![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Zolang de mensen gehersenspoeld worden door religie, onverschillig welke, ga ik in verzet.
Godsdienst is een kwaad. Een maatschappelijk kankergezwel dat ongeneselijk is en met name het kwaadaardige kankergezwel dat Islam heet. Een keiharde houding t.o. van elke religie die naar dominantie zweemt of dat nu het Romeinse geloof is of Islam, het is een gezwel met gelijkluidende diagnose. Alleen de predikers worden er beter van.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 24 januari 2013 om 18:19. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Maar jouw alternatief dat je zo graag rondstrooit met je zuiverheids ideaal op raciaal vlak, met je zever over broedkippen die veel kindjes moeten baren en waar de gemeenschap dan voor mag afdokken klinkt ook niet al te fris. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Burger
|
Citaat:
Moslims in Russland beseffen dat ze niet meer kunnen vereisen dat het door de wet bepaald is. Daar is er idd minder vrijheid, wat in dit geval goed is.
Wij zijn te dom voor democratie… http://www.bnr.nl/opinie/herbert-bla...oor-democratie Laatst gewijzigd door rebella : 24 januari 2013 om 18:26. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Staatssecretaris
|
Bekijk nu eens de datum van het originele artikel...
Ik zei al dat ik dit al een jaartje of 2 weet. Niks nieuws dus. Maar heu... Zoek eens naar en artikel waarin men stelt dat de overheid er iets -iets dat helpt aan de toestand he- aan doet. Da's al moeilijker, natuurlijk, want ze doen er niks aan. Dus ofwel gaan we zelf iets doen, ofwel laten we de toestand verder uit de hand lopen. Net zoals mbt die criminelen die ons overspoelen. Net zoals de banksters die poen binnenrijven ten koste van zowat alles. Net zoals er niks nog naar behoren gaat door toedoen van corrupte en graaiende politici. Waar wacht men in feite nog op?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 24 januari 2013 om 19:04. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De meeste mensen liggen er blijkbaar (nog) niet van wakker. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
De ambtenaren stellen zich op als god de almachtige.
Pensioen niet uitbetaald deze maand. Motief of excuus? Te druk en vergeten. Veroorzaakt door Brussel. De vanaf 2012.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 24 januari 2013 om 21:12. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Natuurlijk zijn ze ook van hen.
|
|
|
|
#28 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een hoofddoek is provocatie want er zit een heel fout denken achter, het is een kanker en de hoofddoek is daar het uiterlijke vertoon van. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Provoceren leren broeken met strap-ons en mankini's je ook?
|
|
|
|
#30 |
|
|
Je zou ens moeten praten met diè mensen die de moed (en de wijsheid) hebben kunnen opbrengen om te breken met de Islam (of met de Romeinse kerk).
Deze mensen moeten een nieuw leven opbouwen want bij familie en de meeste vrienden zullen ze nog nauwelijks welkom zijn. Soms zelfs worden ze naar het leven gestaan. Het gebeurt, zij het hoogst zelden. Het lijkt er op dat van een christelijke (wat er voor moet doorgaan) kerk afkomen een stuk gemakkelijker is. Uit dat verschil zou je kunnen opmaken hoe ziek een geloof is (en meestal ook de belijder).
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind die geloofsgeloven stuk voor stuk opdringerig ,
het perse hun geloof , ten koste van alles , door de andere hun strot duwen !!!! En waarom ?!?! geloofsgeloof: Ze hoeven het niet te verbieden , maar wel afschaffen !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 25 januari 2013 om 01:46. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze zijn ook Belgische staatsburgers, anderzijds is dit het land van de Belgen, de cultuur die hier al eeuwenlang gevestigd is, de andere (Russen, Arabieren, Chinezen, etc.) zijn nieuwkomers en moeten zich aanpassen. Dat heb ik zo goed mogelijk gedaan en dat moet iedereen doen vind ik.
Als ze perse in een Sharia-land willen leven kunnen ze dat, er zijn genoeg zulke landen, zoals Sudan, Saudi Arabië of Somalië. Maar niet hier. |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
Citaat:
Religie moet je niet verbieden - het wekt emotionele weerstanden op, maar je moet het negeren of demotiveren. Dat kan je doen door kerkelijke instanties geen belastingvoordeel te geven en evenmin geldelijke subsidies. Als de Islam in Rusland al te brutaal wordt krijgen ze klappen. Hier in west-europa kunnen ze vrijelijk hun gang gaan zonder enige repercussie. Dan krijg je situaties zoals in het VK waar de excessen van de Islam nog nauwelijks beheersbaar zijn. Ik zie graag een maatscappij zonder dominantie van deze of gene geloofsgroep. Met opzet ga ik het woord kerk uit de weg omdat die niets betekent. De Islam is geen kerk maar een maatschappeljk sociaal-religieus element waar overheid en godsdienst een en dezelfde is. Je weet zelf heel goed waar het manco van de Islam zit, ook van de Romeinse kerk als principieel obstakel naar een betere samenleving hoeft geen verdere toelichting. Geloof is voor de armen van geest, zoals een bijbelsprookje het al zegt.
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Het zal dus nog erger moeten worden, mss dat de massa d�*n eindelijk eens in beweging komt.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel, dat verwacht ik ook van niewkomers in België. Islam is een nieuwe religie in België (anders dan bvb. Rusland waar die al 1300 jaar bestaat). Niemand zegt dat ze hun religie niet mogen beleiden, maar wel met respect voor de Belgische cultuur. Als je ziet dat sommige Turken in Antwerpen of Gent na 40 jaar nog geen fantsoenlijk Nederlands praten, enkel naar de Turkse te kijken, enkel naar Turkse restaurants gaan, tja, dan is er iets verkeerds. In Turkije zelf zou dat absoluut niet aanvaard worden van nieuwkomers, Turken zijn chauvinistisch. Het zou al vlug leiden tot pestgedrag en erger van de bevolking en de autoriteiten. Stel dat de Russische of Armeense minderheid in Istanbul massaal met Armeense of Russische vlaggen komt zwaaien na een gewonnen voetbalwedstrijd Rusland-Turkije, dan vallen er gegarandeerd doden.(omgekeerd trouwens ook hoor) Als Turkije tegen België wint zit heel België vol turkse vlaggen en ijverig toeterende Turken met Turkse vlaggen. Als ik dat zie denk ik bij mezelf, dat is toch wel een provocatie, in veel andere landen zou dat niet kunnen. In Rusland bvb. zouden ze er zelfs niet aan moeten denken, en daar gebeurt dat ook niet. Nieuwkomers zoals Tadjieken zullen zo vlug mogelijk Russisch leren en zich zo vlug mogelijk kleden en gedragen als een gemiddelde Rus, liefst ook een Russisch lief zoeken voor hen of hun kinderen, om zo weinig mogelijk op te vallen en erbij te horen. Dat zie je niet in België, behalve bij de Italianen, Polen, Grieken en Spanjaarden, die hebben zich goed aangepast. De meeste Russen, Oekraïeners, Oezbeken, etc. passen zich absoluut niet aan, dat vind ik schandalig. Ze zien België enkel als een land om zo vlug mogelijk zoveel mogelijk geld te verdienen, op welke manier dan ook, dat ze dan investeren in hun land van origine. Dat doen Marokkanen al vele decennia... Ik snap dus wel dat veel mensen niet op links stemmen, zelfs al verdedigt links de belangen van de gewone werkmens veel meer dan rechts, enkel en alleen omdat links de ogen sluit voor zulke zaken, die veel Belgen echt storend vinden. Ik kan daar zeker begrip voor opbrengen. Overigens naar aanleiding van die overval in Zuid-Nederland, ik zat net op dat moment naar het journaal te kijken met een Marokkaanse collega. Die vroeg zich af waarom ze er niet gewoon bijzeggen dat het om Marokkanen gaat (wat iedereen wel vermoed), dat ze de hele Marokkaanse gemeenschap ten schande maken en dat, als het gerecht deze jongeren niet zwaar bestraft, iemand anders het dan maar moet doen. Laatst gewijzigd door tomm : 25 januari 2013 om 12:36. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Jij hebt in ieder geval een open blik op zaken. Ik lees derhalve je commentaren graag omdat er altijd wel een harde kern in zit. Ik heb een tijdje met Russen gewerkt en dat is me bepaald niet tegen gevallen. Een Amerikaan zal nooit eerlijk tegen je zijn, een Rus daarentegen wel. Uiteraard zijn er de uitzonderingen die de regel bevestigen.
|