![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laat me raden; je kwam net uit de bank; en toen kwamen er 4 onderontwikkelde drugsverslaafde allochtone jongeren jou overvallen; toen je dapper je geweer nam, enkele schoten in de lucht vuurde; waarop de jongeren het hazenpad kozen. Dorus, onze held!!! [Heb je aangifte gedaan bij de politie? Is er een krantenartikel over in een plaatselijke krant? Of heb je zoals gewoonlijk geen enkel bewijs voor je losse statements? ] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Boeha, u bent een simpel mens! Doe uw oogkleppen af en aanschouw de hedendaagse realiteit!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ik ben er me degelijk van bewust dat Antwerpen een gevaarlijke stad is... (sommige buurten toch ![]() Maar ik ben me ook bewust van het feit dat onze Dorus een kinderachtige zeveraar is die nooit iets kan bewijzen; daarom dat ik die opmerking maakte. Dank u om mij erop te wijzen dat ik nog mijn oogkleppen aanhad. En ik een simpel mens? Jij had niet eens door dat ik het enkel over onze zeverende Dorus had; ipv concreet te spreken over de realiteit van de criminaliteit in Antwerpen... Niet te vlug een steen gooien aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ik ben enkel van mening dat, met het argument zwaaien van; je hebt geen bewijs, zeer laag bij de gronds is, soms moet je gewoon geloven wat iemand zegt.
Over de Holocaust zijn er meer bewijzen die het minimaliseren dan omgekeerd en daar wordt ook geen rekening mee gehouden! Het werkt dus maar in één richting blijkbaar en dat vind ik jammer! Groeten |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verdorie nog aan toe.
Ik zie dat het gras van het stadspark hier al voor mijn voeten weggemaaid is... zeker het citaat : "De overvallers gingen steeds op dezelfde manier te werk. Twee daders benaderden een man langs achteren " vond ik schitterend. Hadden ze geen zin in trio seks die 2 die klacht hadden neergelegd ? Ach alle serieuzigheid op een stuk : die overvallers mogen ze eens goed door de mangel draaien zodat ze der mee ophouden. Ze eens goed pakken zou ik zeggen. En ze mogen dan ook eens er voor zorgen dat die mannelijke prostituees eens worden opgekuist door de politie. Dat ze maar naar de cafekes gaan in de hoe heet die straat daar over het Astridplein. Daar struikelde over de homo bars.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Bewijs het eens.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
hmmm... Wat een storende gedachte, ik voel er me al ongemakkelijk bij. ![]() En laat de Holocaust maar voor wat het is; of het nu erger of minder erg is dan ze altijd voorstellen. -> Geen zin in zo'n discussie waarbij er dan eindeloos gesmeten wordt met getalletjes en percentages en nog veel meer non-kritische bewijsvoering. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Kom kom niet lullen, bewijzen.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() lullen we niet allemaal zonder bewijs ? Behalve mijne wiskundeleraar die kwam wel altijd met bewijzen af.. de lul.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() t'is weeral al homo dat de klok slaat!
janetten |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Om het in blok termen te zeggen: ALS HET U NIE AANSTAAT: BUITEN!
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"i don't know with which weapons world war 3 will be fought, but world war 4 will be fought with sticks and bones" A.Einstein You're only as old as the boys you feel Laatst gewijzigd door james : 30 juli 2004 om 14:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() ALS het dan al ging om BLANKE "Belgen" die homo's aanvielen dan vormen zij toch een uitzondering op de regel.
Wanneer een holebi inelkaar geslagen wordt gaat het om 9,9 % op 10 om allochtonen die deze daad verrichten. Trouwens ik ken zelf homo's die Vlaams Blok gezind zijn en veel Blokkers in hun vriendenkring hebben dus zo homofoob is het Blok niet hetgeen door corrupt Links verspreid wordt. Holebi's hebben maar één vijand te vrezen : vreemdelingen (bedorven van buiten, bedorven van binnen) |
![]() |
![]() |