![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Belang Enkel sympathisanten van Vlaams Belang, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'Vlaams Belang' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit geld allemaal dus enkel voor regionaal/federaal vlak. Op lokaal vlak kan het Blok al veel vroeger aan de macht geraken (prov. Antwerpen). Dit gaat vooral effect hebben op de immigratie politiek denk ik, en dat zal misschien nog meer kiezers trekken, althans als deze politiek een radicale ommekeer brengt.
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#24 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Gij dacht, o lijdzaam volk, dat 't gruwelijk getij der oude tyrannie voor immer was voorbij Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Willem Elsschot (In Bormsgedicht) |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Euthanasie en klonen zijn ook basisbeginselen van het VB. Wij mogen nooit iets afzwakken omwille van een stemmetje meer!
Gij dacht, o lijdzaam volk, dat 't gruwelijk getij der oude tyrannie voor immer was voorbij Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Willem Elsschot (In Bormsgedicht) |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik ben dus geen racist, maar een nationalist. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() akkoord, maar let wel ik ben niet iemand met een afgestompt geweten: ik ben volledig anti-abortus, en ik keur ook actieve eutanasie af. Nodeloos het leven verlengen mag niet vind ik, passieve eutanasie keur ik goed.
en muishond, het Blok heeft in het verleden toch hier en daar al ergens een mouw aan gepast? T'is natuurlijk te zien wat jij als "basisbeginsel" ziet, maar alleszins, het is de partijtop die hierover moet beslissen, en aangezien ik met een groot deel van de andere standpunten akkoord ga sta ik nog altijd achter de partij.
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Whow!
Ik mag hier nu ook posten! Thx
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 5 september 2004 om 12:29. |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Zowat het enige echt racistische voorstel dat ik ooit gehoord heb in de vlaamse politiek is dat van VLD'er danny smaghe ivm zwembaden en toelating op basis van huidskleur .
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#33 |
Partijlid
|
![]() Ik ben helemaal geen racist als ik ook, naast de criminele autochtonen, criminele allochtonen bekritiseer en veroordeel.
Tegenwoordig is de term 'racisme' een veelgebruikte term. Zodanig veel gebruikt dat men op den duur niet meer weet wat nu in feite racisme is. Als de gewone burger zegt: "ik stem niet op het Vlaams Belang, want zij zijn racisten", vraag hem dan maar eens waarom het Vlaams Belang racistisch is. Zo heb ik ook mijn lerares geschiedenis de mond gesnoerd toen zij de veroordeling aanhaalde, zij zei immers: "hoe ver kan men gaan als men oproept tot haat en geweld tegenover een bepaalde bevolkingsgroep, wat uiteindelijk racisme is". Toen vroeg ik haar: "maar mevrouw, wat betekent hier nu feitelijk racisme?" en verder reageerde ik "vergeet niet dat de grondwet er verscheidene malen voor gewijzigd werd". Op dat ogenblik waren we plotseling aan het afwijken en moesten we verder met de les. ![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() gelukkig heb ik al een paar betere geschiedenis leerkrachten gehad ... er waren er zelfs bij die het over de misdaden van leopold 2 hadden en hoe de ijzer rood kleurde met het bloed van de vlaamse frontsoldaten. In de hoge school daarentegen ... links en belgicistisch tot en met.
|
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zie mezelf helemaal niet als een racist. Maar er bestaat ook zoiets als defensief racisme, iets wat ik wel aan ons toeschrijf.
#38 |
Parlementslid
|
![]() Niet alle vlaams belangers zijn racisten maar wel alle racsiten stemmen op het vlaams belang.
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Patriot : ... dat de Walen ons (=Vlamingen) zouden haten ... (#1) (dus toch een verschil ![]() --------------------------------------------------------------- Vrager : U keurt vandalisme goed? Bhairav : Ja dat doe ik. Laatst gewijzigd door lustige lezer : 5 februari 2005 om 01:44. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |