldoende kunnen zijn? Sinds wanneer is het de schuld van de verkrachte personen dat ze verkracht worden? Zijn we al aanbeland in de 1900-jaren? of gewoon met sneltreinvaart goed op weg? Mag een travestiet nog rondlopen op straat of moet die ineens ook een burka aan?

Geenstijl heeft mijn commentaar al opgepikt zo te zien:

Citaat:
Travestiet? Dan vraag je om verkrachting in Brussel
Er zijn een hoop zaken die je verwacht van een goed studentenfeestje. Wat niet in die categorie thuis hoort, is dat je na afloop verkracht wordt in een parkeergarage. Dat overkwam een 19-jarige student van de Hogeschool-Universiteit Brussel. Hij had zich verkleed als vrouw want haha studentikoos en werd onderweg naar huis beroofd en verkracht door twee allochtone tieners. Nu heeft de HUB maatregelen genomen. Feestjes, fuiven en dopen van het studentenkorps moeten voortaan afgelopen zijn op het moment dat de winkels in de Nieuwstraat sluiten. We hebben even gecheckt, dat is om 19.00. Goed studentenfeestje wel, wat om 19.00 droog gelegd wordt. Maar er is een nog debielere maatregel genomen. Mannelijke studenten mogen zich op feestjes niet langer verkleden als vrouw en andersom. Wait wut? Waarom niet? Nou, aldus een woordvoerder van de HUB, "Bepaalde groepen ervaren dat als provocerend." En waar hij 'bepaalde groepen' zegt, bedoelt hij allochtonen met een islamitische achtergrond, stop de tijd. Hey, HUB, wat de neuq ben je aan het doen? Zelfislamisering ten koste van leuke feestjes, altijd -1. Waar ligt nou het probleem? Bij studenten die zich ludiek verkleden als het andere geslacht? Wij dachten van niet. 'Oh, je bent verkracht, voortaan geen leuke feestjes meer als straf!' Is toch debiel? Het argument 'dan vraag je er ook om' is immers door vrouwen met korte rokjes al decennia geleden ongeldig verklaard. Daarom, Brusselse studenten, PROTEST! Laat dit niet gebeuren. Elke avond als travestieten over straat in een protesttocht. Na sluitingstijd. Net zolang tot die vermiddeleeuwisering van studentenfeestjes wordt terug gedraaid.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...udieke_tr.html

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 26 november 2012, 12:07   #24
Yous
Lokaal Raadslid

Standaard

Ik probeer een artikel over dit onderwerp op de site van "De Morgen" terug te vinden. Zou het kunnen dat dit daar niet is verschenen?

Ben gewoon benieuwd hoe dit daar verwoord wordt.

((((gevonden)))))

Laatst gewijzigd door Yous : 26 november 2012 om 12:11.
Yous is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 12:09   #25
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yous Bekijk bericht
Ik probeer een artikel over dit onderwerp op de site van "De Morgen" terug te vinden. Zou het kunnen dat dit daar niet is verschenen?

http://www.demorgen.be/dm/nl/1344/On...-student.dhtml

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 12:10   #26
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yous Bekijk bericht

DM ? censuur waarschijnlijk. Als de verkrachte personen zich moeten aanpassen en de verkrachter komt uit het verkeerde kamp, dan zwijgen ze bij DM wijselijk.

Oud 26 november 2012, 12:10   #27
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Binnenkort moeten wij onze cultuur beleven met bodyguards....
Iedereen beroemd!
eerder onze cultuur opgeven...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 12:11   #28
Munglik
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
DM ? censuur waarschijnlijk. Als de verkrachte personen zich moeten aanpassen en de verkrachter komt uit het verkeerde kamp, dan zwijgen ze bij DM wijselijk.
Blijkbaar niet.

-H. Marcuse
Oud 26 november 2012, 12:14   #29
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een groepje jongeren toch handig dat je het woordje allochtoon niet meer gebruikt...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 13:11   #30
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat er al mensen gestorven zijn tijdens hun doop?
Ok dan, en kan je me nu eens uitleggen wat er gevaarlijk is aan een verkleedpartijtje. Behalve dan natuurlijk het gevaar op molestatie door allochtonen?

Uw antwoord doet dus helemaal niks terzake in dit topic. Hier gaat het over het feit dat bepaalde dingen verboden worden in dit land omdat allochtonen er niet mee om kunnen. Zo simpel is het. Alles wat jij er hier bij tracht te sleuren is gewoon irrelevant.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 13:15   #31
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
eerder onze cultuur opgeven...
Daar zal het inderdaad op uitdraaien.

Ik probeerde het positief te benaderen....
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 13:17   #32
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Toen ik univ-student was bleken in ons eerste jaar (1e kan Economie Univ. Gent, dat toen een goeie zestig studenten omvatte) slechts een paar mensen geïnteresseerd in dat zogezegd "dopen". De overgrote meerderheid beschouwde het als een grote smeerlapperij en hield er zich ver van weg. En, geloof me vrij, wij waren toen allesbehalve "verzuurden".
Maar ge verkrachte geen dopelingen hoop ik?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 13:25   #33
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Toen ik univ-student was bleken in ons eerste jaar (1e kan Economie Univ. Gent, dat toen een goeie zestig studenten omvatte) slechts een paar mensen geïnteresseerd in dat zogezegd "dopen". De overgrote meerderheid beschouwde het als een grote smeerlapperij en hield er zich ver van weg. En, geloof me vrij, wij waren toen allesbehalve "verzuurden".
Dat is goed, als het u niet interesseert blijf er dan ver van weg. Je mag er zelfs uw eigen gedacht over hebben. Je mag denken dat het grote onnozelaars zijn. Je mag er zelfs mee lachen en je mag die mening zelf verkondigen. Maar wat je niet mag, dat is hen verkrachten. Dat is een brug of 87 te ver.

De oplossing is dan ook niet om die dopen af te schaffen, de oplossing is om die verrijkertjes naar het land van herkomst te sturen en hen daar in de bak te draaien met een paar glibberige stuken zeep.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 26 november 2012, 13:49   #34
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moet ik nu aannemen dat indien er nog eens een zoveelste studente verkracht wordt, dan de HUB dan gaat beslissen dat vrouwelijke studentes dan maar in burka moeten rondlopen? Of zou een lange rok met jas en niqaab al voldoende kunnen zijn? Sinds wanneer is het de schuld van de verkrachte personen dat ze verkracht worden? Zijn we al aanbeland in de 1900-jaren? of gewoon met sneltreinvaart goed op weg? Mag een travestiet nog rondlopen op straat of moet die ineens ook een burka aan?

Geenstijl heeft mijn commentaar al opgepikt zo te zien:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...udieke_tr.html
Dat ziet er goed uit voor carnaval, als de vuil jannetten (Voil Jeanetten) op straat komen...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 14:37   #35
Munglik
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Dat ziet er goed uit voor carnaval, als de vuil jannetten (Voil Jeanetten) op straat komen...
HUB heeft toch niets te zeggen over Aalst?

-H. Marcuse
Oud 26 november 2012, 15:00   #36
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
HUB heeft toch niets te zeggen over Aalst?
Neen en ze hebben ook niets te zeggen over hoe studenten in hun vrije tijd over straat lopen. Nogmaals, ben ik praeses, ik organiseer meteen een travestietenoptocht van studenten. Wat voor student overlegt met HUB en gaat met dergelijke zever akkoord zeg. Dat is gewoon een slag in het gezicht van dat slachtoffer. Zijn medestudenten gaan er blijkbaar mee akkoord dat het zijn eigen schuld is.

Laatst gewijzigd door fox : 26 november 2012 om 15:00.
Oud 26 november 2012, 15:04   #37
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...te-aarde.dhtml

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 20:02   #38
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
d�*t is natuurlijk de oplossing om niet verkracht te worden!
Geen studentendopen meer, want ze doen het toch niet graag!

proficiat en een bank vooruit.
Mijn opinie over studentendopen wordt niet bepaald door het gedrag van islamitisch-geïndoctrineerd schorremorrie. Dat heeft er hoegenaamd niets mee te maken. Ik had die mening reeds toen er hier nog in de verste verte geen haatbaarden te bespeuren waren. Ondertussen lees ik met genoegen dat reeds een tweetal van die allochtone sexueel geöbsedeerde "AllahAkhbar"-schreeuwers opgepakt zijn en in "een gesloten instelling voor jeugdige overtreders" (wat is dat toch mooi uitgedrukt nietwaar ...) zijn opgesloten. De doetjes zijn immers nog minderjarig (15 jaar!). Binnen een paar dagen zijn ze "in voorlopige invrijheidstelling" terug op straat.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 20:31   #39
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Bruno De Lille (groene minister van gelijke kansen in Brussel) en Bleri Lleshi (opiniemaker uit bekende hoek) mochten er hun licht over laten schijnen in Terzake.

Uitzonderlijk geval volgens hen en hoogstens de schuld van een falend (?) beleid.

Fait divers dus...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 20:37   #40
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Bruno De Lille (groene minister van gelijke kansen in Brussel) en Bleri Lleshi (opiniemaker uit bekende hoek) mochten er hun licht over laten schijnen in Terzake.

Uitzonderlijk geval volgens hen en hoogstens de schuld van een falend (?) beleid.

Fait divers dus...
Ik vraag me af wie zijn stukjes op knack schrijft. De man kan nog geen fatsoenlijke zinnen vormen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be