![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
In die situatie moet er inderdaad een mogelijkheid zijn om het kind dat soort van "leven" te besparen. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wil jij me dan ook gunnen dat ik die "versterking" echt niet wil hebben? Danku.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
2.
|
|
|
#25 |
|
Banneling
|
Als de persoon in kwestie daarover kan beslissen heb ik daar geen probleem mee. Als het is een eigen keuze is.
Laatst gewijzigd door giserke : 18 december 2012 om 12:05. |
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een dier geeft men een genadeschot of een genadespuitje. Ik vind dat mensen die verhinderen dat er euthanasie wordt toegepast en die mensen veroordelen tot een leven lang pijnlijden in feite een vorm van martelen toepassen
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het lijstje is vrijwel eindeloos. Jong en oud. Gezien deze ervaringen, sta mij toe eens flink te lachen met die "versterking" van jou. Maar misschien is huilen van verdriet om zoveel stompzinnigheid iets toepasselijker?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 december 2012 om 12:18. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar kinderen die gehandicapped geboren werden en een leven vol pijn tegemoet gaan zouden van mij zeker en vast uit mededogen het verlossende spuitje krijgen.
|
|
|
|
|
|
#30 | |||
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 18 december 2012 om 12:24. |
|||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op welk niveau staat uw godheid dan in feite? Het niveau Dokter Mengele?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 december 2012 om 12:26. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je daar geen antwoord op kan geven, zou je beter stoppen anderen van stompzinnigheid te verwijten. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor dementerenden zou ik denken dat een beslissing op voorhand door de persoon zelf hierbij kan worden gebruikt: zie Hugo Claus. Voor zeer jonge kinderen kunnen de ouders (in samenspraak met artsen uiteraard) beslissen hoe men het kind best kan helpen. En wees gerust: jou zullen ze gewoon laten lijden tot je versterkt bent of tot je er zelf om vraagt. Dit moet toch een hele geruststelling voor je zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 december 2012 om 12:28. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 18 december 2012 om 12:29. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een behandelingen stopzetten om iemand kunstmatig in leven te houden, die daar toch nooit kan van herstellen is zelfs geen euthanasie of moord. Dat is de natuur zijn gang laten gaan. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik moet me zo meteen klaarmaken om naar het werk te gaan. Je weet wel, om diegenen te verzorgen die eindeloos lijden maar niet kunnen "bewijzen dat hun leven een marteling is". "Lijden als versterking" Ammehoela. Hét toppunt van ofwel pure onwetendheid ofwel pure stompzinnigheid. Of is het eerder een vorm van religieuze verdwazing?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 december 2012 om 12:39. |
|
|
|
|
|
|
#37 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#38 |
|
Banneling
|
Ja, maar zoals je weet gaat de katholieke overtuiging daartegen in
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En inderdaad, de wetenschap is ondertussen héél ver, maar het zou beter zijn dat ze hun grenzen eens gingen bepalen. Zelfs mensen als giserke zouden daarmee moeten akkoord kunnen gaan, vermits men dan "het leven in de handen van god" legt en niet in de handen van de dokter. Alleen zal het kind van giserke dan een paar maanden langer mogen lijden van zijne papa dan mijn kind, dat zeer snel het verlossende spuitje zou gekregen hebben (indien het mogelijk had geweest).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 december 2012 om 12:40. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|