![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Ten andere: Gaan stelen voor levensonderhoud en gezinsverzorging is sowieso echter toch stilzwijgend toegelaten of ten minste door de vingers gezien.
De pakkans is gering en de rechtsstraffen onuitvoerbaar. De behoeftigen dienen wel komaf te maken met hun weerhoudendheid of verdringende remming, hetgeen in deze samenleving als een ziekte fungeert. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Ik had graag ook 1000 euro opslag gekregen maar de regering heeft beslist dat ik de komende 4 jaar enkel nog indexatie krijg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,Krijgen ,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben een paar maanden gepensionneerd en moet het bijgevolg zien te redden met een klein inkomen , maar ik klaag niet want er zijn veel mensen die voor de som die ik krijg een hele maand moeten gaan werken .
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat je het anders niet krijgt.
Neem mijn geval, ik krijg niets, van niemand, geen dop, geen OCMW, geen ziekenkas; waarom niet? Omdat ik als autist mijn papperassenwinkel niet in orde kan houden, ergo, geen recht op iets, ik krijg dus niets. Iemand die wel dop/leefloon en dergelijke krijgt heeft er dus recht op. Dit staat trouwens buiten kijf, het gaat hier over de hoogte van de steun in welke vorm dan ook, de sommen zijn te laag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
in dat geval helpt de sociale dienst vh ocmw u als erkende gehandicapte (ook autisten vallen daaronder) hebt ge recht op een waslijst aan maatregelen, kortingen, tegemoetkomingen,voorrang wachtlijsten, verhoogde terugbetalingen,... frank ne zieke heeft recht op verzorging en gezinnen hebben recht op een minimum water, gas electriciteit de gepensioneerde heeft recht op zaken en ne kleine heeft recht op onderwijs. en eigenaars hebben het recht hun huis in te brengen in hun belastingen Laatst gewijzigd door 1207 : 12 december 2012 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mijn eindejaarspremie hou ik netto 30 procent. Ik denk dat ik voldoende solidair ben met de leefloners. Dat het niet voldoende is ligt niet aan het feit dat ik te weinig geef, maar enkel en alleen aan het feit dat er teveel leefloners zijn. Simple as that.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik het OCMW vroeg hoe ik al die medische onkosten moest betalen zonder inkomen vertelden ze me dat ik dat maar moest gaan lenen, en ik mocht oprotten. Dus, gelieve mij niet te vertellen dat het OCMW mij gaat helpen, want dat is de waarheid niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Loon naar leven.
Leef dan gewoon wat meer.
![]() |
#39 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
nu importeren ze honderd duizenden mensen op enkele jaren , mensen waarvoor hier geen werk is , een zeer groot gedeelte van deze mensen geven ze sociale woningen, huishoudhulp, leefloon, enz... tja , dan is de pot op he |
|
![]() |
![]() |