Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 februari 2013, 22:30   #21
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Maar kerels die eerst vrolijk met een meisje huwen, er dikwijls meerdere kinderen bij verwekken... En dan, plots "ontdekken" ze dat ze homo zijn... . Dat is iets waarbij ik revolteer. Want het feit dat ze in staat waren om bij die jonge vrouw kinderen te verwekken is een duidelijk bewijs dat bij hen een jonge vrouw wel degelijk een sexuele begeerte kan opwekken. Dan heb ik in dergelijke situatie serieuze twijfels over die homofilie.
Mensen kunnen ook biseksueel zijn.

Overigens is "begeerte opwekken" geen kunst. Uiteindelijk gaat het erom het pietje stijf te krijgen en te laten spuiten. Daar is weinig voor nodig. Sommigen komen al klaar als ze in een hobbelende bus zitten. Homoseksualiteit impliceert ook geen afkeer van vrouwen. De prikkel is minder sterk, maar daarom nog niet afwezig.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2013, 22:43   #22
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Besef ook dat mannen, zeker vroeger, zo werd ingeprent dat ze een meisje moesten zoeken dat ze de andere mogelijkheid als het ware psychisch hebben verdrongen. Vaak komen diezelfde mannen later, in een toleranter klimaat, voor een schrijnende situatie te staan: toegeven aan hun eigenlijke driften of de komedie ophouden omwille van de kinderen. Ik kan je verzekeren dat dat voor de betrokkenen - ik heb er zo een paar gekend - een verschrikkelijke fase van hun leven is.
Oud 5 februari 2013, 00:13   #23
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Toch niet, daar worden homo's opgehangen, zo ver wil ik niet gaan.
En wat als uw kinderen homo , lesbisch , of bi zijn ??
Of zulke vrienden hebben , of er mee willen trouwen ??
Citaat:
homofilie is dat niet omdat beide partners ervoor kiezen. Echter ze zondigen wel tegenover God.
Ooww , en waar is dat opperwezen ??
Citaat:
Homo's kunnen enkel gedoogd worden als zij in het openbaar zo normaal mogelijk gedragen.
En wat zijn dan de normale normen ????
Citaat:
Het staat niet bij koeien en kalveren, dus is het hier ernst.
U vertoont discriminerend & minachtend gedrag tov holebi's !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 februari 2013 om 00:35.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 00:25   #24
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Hoezo "dus"?
Max?

Waarom volgt uit het feit dat wij (behoudens ongelukken) "allemaal geboren worden met met een mannelijk of vrouwelijk geslachtsorgaan die een heteroseksuele relatie moeten mogelijk maken" automatisch dat "je niet wordt geboren als homo of lesbienne?"

Je kunt op basis van dat feit toch geen uitspraak doen over het moment of de manier waarop de seksuele oriëntatie tot stand komt?

Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 5 februari 2013 om 00:26.
Oud 5 februari 2013, 08:03   #25
Klojo eerste klas

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Max?

Waarom volgt uit het feit dat wij (behoudens ongelukken) "allemaal geboren worden met met een mannelijk of vrouwelijk geslachtsorgaan die een heteroseksuele relatie moeten mogelijk maken" automatisch dat "je niet wordt geboren als homo of lesbienne?"

Je kunt op basis van dat feit toch geen uitspraak doen over het moment of de manier waarop de seksuele oriëntatie tot stand komt?
Meer nog....wat zou "god" hiermee willen zeggen ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Penile_...cular_agenesis
Oud 5 februari 2013, 08:49   #26
ZION
Banneling

Standaard

Citaat:
Iemand die mensen van het andere geslacht niet aantrekkelijk vind en niet wil zondigen tegen de wil van God, kan dus perfect geen relatie aangaan en alleen blijven. Het is dus een keuze die je maakt, maar dan ook moet respecteren.
Zolang het een keuze mag zijn,kies ik toch voor de entree aan de voorkant.
Oo respect voor aleenstaanden die zelfbedruipend zijn.
ZION is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 09:09   #27
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Iemand die mensen van het andere geslacht niet aantrekkelijk vind en niet wil zondigen tegen de wil van God, kan dus perfect geen relatie aangaan en alleen blijven. Het is dus een keuze die je maakt, maar dan ook moet respecteren.
Er is géén god en dus al helemaal geen wil waar we ons aan moeten houden.

Dit soort berichten zijn het bewijs dat het de hoogste tijd is dat onderwijs losgekoppeld wordt van godsdienst.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 09:14   #28
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graham C. Bekijk bericht
Euhm...

Is dit topic ernstig bedoeld, of moet het een soort van komische karikatuur voorstellen?
in het kader van zijn vorige topics en postings, is dit ernstig.

maar of Max echt is en geen provocatienick is, dat weet niemand.
Oud 5 februari 2013, 09:27   #29
Stoute Jos
Banneling

Standaard

Maxke jongne, ge moe u verlangs azo niet miee wegsteken.
Stoute Jos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 09:29   #30
Stoute Jos
Banneling

Standaard

Maxke, ik en een vroagske, edde gij ne snor?
Te moa dat da kittelt.
Stoute Jos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 09:59   #31
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mensen kunnen ook biseksueel zijn.

Overigens is "begeerte opwekken" geen kunst. Uiteindelijk gaat het erom het pietje stijf te krijgen en te laten spuiten. Daar is weinig voor nodig. Sommigen komen al klaar als ze in een hobbelende bus zitten. Homoseksualiteit impliceert ook geen afkeer van vrouwen. De prikkel is minder sterk, maar daarom nog niet afwezig.
Weinig overtuigende "uitleg"!

Sorry hoor, maar voor dat soort biseksualiteit heb ik weinig begrip. En ga mij nu a.u.b. niet weer eens aan een of andere schandpaal nagelen, zoals hier reeds dikwijls is gebeurd. Een "homo" die eerst met een meisje in een huwelijk stapt weet verdomd goed dat hij homo is. Het komt er dus op neer dat hij bewust het recht van dat meisje op een gelukkig leven aan diggelen slaat. Be my hero! Ik herhaal, in vroegere tijden kon zoiets gebeuren omdat familiale en sociale druk toen véél zwaarder doorwogen. Maar dat is nu nauwelijks of zelfs helemaal niet meer het geval. Die zogezegde "biseksuelen" zijn ofwel homo's die zich op een volstrekt onaanvaardbare wijze gedragen door het leven van meisjes en jonge vrouwen te verwoesten. Ofwel zijn het in feite hetero's met perverse afwijkingen. Toch pogen ze mee op de kar te springen en te profiteren van de beweging die voor homo's terecht verdraagzaamheid eist.

Laatst gewijzigd door quercus : 5 februari 2013 om 10:11.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 10:08   #32
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Weinig overtuigende "uitleg"!

Sorry hoor, maar voor dat soort biseksualiteit heb ik weinig begrip. En ga mij nu a.u.b. niet weer eens aan een of andere schandpaal nagelen, zoals hier reeds dikwijls is gebeurd. Een "homo" die eerst met een meisje in een huwelijk stapt weet verdomd goed dat hij homo is. Het komt er dus op neer dat hij bewust het recht van dat meisje op een gelukkig leven aan diggelen slaat. Be my hero! Ik herhaal, in vroegere tijden kon zoiets gebeuren omdat familoiale en sociale druk toen véél zwaarder doorwogen. Maar dat is nu nauwelijks of zelfs helemaal niet meer het geval. Die zogezegde "biseksuelen" zijn ofwel homo's die zich op een volstrekt onaanvaardbare wijze gedragen door het leven van meisjes en jonge vrouwen te verwoesten. Ofwel zijn het in feite hetero's met perverse afwijkingen. Toch pogen ze mee op de kar te springen en te profiteren van de beweging die voor homo's terecht verdraagzaamheid eist.
ik zie niet in waarom bisexualiteit niet zou bestaan?

Waarom kan het niet dat je op een gegeven moment verliefd wordt op een meisje en daarna op een jongen? verliefdheid is niet iets dat je echt kan tegenhouden, in het beste geval kan je het onderdrukken.

Dus jij vindt een man die met een vrouw getrouwd is en nadien met een man begint erger dan een man die getrouwd is met een vrouw en nadien met een andere, bv veel jongere, vrouw begint?
ik zie daar geen verschil in hoor.
Oud 5 februari 2013, 10:13   #33
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het hierboven al uitgelegd: Verbod op openlijke propaganda van homoseksualiteit, geen juridische erkenning, wel een gedoogbeleid voor homo's die op een discrete manier samenleven.
Een gedoogbeleid voor mensen die zondigen tegen God?

Zolang jij het niet ziet mag het van God? Hij ziet het zelf wel, maar HIJ kan er tegen?

Uw redenatie raakt kant noch wal.
Oud 5 februari 2013, 10:17   #34
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik zie niet in waarom bisexualiteit niet zou bestaan?

Waarom kan het niet dat je op een gegeven moment verliefd wordt op een meisje en daarna op een jongen? verliefdheid is niet iets dat je echt kan tegenhouden, in het beste geval kan je het onderdrukken.

Dus jij vindt een man die met een vrouw getrouwd is en nadien met een man begint erger dan een man die getrouwd is met een vrouw en nadien met een andere, bv veel jongere, vrouw begint?
ik zie daar geen verschil in hoor.
U leest dingen die ik volstrekt niet geschreven heb. Alhoewel ik het scenario dat u beschrijft ook verwerpelijk vind. Want die man doorbreekt de verplichting (en die is óók wettelijk voorzien) tot huwelijkstrouw, gewoon omdat hij plots een jongere vrouw leuker vindt. Dit is evenzeer degoutant, maar toch van een totaal andere aard dan de situatie van iemand die, wel wetend dat hij homo is, toch bewust met een meisje in een huwelijk stapt.
Oud 5 februari 2013, 10:20   #35
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U leest dingen die ik volstrekt niet geschreven heb. Alhoewel ik het scenario dat u beschrijft ook verwerpelijk vind. Want die man doorbreekt de verplichting (en die is óók wettelijk voorzien) tot huwelijkstrouw, gewoon omdat hij plots een jongere vrouw leuker vindt. Dit is evenzeer degoutant, maar toch van een totaal andere aard dan de situatie van iemand die, wel wetend dat hij homo is, toch bewust met een meisje in een huwelijk stapt.
maar waarom kon die man niet verliefd zijn op die vrouw, ook al vindt hij mannen aantrekkelijk?

en hoeveel mannen en vrouwen zijn er niet die in een huwelijk stappen zonder liefde maar enkel voor bv kinderen te hebben of voor de financiële kant? dan maakt het toch niet uit dat je eventueel voor hetzelfde geslacht gevoelens hebt?

Ik vind trouwens niet dat er een wet moet zijn die zegt dat ik in een huwelijk moet blijven dat me niet aanstaat.
Oud 5 februari 2013, 10:32   #36
Zwitser

Standaard

Citaat:
Het is zo dat homoseksualiteit afwijkend seksueel gedrag is, die ingaat tegen de wil van God.
Afgaande op wat in de bijbel staat zou ik zo zeggen dat heteroseksualiteit nog veel meer tegen de wil van jouw god in gaat.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 10:53   #37
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
maar waarom kon die man niet verliefd zijn op die vrouw, ook al vindt hij mannen aantrekkelijk?

en hoeveel mannen en vrouwen zijn er niet die in een huwelijk stappen zonder liefde maar enkel voor bv kinderen te hebben of voor de financiële kant? dan maakt het toch niet uit dat je eventueel voor hetzelfde geslacht gevoelens hebt?

Ik vind trouwens niet dat er een wet moet zijn die zegt dat ik in een huwelijk moet blijven dat me niet aanstaat.
Ik vind iemand die van zichzelf weet dat hij homo is en desalniettemin met een meisje huwt gewoon misdadig. Of mag het zomaar dat je iemand bedriegt en daarna doodongelukkig maakt, zolang het om een homo gaat?
Oud 5 februari 2013, 10:54   #38
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vind iemand die van zichzelf weet dat hij homo is en desalniettemin met een meisje huwt gewoon misdadig. Of mag het zomaar dat je iemand bedriegt en daarna doodongelukkig maakt, zolang het om een homo gaat?
dat is moreel verwerpelijk, maar niet onwettig.

Wat doe jij met een man die enkel met een meisje huwt omdat ze rijk is? dat mag omdat het een hetero is?
Oud 5 februari 2013, 11:00   #39
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat is moreel verwerpelijk, maar niet onwettig.

Wat doe jij met een man die enkel met een meisje huwt omdat ze rijk is? dat mag omdat het een hetero is?
Waaruit leidt u af dat ik dit niet erg zou vinden?
Oud 5 februari 2013, 11:05   #40
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waaruit leidt u af dat ik dit niet erg zou vinden?
neen, dat vraag ik niet. De vraag is of dat even erg is of dat het homo-zijn erger is.

het gaat beiden over in een huwelijk stappen zonder er echt in te geloven.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be