![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 5 van de 10 ministers hebben rechten gestudeerd. En dan zijn ze verwondert dat dit land naar de ''vaantjes'' gaat.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zoals ik zei : wat men krijgt is niet belangrijk, het komt neer op het krijgen zelf
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() sorry maar om weer 5 jaar als pispaal van de anderen te dienen hadden we deze keer geen zin.
Dit regeer akkoord bewijst nog maar eens dat een vlaanderen/belgië zonder groen! zich niets van onze leefomgeving aantrekt want waar is de sp.a nu met zijn groene reflex, de achterbakse kiekiekes. Als ze voor de verkiezingen eerlijk waren geweest en duidelijk hadden gesteld dat milieu hen geen moer kan schelen dan hadden wij nu met groen! NOG veel sterker gestaan en weldegelijk kunnen en willen wegen op deze regering! We zullen dan ook constructief en kritisch opositie voeren niet zoals CD&V de afgelopen jaren en alleen maar roepen dat alles slecht is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Eerlijke politici VOOR de verkiezingen ??
de beste mop die ik deze eeuw gehoord heb.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Ondanks dat ik Kris Peeters niet ken, ben ik toch blij dat men een technocraat in de regering opneemt.
Technocraten zijn over het algemeen betere ministers dan beroepspolitici. Afwachten hoe dhr. Peeters het er als technocraat van gaat afbrengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Tuurlijk hebben we daar recht op Groentje.
Maar ik ben er nog nie veel tegengekomen...
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat zal moeten. Als er jobs gecreeerd moet worden om de sociale zekerheid betaalbaar te houden moet men eerst een bedrijfsvriendelijk klimaat scheppen. Het hoeft niet eens bedrijfsvriendelijk te zijn, bedrijfshaalbaar is al een start. Met mussen knuffelen en 1 % minder dioxines betaal je geen sociale zekerheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() ge moogt gerust zijn dat die milieugestapo mannen veel kmo's naar de knoppen hebben gereglementeerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bedrijven moeten winst maken en mensen te werk stellen maar niet ten koste van alles want dan valt op een bepaald moment het kaartenhuisje in elkaar en zijn de grote winstnemers met alles weg en staan wij met lege handen op straat. Daarom is Peeters niet de man voor milieu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Wie dan wel Groentje?
We hebben gezien hoe Groen aan het beleid deelneemt en de kiezer heeft massaal bedankt voor de eer! Groen is geen partij om mee te regeren, dat zie je wel in de Antwerpse gemeenteraad met Chantal Pauwels en Erwin Pairon: onbekwamere mensen kan je je moeilijk voorstellen! Nee dank U, voor ons geen groene communisten meer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarvoor hebben wij die overbodige regering eigenlijl nodig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() De vrije markt economie vult zelf de problemen wel in. Dat doet ze al eeuwen, ze zal dat nu ook doen. Ongetwijfeld is milieu een probleem, maar doe nu niet alsof middenstanders daar niet van wakker liggen...
![]() |
#40 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Peeters is de voorbije jaren vooral in het nieuws geweest in verband met de maatregelen die paars in petto heeft om het SZ niveau van de zelfstandigen op te trekken... Citaat:
Citaat:
Hopelijk doet hij ook iets aan het toelaten van proefvelden (al was het maar voor unze uniefs) voor genetisch gewijzigde producten...
![]() |