![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ook een prettige feestdag, hopelijk zit het weer een beetje mee ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens je alle geneugtes van je feestdag. Moge je je idool vandaag eens in 't echt aanschouwen, misschien zelfs een hand drukken: hij - koninklijk meervoud - die nog niets gepresteerd heeft in zijn leven behalve lintjes knippen, handtekeningen zetten en maximum twee woorden Nederlands na mekaar zonder aksent. En Vlaams geld binnenrijven natuurlijk. Ik vier mee: een jaar dichter bij de Vlaamse onafhankelijke regio in Europa.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() met kleiner land bedoelde ik niet dat het economisch niet leefbaar is, enkel dat het een beetje verstikkend wordt met bekrompen flaminganten rond me heen in zo'n kleine ruimte en "vlaamse onafhankelijkheid in europa"? is dat geen contradictie?
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Onze Vorst vergiste zich zelfs van dag en begon gisteren de 20ste aan zijn Toespraak! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Duits lijkt me idd niet zo makkelijk om te schrijven, vooral niet op een normaal toetsenbord.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() 174 jaar seperatisme: driewerf hoerah!!
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 8) Het weer zit mee : vuil
Past goed.
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Een beetje mistig: zoals de transfers
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burgemeester
|
![]() Ik vond het een mooie dag om mijn Vlaamse vlag nog eens buiten te hangen. Bovendien stond ik op met een prachtig humeur. Strontregen op deze belangrijke dag. Is het misschien een voorteken?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burgemeester
|
![]() Gerne wünsche Ich Sie einen glücklicher nationaler Feiertag.
(mit oder ohne Fehler ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wat een fijne metafoor in elk geval ![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het defilé was vrij mooi, spijtig van die regen die het eerste deel nogal teisterde. Ik ga straks naar Brussel om eens rond te kijken wat er zoal te doen valt in de hoofdstad en afsluiten met vuurwerk en een feestje.
Dus tt morgen en maak er nog een leuke dag van ![]() ps: je kan van mij als vlaams-nationalist niet zeggen dat ik kortzichtig ben en mij op deze 21 juli om principiële redenen ga isoleren hé ![]() Laatst gewijzigd door Cyperken : 21 juli 2004 om 16:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Nationale feestdag? Dat was op 11 juli, onze Vlaamse feestdag dus waarom 10 dagen nadien nog met zo'n bericht afkomen?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En uw punt is als ik vragen mag? Voor mij is 21 juli niks speciaals, maar een doodgewone zomerdag waarbij ik wellicht straks nog een terraske ga opzoeken als het mooi weer blijft. |
|
![]() |
![]() |