![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zolang de Islam overheerst, zullen de adepten dom en achterlijk blijven.
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Lees hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Resource_curse "The resource curse (Paradox of Plenty) refers to the paradox that countries and regions with an abundance of natural resources, specifically point-source non-renewable resources like minerals and fuels, tend to have less economic growth and worse development outcomes than countries with fewer natural resources. This is hypothesized to happen for many different reasons, including a decline in the competitiveness of other economic sectors (caused by appreciation of the real exchange rate as resource revenues enter an economy), volatility of revenues from the natural resource sector due to exposure to global commodity market swings, government mismanagement of resources, or weak, ineffectual, unstable or corrupt institutions (possibly due to the easily diverted actual or anticipated revenue stream from extractive activities)." Laatst gewijzigd door Helias : 26 januari 2013 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Grotendeels is het een vorm van geestelijke armoede. Degene die er aan weet te ontsnappen en een behoorlijk opleiding genoten heeft zal zich volledig anders opstellen.
Maar dan zit men al in het buitenland. En hoogst zelden dat men behalve voor familiebezoek ooit terugkeert naar het land van herkomst.
![]() |
#27 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zegt algebra je iets? In welk land leven 200 nationaliteiten en culturen vreedzaam met elkaar, en welk land heeft de sterkst stijgende proportie vrouwen in topfuncties? Waarom maak je zulke onvoorzichtige stellingen over een heel wijde en diverse bevolkingsgroep? Heb je dan geen opzoekingen gedaan? Of gereisd? Hoogopgeleide Arabieren ontmoet? Waaraan ligt het? Is West Europa dan enkel rijk geworden door het vreedzaam omgaan met iemand anders z'n grondstoffen, zonder daarbij geavanceerde culturen te vernietigen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allemaal n�*dat Mo met zijn boekske op de proppen kwam?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de legende een Ethiopische herder ver voor er enige sprake was van de islam. Trouwens, in theorie is koffie Haram.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vanwaar komt de 0 is mijn tegenvraag hier. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 28 januari 2013 om 12:39. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn zelfs allahtonen die bij hoog en laag willen beweren dat de arabieren zelfs het eerste toilet hebben uitgevonden..... op Kreta.
en Columbus heeft Amerika ontdekt... met arabische kaarten... Eén van de betere artikelen hierover (geweigerd bij DS indertijd, niet PC genoeg) is het volgende: Over de invloed van de Islam op de ontwikkeling van de wetenschap in het Westen Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Vier >Arabische landen daarbij
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 28 januari 2013 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Uit India, net als de andere "Arabische cijfers", die de Arabieren trouwens terecht "Indische cijfers" noemen. Ik vermoed - maar ben niet zeker - dat het verhaal dat de Arabieren de 0 hebben uitgevonden een mythe is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet moeilijk, gelukkig dat het westen ontdekt heeft wat ze met die olie kunnen doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien gebruiken ze hun olie ook zelf intern. Laatst gewijzigd door eno2 : 28 januari 2013 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie het artikel dat ik hierboven heb gepost : http://lvb.net/item/4393 Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig hebben ze dan ook nog eens westerse ingenieurs die voor hen de olie uit de grond halen, of dacht je dat ze wisten hoe ze dat zelf konden doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Ik heb een boek dat ik bezit daarover niet in mijn buurt. Ik heb eigenlijk geen boeken in mijn buurt (toch niet diegene die ik zou willen)
Laatst gewijzigd door eno2 : 28 januari 2013 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Het zal het voordeligst zijn niet zelf te raffineren. Of wil je dat ze dat ook doen? Hun elites hebben comfortabeler opleidingen dan ik. Ik moest daarvoor werken. En ongetwijfeld beheersen ze foutloos Arabisch en Engels
Laatst gewijzigd door eno2 : 28 januari 2013 om 13:14. |
![]() |
![]() |