![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Daarnaast wordt er zoveel onzin verkocht, persoonlijke vetes uitgevochten onderling door anderen, dat het na verloop van tijd behoorlijk vervelend wordt.Trouwens, interessante topics of replieken, zelfs als die door personen worden geplaatst die op de negeerlijst staan, komen er uiteindelijk toch wel door, doordat andere gebruikers die citaten beginnen te quoten. Een negeerlijst is dus zeker niet waterdicht en dat is dan ook niet de bedoeling, maar werkt veeleer als een filter. Tenandere, mijn negeerlijst in de openingstopic klopt al niet meer, vermits ik er terug een paar heb uitgenomen en anderen weer toegevoegd. Ik heb begrip dat jullie nogal afkerig en huiverig staan tav het gebruiken van negeerlijsten of killfilters maar dat is elders al lang ingeburgerd. Op Be.Politics bv gebruikt iedereen dat al vele jaren, ik zelf op dat forum al sinds 1997. Het bevordert de kwaliteit van de discussies, bespaart persoonlijke ergernissen ("Wat niet weet wat niet deert") en weerhoud je zelf ervan om er op in te gaan en een nodeloze zinloze escalatie van verbaal geweld en cyberveldslagen te veroorzaken of levendig te houden.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 27 juli 2004 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ergernissen rondom mensen die hier posten... is een beetje part of the game. Ik heb mijn portie ook gehad en al vele malen gezegd dat ik nu maar eens wegblijf. Ik kom toch steeds weer terug. Ik heb geen negeerlijst, alleen al omdat juist de extreme posts van de extreme tegenstanders (om ze maar even zo te noemen) me aanzetten tot denken. Amai, er lopen hier mensen rond te scrollen door dit forum waar mijn broek van afzakt. Ertegenin gaan is dan een groot plezier. Soms even niet meer en dan schuif ik aan bij Koetjes en kalfjes. Daar is het bijna altijd leuk. Bijna. ![]() kom op, laat je niet kisten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik nog minder snap is dat ik er niet bij sta. Ik wil ook eens genegeerd worden. Dat weet ik tenminste zeker dat men aan mij denkt.
pri alies opinioj, nepre legu! Laatst gewijzigd door Pelgrim : 27 juli 2004 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 27 juli 2004 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Hoeraa ik sta op een lijst.
Kan ik nu ne prijs winnen ? en welke prijs ? spannend spannend spannend
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik zou zeggen: de prijs van "den draad" (In de gloria, was het toch hé? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Het feit dat ik op je reageer is omdat je er weer even af ligt ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dorbeck : 27 juli 2004 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 27 juli 2004 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() volgens mijn beschouwen sommigen hier het eerder als een compliment om op piano's negeerlijst te staan (en dan heb ik het niet over dorbeck)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Ik snap niet waarom iemand zonodig andere visies absoluut wil negeren. Maar sommige mensen zal ik nooit snappen.
Ik ben het ook maar zelden eens met anderen, maar heb ik het daarom bij het rechte eind en andere niet ? En bestaat dat "rechte eind" wel ? Ik zou eerder zeggen dat ik het zelf dikwijls niet helemaal juist zie.: Erger nog: door het feit dat ik mezelf niet altijd even goed en genuanceerd kan uitdrukken geef ik zelf maar al te vaak een indruk de dingen verkeerd te zien. Maar ik weet waarom en hopelijk hebben ook anderen iets aan deze uitleg : Er was eens een aantal blinden en die wisten niet wat een olifant was, maar ze waren er wel over aan het debatteren. De vier slimste onder hen besloten toch eens op onderzoek te gaan en wisten een afspraak te regelen met een circusdirecteur. De blinden kregen de toelating de olifant voorzichtig te betasten maar mochten zeker geen lawaai maken, dus het liefst niet tegen mekaar praten. De eerste blinde had een van de poten vast en kwam tot de vaststelling dat een olifant leek op een boom. Een boom die aan de ketting moet, anders springt hij waarschijnlijk weg! De tweede had een van de oren vast en kwam tot de vaststelling dat dit beest enorme vleugels heeft. De derde had de tastende slurf vast maar liet die verschrikt direct los, want dit beest was als een grote slang. De vierde stond onder de slurf de grote muil te betasten maar kon met zijn handen niet hoger reiken en kwam tot het besluit dat dit een groot rechtopstaand beest met grote muil moet zijn. Ze verlieten alle vier het circus met elk hun idee van wat een olifant was en debatteerden nog heviger voort omdat ze ervan overtuigd waren dat de anderen gewoon bij een ander beest stonden. Geen van alle had natuurlijk het flauwste benul dat zo een olifant in het wild ook nog eens slagtanden heeft en zeker niet zo makkelijk te benaderen zou zijn. (Naar een oud verhaal, vertaald uit het Sanskriet, met een olifantenmenner i.p.v. circusdirecteur.) Dit verhaaltje is voor hen die het willen begrijpen. Ik vind het dus niet erg dat iemand anders een andere mening heeft. We zijn allemaal blinden en er zijn vele aspecten aan één olifant, net zoals er meerdere kanten aan één medaille zijn. En ik wéét maar al te goed dat ik ook blind ben. Natuurlijk gaan er ook blinden naast de olifant tasten en misschien zelfs in de uitwerpselen.... Maar welke blinde gaat dan met zekerheid zeggen wie verkeerd is ?? Zij die beweren te "zien" wat doen die op een forum als deze ?
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD Laatst gewijzigd door Herman Desmedt ©HD : 28 juli 2004 om 01:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Piano, door al dat gezuip heb je wel zwarte gaten op je lijst! Ik eis van op de eerste plaats te staan of ik maak van u en uwe rosse kater kipkap! capice?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Nou jaaaaa, als ik het lees van die "besnorde geïmporteerde Georgische hoer" dan ben ik wel al meer geneigd Piano's keuze voor de negeerlijst te begrijpen, maar langs de andere kant is hij daarin niet eerlijk want daar blijft het bijlange niet bij. Je maakt mij niet wijs dat iedereen op die lijst van Piano's (inderdaad vrij dapper) vrijgegeven identiteit misbruik gemaakt heeft.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Ik heb nog nooit iets gezegd over de piano zijn vrouw. Integendeel zelfs, ik heb toen hij zelf hier eens huwelijksfoto's geplaats had hem een complimentje gegeven (en ik meende dat nog ook) dat hij toch wel een redelijke schone vrouw aan zijnen haak had geslagen.
Voor de rest ben ik inderdaad gene vriend van de Piano omdat ik altijd reageer als hij weer eens zijn er met de haren bijgesleurde vergelijkingen bijhaalt over de jaren 30-40. En dan heb ik nog op het Vlaams Blok gestemd. Die twee dingen zullen wel voldoende zijn geweest om mij op die lijst te zetten. tja Pelgrim ik heb iets wat gij niet hebt he jongen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |