Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2012, 11:09   #21
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brakelaar Bekijk bericht
hij zit met stront in zijn broek!
Langs twee kanten!
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2012, 11:17   #22
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 'XIII' Bekijk bericht
Correctie van de titel: Vermeende Vlaamse partijen....
Nee, Vlaamse partijen. Er zijn geen "echte" en "slechte" Vlamingen.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2012, 11:20   #23
'XIII'
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ik heb het niet over goede of slechte: ik heb het over 'vermeende' Vlaamse partijen: zij doen alsof ze Vlaanderen verdedigen. Of ze daarom goed of slecht zijngeef jij eigenlijk weer door daar zo op te reageren.
'XIII' is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2012, 11:22   #24
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Door hun palmares kan je die partijen hoogstens Noord-Belgische partijen noemen.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2012, 17:12   #25
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Alweer een kritische, beargumenteerde blik van Matthias.
Ik heb maar één mooi voorbeeldje van wat Bart"ik ben een beetje labiel de laatste tijd" De Wever wil aanrichten in Antwerpen: sluiten van sociale restaurants. Laten we niet besparen op wat De Wever(en ander politici) op federaal, Vlaams, Gemeentelijk vlak verdienen maar laten we wat arme stumperds verder in de stront duwen. Alweer een mooi initiatief van de grote leider.
Je bedoelt die sociale restaurants die dienen om die geimporteerde armoezaaiers te eten te geven die het land zijn binnen gestroomd via PS mechanismen ?
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2012, 21:51   #26
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Ze zouden die begroting uit schrik ook over de datum der verkiezingen kunnen tillen, mijnheer Fonne. Niets nieuws voor hen, nietwaar.
Nog een geluk dat we bij de EU horen en het stabiliteitspact hebben ondertekend. Anders zouden we vanaf nu tot in Juni 2014 met voorlopige twaalfden werken.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2012, 22:02   #27
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Alweer een kritische, beargumenteerde blik van Matthias.
Ik heb maar één mooi voorbeeldje van wat Bart"ik ben een beetje labiel de laatste tijd" De Wever wil aanrichten in Antwerpen: sluiten van sociale restaurants. Laten we niet besparen op wat De Wever(en ander politici) op federaal, Vlaams, Gemeentelijk vlak verdienen maar laten we wat arme stumperds verder in de stront duwen. Alweer een mooi initiatief van de grote leider.
Tommmetje lult er weer stevig op los.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door formatienotaBDW
Het OCMW moet niet alles zelf aanbieden. De verdere uitbouw van sociale restaurants bovenop de bestaande dienstencentra is niet wenselijk, en het is geen kerntaak van het OCMW om een sociale kruidenierswinkel uit te baten. In plaats van een parallel circuit te organiseren, onderzoekt de stad de mogelijkheid om te werken met cheques die geldig zijn bij reguliere handelaren en zelfstandigen, om zo de lokale middenstand te steunen en OCMW-klanten niet sociaal te isoleren in een apart wereldje.
Van afschaffen is dus absoluut geen sprake. Alleen van niet nog meer sossen-clubjes bij te bouwen, maar de reguliere horeca-sector erbij te betrekken.
Waarom zou je OCMW-klanten geen soort maaltijdcheques kunnen geven waarmee ze in een gewoon restaurant terechtkunnen?

Laatst gewijzigd door fonne : 6 december 2012 om 22:21.
Oud 6 december 2012, 22:07   #28
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Je bedoelt die sociale restaurants die dienen om die geimporteerde armoezaaiers te eten te geven die het land zijn binnen gestroomd via PS mechanismen ?
De bedoeling van sociale restaurants en sociale kruideniers en sociale woningen en sociale weet-ik-veels is een parallel wereldje creëren waar de armen zich kunnen in blijven nestelen en brave SP.A stemmers blijven die afhankelijk gemaakt zijn van sociale voorzieningen die SP.A met iemand anders zijn geld financiert. Het systeem-PS dat de Waalse PS op veel grotere schaal in Wallonië heeft georganiseerd dus.

Laatst gewijzigd door fonne : 6 december 2012 om 22:21.
Oud 6 december 2012, 22:10   #29
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
De bedoeling van sociale restaurants en sociale kruideniers en sociale woningen en sociale weet-ik-veels is een parallel wereldje creëren waar de armen zich kunnen in blijven nestelen en brave SP.A stemmers bliven die afhankelijk gemaakt zijn van sociale voorzieningen die SP.A met iemand anders zijn geld financiert. Het systeem-PS dat de Waalse PS op veel grotere schaal in Wallonië heeft georganiseerd dus.
Waar kan ik die sociale restaurants en sociale kruideniers vinden ? Dan kan ik ze ook eens afschuimen.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2012, 22:15   #30
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Waar kan ik die sociale restaurants en sociale kruideniers vinden ? Dan kan ik ze ook eens afschuimen.
Moet je aan Tommm vragen. Die neemt je wel mee.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2012, 22:20   #31
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Zonder OCMW-pasje betaal je er gewoon evenveel als in eender welk ander bedrijfsrestaurant hoor. 8.5€/maaltijd. Met een OCMW-pasje als uitkeringsgerechtigde of een OMNIO-statuut wordt dat 5.5€/maaltijd.
Voor de rest: moge Google met U zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be