![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=186197 En onze medeforummer: http://forum.politics.be/showthread.php?t=186197 http://forum.politics.be/showthread.php?t=186199 Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Het is inderdaad geen goed idee om kinderen te laten beslissen wanneer ze wel en niet naar school willen gaan. Zoiets zou immers schadelijk zijn voor de samenleving. Dat is heel anders dan de liefdesrelatie tussen eender wie en eender welke andere(n). Zo'n liefdesrelatie zorgt niet voor een verarming van de samenleving. Ik zie dus niet direct een probleem, ongeacht wie met wie in zo'n relatie zit. Neen. De rest mag ook een relatie aangaan met wie ze willen indien die ander daarmee akkoord gaat. Leuk, toch? Gewoonte aanzie ik niet als een argument op het morele vlak, enkel soms op het praktische vlak. Gewoontes gaan ook niet verhinderen dat een volwassene gevoelens heeft voor een kind of dat een kind gevoelens heeft voor een volwassene. Die gevoelens bestaan. En gevoelens onderdrukken is niet gezond voor een mens. We moeten daar volwassen mee kunnen omgaan en niet zomaar roepen dat die gevoelens slecht zijn. Daarmee maak je die mensen depressief, maar dat doet die gevoelens niet verdwijnen. En zoals je ziet, misschien kan jij dit aan Alice en co duidelijk maken, gebruiken ze dezelfde benadering om hun afwijking maatschappelijk aanvaardbaar te maken... Het is allemaal natuurlijk, niet er aan toegeven is ongezond, het schaadt de kinderen en dus de maatschappij niet... Lang leve de linkse seksuele revolutie! ... ![]() ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij zit ook met een sexueel probleem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En het gezeik dat een beschaving die pedofielen ter dood brengt geen beschaving zou zijn is onzin. Alsof pedofielen toelaten beschaafd zou zijn?? Pedofielen moet men dan maar euthanaseren, laten we het AUB beschaafd doen. ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De persoon die deze walgelijke pervert afmaakt moeten ze een standbeeld geven.
The world is pregnant with lies Laatst gewijzigd door Kylero : 12 mei 2013 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat diarretische strontzeikschijtklootzak !!
Babys van 8 maanden , wat een kutlef heeft zo'n kutzeiker !!!! Serieus doorgestoord in zowel z'n boven- , als onderkamer !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 mei 2013 om 18:13. |
![]() |
![]() |