![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
Bekijk resultaten enquête: Nieuwe voorzit(s)ter N-VA :: uw keuze? | |||
Frieda Brepoels! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 35,00% |
Bart De Wever! |
![]() ![]() ![]() |
11 | 55,00% |
Ik kan niet kiezen! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Iemand 1 lidkaart van de N-VA hebben? 5€!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() hmm, ik heb met frieda menig vergaderingen meegemaakt. Ze heeft zo haar handleiding. (daarmee bedoel ik niks verkeerds hé)
Ik hoop op Kris Vandijck. Bart heeft inderdaad al verschillende keren laten weten deze beker aan hem te laten voorbijgaan. |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() lieve vanhoutte zal NOOIT voorzitter worden van n-va. Daarvoor heeft ze bepaalde dingen uitgehaald waardoor dit onmogelijk wordt (tenzij we onszelf in de voet willen schieten). Zelfs haar zesde plaats op de lijst op de 13de is bij menig persoon in het verkeerde keelgat geschoten.
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
christelijke humanist en centrum-democraat Laatst gewijzigd door Thomas Hx : 30 juli 2004 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[font=Times New Roman][size=3]maar laat ik dan wel uw verwijt eens toelichten tav Lieve. [/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]na de vorige federale verkiezingen zijn dingen gebeurt tov Lieve door sommigen voornamelijk uit de omgeving OVDI en bruggen, die op zijn minst goed te praten zijn. [/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Daarom heeft lieve zich een paar weken terug getrokken uit N-VA om na te denken. Ze heeft NOOIT met een andere partij gepraat, zoals sommige roddelaars durven beweren.[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]En laten we ook erbij zeggen dat diezelfde roddelaars de vorige verkiezingsafspraken meermaals niet zijn nagekomen. Dit ligt dan ook aan de basis van haar paar weken sabbat periode.[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Laten we ook niet vergeten dat de N-VA haar bestaan mede te danken heeft aan Lieve! het grootste deel van de partij en congres teksten zijn door haar geschreven. [/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]maar mag ik erop wijzen (vooral aan N-VA bestuursleden) dat dit een publiek forum is.[/size][/font] Laatst gewijzigd door giserke : 30 juli 2004 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is het dubbele van vorig jaar |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Conform de partijstatuten kiezen de leden van de N-VA rechtstreeks hun algemeen voorzitter. Brepoels en De Wever wilden geen voorafname op die voorzittersverkiezingen door de partijtop nu één kandidaat naar voor te laten schuiven als kroonprins(es). Dat zou de leden een keuze opdringen. Dit najaar houdt de N-VA bestuursverkiezingen van lokaal tot nationaal niveau (oktober 2004 – januari 2005). De voorzittersverkiezing zal vervroegd worden naar de start van het politiek jaar in oktober. [/size][/font][font=Arial, helvetica][size=2] Auteur: Partijbestuur Frieda Brepoels en Bart De Wever, ondervoorzitters [/size][/font] |
|
![]() |
![]() |
#33 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() ik dacht ook aan helga stevens
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() uit herentals bert Laureys
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk dat Bart De Wever wel eens goed zou kunnen liggen bij mensen (en jongeren , ook mensen natuurlijk) die het niet zo begrepen hebben op het stijve-hark imago van Geert Bourgeois . Hij is ook wat mondiger en lijkt me iets " toegankelijker ".
Dit alles zeg ik zonder afbreuk te willen doen aan alle kwaliteiten van Frieda , noch Geert .
#40 |
Parlementslid
|
![]() Frieda Brepoels niet omdat ze ongelooflijk veel werk verricht als verkozene. Ze is een van de weinig hardwerkenden. Bart De Wever staat dichter bij de nationale politiek en dat ontneem je hem beter niet!