![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens is "begeerte opwekken" geen kunst. Uiteindelijk gaat het erom het pietje stijf te krijgen en te laten spuiten. Daar is weinig voor nodig. Sommigen komen al klaar als ze in een hobbelende bus zitten. Homoseksualiteit impliceert ook geen afkeer van vrouwen. De prikkel is minder sterk, maar daarom nog niet afwezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Besef ook dat mannen, zeker vroeger, zo werd ingeprent dat ze een meisje moesten zoeken dat ze de andere mogelijkheid als het ware psychisch hebben verdrongen. Vaak komen diezelfde mannen later, in een toleranter klimaat, voor een schrijnende situatie te staan: toegeven aan hun eigenlijke driften of de komedie ophouden omwille van de kinderen. Ik kan je verzekeren dat dat voor de betrokkenen - ik heb er zo een paar gekend - een verschrikkelijke fase van hun leven is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zulke vrienden hebben , of er mee willen trouwen ?? Citaat:
Citaat:
U vertoont discriminerend & minachtend gedrag tov holebi's !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 februari 2013 om 00:35. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Max?
Waarom volgt uit het feit dat wij (behoudens ongelukken) "allemaal geboren worden met met een mannelijk of vrouwelijk geslachtsorgaan die een heteroseksuele relatie moeten mogelijk maken" automatisch dat "je niet wordt geboren als homo of lesbienne?" Je kunt op basis van dat feit toch geen uitspraak doen over het moment of de manier waarop de seksuele oriëntatie tot stand komt? Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 5 februari 2013 om 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Penile_...cular_agenesis
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oo respect voor aleenstaanden die zelfbedruipend zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dit soort berichten zijn het bewijs dat het de hoogste tijd is dat onderwijs losgekoppeld wordt van godsdienst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar of Max echt is en geen provocatienick is, dat weet niemand.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Maxke jongne, ge moe u verlangs azo niet miee wegsteken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Maxke, ik en een vroagske, edde gij ne snor?
Te moa dat da kittelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry hoor, maar voor dat soort biseksualiteit heb ik weinig begrip. En ga mij nu a.u.b. niet weer eens aan een of andere schandpaal nagelen, zoals hier reeds dikwijls is gebeurd. Een "homo" die eerst met een meisje in een huwelijk stapt weet verdomd goed dat hij homo is. Het komt er dus op neer dat hij bewust het recht van dat meisje op een gelukkig leven aan diggelen slaat. Be my hero! Ik herhaal, in vroegere tijden kon zoiets gebeuren omdat familiale en sociale druk toen véél zwaarder doorwogen. Maar dat is nu nauwelijks of zelfs helemaal niet meer het geval. Die zogezegde "biseksuelen" zijn ofwel homo's die zich op een volstrekt onaanvaardbare wijze gedragen door het leven van meisjes en jonge vrouwen te verwoesten. Ofwel zijn het in feite hetero's met perverse afwijkingen. Toch pogen ze mee op de kar te springen en te profiteren van de beweging die voor homo's terecht verdraagzaamheid eist. Laatst gewijzigd door quercus : 5 februari 2013 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom kan het niet dat je op een gegeven moment verliefd wordt op een meisje en daarna op een jongen? verliefdheid is niet iets dat je echt kan tegenhouden, in het beste geval kan je het onderdrukken. Dus jij vindt een man die met een vrouw getrouwd is en nadien met een man begint erger dan een man die getrouwd is met een vrouw en nadien met een andere, bv veel jongere, vrouw begint? ik zie daar geen verschil in hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zolang jij het niet ziet mag het van God? Hij ziet het zelf wel, maar HIJ kan er tegen? Uw redenatie raakt kant noch wal.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en hoeveel mannen en vrouwen zijn er niet die in een huwelijk stappen zonder liefde maar enkel voor bv kinderen te hebben of voor de financiële kant? dan maakt het toch niet uit dat je eventueel voor hetzelfde geslacht gevoelens hebt? Ik vind trouwens niet dat er een wet moet zijn die zegt dat ik in een huwelijk moet blijven dat me niet aanstaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Afgaande op wat in de bijbel staat zou ik zo zeggen dat heteroseksualiteit nog veel meer tegen de wil van jouw god in gaat.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doe jij met een man die enkel met een meisje huwt omdat ze rijk is? dat mag omdat het een hetero is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, dat vraag ik niet. De vraag is of dat even erg is of dat het homo-zijn erger is.
het gaat beiden over in een huwelijk stappen zonder er echt in te geloven.
![]() |
![]() |