![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Wat ik stel is geen onzin, mijnheer. Dat u geen enkel nuttig tegenargument kunt aanvoeren zou u overigens moeten duidelijk maken dat het geen onzin is, maar laat dat voor u geen beletsel zijn om u desondanks in de waan van een vermeend groot gelijk te wentelen, bij gebrek aan beter inzicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar alludeerde de Koning toch op, niet?
Laatst gewijzigd door lombas : 28 december 2013 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Dat betekent, zoals ik stelde, het opdoeken van het huidig federaal staatsbestel, maar de plaats waar u nu woont, in locale of ruimere zin, wordt daardoor niet meteen een woestijn en/of verhuist daardoor niet plots naar de andere kant van de wereld. Het zou mij overigens niet verbazen dat een mogelijks toekomstige confederatie, na het wijzigen van het huidig staatsbestel, nog steeds "België/Belgique" blijft heten. Wat wil u eigenlijk nog meer ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat houdt een alludatie naar de jaren dertig dan in als je het over confederalisme hebt?
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat Albert zoveel weet van geschiedenis. Volgens mij alludeerde hij meer naar het behoud van zijn eigen inkomen, comfort, en dat van zijn familie en entourage.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Lees mijn post maar eens opnieuw wanneer ik Bruno De Wever citeer. Misschien zal u het Licht dagen.
Laatst gewijzigd door system : 29 december 2013 om 00:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zoveelste bewijs dat u in feite weinig argumenten heeft. Als België al zou ophouden te bestaan, dan verdwijnt het in de ether ? Ben je nu werkelijk zo dom of doe je alleen zo dom ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Is er geen werk op het fontenas plein?
De verwachting is dat bpost en electrawinds binnenkort veel gaan aanwerven Laatst gewijzigd door Remspoortobback : 30 december 2013 om 00:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
begin bij het begin: wat is de definitie van "werkloos" ??? Laatst gewijzigd door Boduo : 30 december 2013 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet de Koning maar de Premier die verantwoordelijk is voor de inhoud van deze toespraak.....Deze toespraken passeren eerst over het bureau van de Premier alvorens ze aan de Natie verkondigd worden....
Jammer dat er dan fouten in staan die,waarschijnlijk,onstaan door een gebrek aan analytische kennis in het begrijpen van de eigen officiele gegevens...(hetgeen men,nogmaals,niet de Koning moet verwijten ,maar de Premier en zijn kabinetsmedewerkers...) bijvoorbeeld over de vermelde ramp van de jeugdwerkloosheid: http://www.express.be/articles/nl/co...ppe/200404.htm Laatst gewijzigd door kelt : 30 december 2013 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Ik geef gewoon antwoord op zijn vraag en bovendien goede raad. Dat is al heel wat meer dan hetgene jij hier meestal doet. Jij bent veelal offtopic. Ook nu trouwens.
Laatst gewijzigd door stuyckp : 30 december 2013 om 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Echt Jack,
Ik denk dat als je zo voort doet dat niemand je zal roepen. Laatst gewijzigd door stuyckp : 30 december 2013 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Stuyck: de schoonmoeder die ik nooit gehad heb.
|
![]() |
![]() |