![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(PS de hypocriete houding om eerst anderen te verwijten de "Belgische mentaliteit" te bezitten, om zich daarvoor zélf daaraan schuldig te maken, koppel ik niet aan nationaliteit maar aan uw partijkeuze, als u het belieft...)
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 20 juli 2004 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En ik ben op en top positivo. Rancune, afgunst, nijd en jaloezie maken mensen zoals Coveliers, antipolitiekers ten top, echt niets voor mij. Maar bedankt om uw bezorgdheid ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||||||||||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Manman, ik had veel liever gehad dat ze gewoon niets deed dan dit...
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Éen voorbeeld. De aanpak van de stadbuurten in Gent die volledog verloederd zijn. Ouderen en bejaarden leven er in huisjes waar bij regen het water binnengutst. En ik kan u eerlijk zeggen: Die mensen liggen daar él van wakker, maar slaapt u gerust verder. Met een gerust geweten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Belooft voor haar nieuwe job....als er iets is wat de arbeidsmarkt kan missen als de pest, dan is het nog meer regulering.
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zou ze daar ook iets voor gedaan hebben als we het niet in Gent was geweest maar bvb. in Kortrijk?
![]() |
![]() |
#29 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
2. Alhoewel ik ook vind dat posts zoals "Van Weert is oerdom" zonder dat daar enige argumentatie bijstaat, niet echt de meest relevante bijdragen van dit forum zijn (understatement), kan ik wel begrijpen dat vele mensen die indruk hebben. Veel zinnigs heb ik inderdaad nog niet uit haar horen komen... Citaat:
![]() U spreekt trouwens over Coveliers als zijnde een antipolitieker. Geldt dat voor Jan van Duppen ook? Die kon het immers ook niet verkroppen dat de voorzitter, en niet de kiezer, besliste over "wie, wat, waar en wanneer"... Tja, ik zal daaruit dan maar besluiten dat voor wie niet het slaafse voedvolk wil spelen, in de politiek geen plaats is weggelegd. En zo komen we wonder boven wonder weer uit bij de topic : Els van Weert ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het is zo dat in het blok "wonen" van het federaal regeerakkoord van 2003 de overheid stelt dat ze niet enkel wil ingrijpen in de woningmarkt dmv sociale woningen, maar ook privéprojecten wil ondersteunen in ruil voor sociale bevrediging. Zo werden er diverse projecten opgestart (eerste was dat in Gent aan de Dampoortbuurt) waar grote private huizenblokken gerenoveerd werden door een samenwerking eigenaars-overheid. De overheid betaalde een deel van de kosten terug en in ruil daarvoor werden er contracten met de eigenaars gesloten waardoor de hurprijs voor de sociale bewoners de eerstkomende jaren niet mag stijgen en de sociale identiteit van het gebouw behouden moet blijven. Dit was het pilootproject in Gent en het feit dat Freya een speciale band heeft met die stad zit daar wellicht voor iets tussen. Ze kent de noden van die buurten. Maar nu lopen er al diverse gelijkaardige projecten in de diverse grootsteden van ons land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
btw: van de Belgen krijgt ze idd een kans. Als het de Vlaamse kiezer gerespecteerd zou worden, was ze nog altijd voorzitter van het marginaal verschijnsel genaamd spirit. Het is trouwens een schandaal dat volksverraders zoals zij en Berre den Bleiter in de Vlaamse regering een functie krijgen.
Hij strijdt nu duizend jaren voor vrijheid, land en God; En nog zijn zijne krachten in al haar jeugdgenot. Als zij hem machteloos denken en tergen met een schop, Dan richt hij zich bedreigend en vrees'lijk voor hen op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, "duurzame ontwikkeling" is duidelijk een vlag die vele ladingen dekt. Zo schept Freya zelfs op dat ze in het kader van duurzame ontwikkeling timers heeft laten installeren op de toiletten van haar kabinet (www.billy-globe.org/nl_2001/dd/interview_freya.htm)! Ge ziet: de wereld wordt ineens een heel pak beter met ons Freya !
![]() |
#33 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik zeg enkel dat ze verstandelijker is dan dat wat velen hier laten uitschijnen en die haar enkel kennen van de media. En da's een jammere zaak. Als u per sé wetsvoorstellen wilt kan ik u doorverwijzen naar www.dekamer.be U kan daar mss. eens uw licht opsteken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een kleine illustratie van Els' kunnen:
Citaat:
![]() Waar ze wschl natte regen hebben. Om over de inhoud van deze persmededeling nog maar te zwijgen.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 20 juli 2004 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dit is het desbetreffende artikel: Citaat:
Laatst gewijzigd door NVG : 20 juli 2004 om 15:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Samengevat zeg je: Ik zou dat kunnen weerleggen, maar gij zijt een slechte mens. Allez, dan zullen we het bij uw ijzersterke argumentatie laten.
![]() |
![]() |
#37 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door NVG : 20 juli 2004 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat u dit voorstel, dat ongeveer evenveel impact bezit als een pissende mug op het volume van de Atlantische oceaan, nog klakkeloos verdedigt, laat ik trouwens geheel aan uw capaciteiten over...
![]() |
![]() |
#40 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |