![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Vlaamsnationale Groene Partij?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Groen trekt tegenwoordig wellicht ook wel het nodige aantal Belgicisten aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat die betweters en allochtonenknuffelaars maar wegdeemsteren. Totaal overbodige partij én een groter gevaar voor de democratie dan het Vlaams Belang.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kompleet overbodig, enkel goed om een paar stemmen bij te leveren hier of daar en meteen chantage erbij te plegen ook... De multicul is het grootste probleem in onze maatschappij(en) en zelfs daar spelen ze die gasten hun spelletje mee... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Begin jaren 90 was er een groep in het Blok die daar mee bezig was als onderdeel van het Blok.
Dit punt is totaal afgeschoten door de partijleiding met als voortrekker de vader van Rob Klop. Deze vond ook dat sport niet in onze maatschappij hoorde. Deze gedachte van hem werd eveneens verbannen door de partijleiding met zelfs een spreekverbod. Och,, ik weet zo veel van achter de schermen wat er in het Blok allemaal gebeurde wat het daglicht niet mocht zien. Zal wel bij elke partij zijn zekers ? ( BETER VERTAALD / UIT ONKUNDE ) Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 19 februari 2013 om 00:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Groen heeft 3 problemen:
1. Groen is niet groen. Het groene aan Groen is marketing. De echte kleur van Groen is rood. 2. Groen is belgicistisch en steunt daardoor de overheidsverspilling. 3. Groen kan niet kritisch zijn voor godsdiensten die haaks staan op de verworvenheden van onze maatschappij. Zonder die 3 factoren zou ik op Groen stemmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk nieuws? Stappen ze uit de politiek?
Laatst gewijzigd door Garry : 19 februari 2013 om 01:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was het Blok er niet geweest liep je nu misschien al in een boerka rond. Maar niet getreurd; "Vooruit, naar uw keuken en zwijgen als ge spreekt". Zou dat niet tof zijn. Vrouwen terug in hun rol van huissloof, rijbewijs in leveren en afgelopen met hun kiesrecht. Is het dat misschien waar die multicul-politici naar streven. Ook geen vrouwen meer in de politiek, dat betekend meer postjes voor de heren politici, en minder tegenstribbelingen bij hun voorstellen. Wat gaan we een zalige tijd tegemoet. Laatst gewijzigd door Garry : 19 februari 2013 om 01:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 19 februari 2013 om 01:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Haleluia.............en de Jos sprak " laat de tepels tot mij komen" Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 19 februari 2013 om 01:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is dat alvast een voldoende reden om voorlopig niet meer op die partij te stemmen. Ik ben zelfs tegen de groen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 19 februari 2013 om 05:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() You're so dead , even , you're so fucking dead
![]() 4 That , i'm gonna fucking kill ya ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probleem is dat groene standpunten te vaak doorslaan in blinde "terreur". Want ook ik vind het milieu belangrijk.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 19 februari 2013 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Groen heb ik ooit op gestemd omdat ik dacht dat die effectief voor meer natuur en voor lagere voetafdrukken stonden. Niets is echter minder waar. Groen is niet groen. Ze proberen enkel die schijn hoog te houden door enkel kleine maatregelen te nemen en verder een ganse hoop compleet ondoordachte. Bovendien kan je als groene partij niet sociaal zijn in Belgie. Als je Belgie groen wilt krijgen, dan moet je op korte termijn de bevolkingsgroei een halt toe reopen.
|
![]() |
![]() |