![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik persoonlijk heb nooit beweerd dat ik je zou negeren, lieve schat, wel integendeel: ik zoek je berichtjes net op omdat ze een bijzonder hoge amusementswaarde hebben. Je bent des te hilarischer omdat je het allemaal nog ernstig meent ook. Kortom, het zou zonde zijn om de komische talenten van zo'n schertsfiguur zonder meer te negeren. 8)
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En je doet die inderdaad alle eer aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of ben je bezig het interview met Marion Van San in de Humo te lezen. Goed zo. Verplichte lectuur voor politiek correcte heksenjagers als jij. Vergeet vooral het paragraafje niet te lezen waarin staat dat drie kwart van de 2de generatie Nieuwe Belgen- Marokkanen nog steeds trouwt met iemand van het moederland, feit dat voor de aanvoer van een hoop nieuwe integratieonwilligen of -onbekwamen zorgt met de nodige overlastproblemen als gevolg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Feit is dat "schijnhuwelijken" een steeds toenemend probleem zijn.
Feit is ook dat diegene die met controle belast zijn op den duur zo vaak geconfronteerd worden met die problematiek, dat men aannemelijk "achterdochtig" wordt. En zoals steeds is de enkeling die het allemaal eerlijk en goed bedoelt mee onderworpen aan die controle en verbolgen, want die ziet alleen zijn eigen situatie. Zonder versterkte controle en een portie achterdocht is het hek echter helemaal van den dam.
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() En maar schelden en beledigen.
Maar geen argumenten. Zelfs geen antwoord op eenvoudige vragen. Links niveau! Nogmaals: als je een administratief probleem hebt, stap dan naar een van de ombudsmannen. Waarom doe je dat niet. Omdat je liegt! Laatst gewijzigd door dorus : 28 juli 2004 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar natuurlijk heeft u gelijk en ben ik een leugenaar. Gelukkig geeft u met uw diepgaande en verhelderende argumentatie en staving van uw hoogstaande verklaringen duidelijk aan hoe het er zou moeten aan toegaan. Ik verontschuldig me voor mijn domheid en mijn leugenachtigheid. |
|
![]() |
![]() |