![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
hoeveel van hen waren eentalig frans en van adel? Capisch? Laatst gewijzigd door Fieseler : 25 juli 2004 om 16:40. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
4.000 handtekeningen is niet niks op een dag. Wat me opviel is dat de mensen gewoon direct tekenden. Ze moesten er niet eens over nadenken: het volstond dat het ging om een handtekening vóór België, tegen het Vlaams-nationalisme.
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banneling
|
Moet ik daaruit afleiden dat u die mensen voor dommeriken neemt? Is de gemiddelde Vlaams-nationalist al zo hautain geworden?
Die mensen hadden tevoren reeds nagedacht en waren tot de conclusie gekomen dat het Vlaams-nationalisme geen euro waard is. Laatst gewijzigd door Hans1 : 25 juli 2004 om 17:58. |
|
|
|
|
|
#28 | ||
|
|
Citaat:
Maar zou U niet ophouden hierover door te bomen... ik voel een beetje plaatsvervangende schaamte voor het feit dat U zichzelf hier te k*kken zet. bjvoorbeeld: Ik mag hieruit opmaken dat U deze mensen op voorhand gepolsd heeft? Dus U kent deze mensen allemaal persoonlijk? Hebben ze hard nagedacht of een beetje enz.. Citaat:
Volgens de laatste studie van het VBO: 10.000.000.000,- € per jaar Wilt U dit eens gaan uitleggen aan onze gehandicapten, werklozen, mensen die een sociale woning willen, zorgbehoevenden, universiteiten, ziekenhuizen, onze geroemde vlaamse produktieve arbeiders... ach hoe triviaal zullen deze dingen klinken in de oren van de behoeders van ons establishment. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Lokaal Raadslid
|
Ge hebt groot gelijk fieseler. Ik volg je al een tijdje nu en kan tussen de regels door opmerken dat uw visie (meestal) overeenkomt met wat een meerderheid denkt maar niet durft te zeggen...
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zal inderdaad uw nazi-tactieken gaan uitleggen aan de door u geciteerde personen. De Joden zullen er zich heel snel in herkennen. Laatst gewijzigd door Hans1 : 25 juli 2004 om 21:13. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar staat is kan geen vrijheid zijn. Opblazen die boel!
|
|
|
|
#33 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wil U ook de cijfers van de B.U.B. nu u er toch de meest objectieve bij haalt? Volgens ons zijn de transfers quasi nihil aangezien men geen rekening houdt met het terugverdieneffect of Marshall-effect: de Franstaligen consumeren en doen dat voorlopig nog veel met Belgische producten. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
|
Citaat:
U zal waarschijnlijk niet door hebben dat U met zulke uitspraken niet mij maar de hele joodse gemeenschap beledigd? Ik neem aan dat U het betwist dat er van Vlaanderen naar Wallonië voor 10.000.000.000 miljard € per jaar stroomt? Als dat zo is mag ik dan vragen waarom de Walen dan zo'n probleem maken van een confederal staat? Ach natuurlijk, omdat ze in al hun altruistische elan zich niet goed voelen als ze Vlaanderen niet kunne besproeien met hun culturele verrijking. Welnu... Vlaanderen is Wallonië niet waard... Vive le ratachisme |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
Als Jood zou ik flink beledigd zijn als de Holocaust voortdurend misbruikt werd door een stelletje belgicistische fanatici. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
|
Citaat:
Maar even ter zake: ik heb het hier dus nog NIET gehald over de verdeling van repressiemiddelen in pakweg het verkeer, de werklozen, sociale misbruiken, kopelbazerij,fiscaliteit, milieu, luchthavens enz. Als je die dan eens optelt bij hetgeen het V E V heeft berekend... dan moet Vlaanderen er nóg Nazistischer uitzien voor de gemiddelde blinde royalist. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Banneling
|
Citaat:
het VBO heeft al meermaals zichzelf belachelijk gemaakt. Het VBO verliest haar macht aan de VOKA. Het VBO heeft geen enkele aantoonbare studie gehanteerd die dit aantoont van die 2 miljard! De VOKA en de KBC tonen dit echter wel aan met universitaire studies. Trouwens de VREG en de OESO (buitenlandse organisatie!?!?) hebben de transfers beaamt die de KBC hanteren. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uit het stemgedrag op één of andere partij, mag je niet zomaar gratuite conclusies trekken qua goed- of afkeuring van een of ander item uit de koppelverkoop die een partijprogramma eigenlijk is. Toegegeven: ik bezondig er mij ook op tijd en stond aan, en reken de 80% niet blokstemmers ook als die-hard BElgicisten, doch enige demagogie op een forum is nooit te versmaden. Serieus: Enkel een referendum met als enige kwestie 'onafhankelijk Vlaanderen of niet' kan in deze materie de ware wil van de bevolking blootleggen.
|
|
|