![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gezien het tempo dat er hier wordt gepost en het feit dat het allemaal vrijwilligerswerk is kan ik best begrijpen dat er al eens een en ander blijft staan. En ik ben tevens van mening dat er af en toe eens uiterst extreem mag worden gegaan, als dat uiteindelijk kan leiden tot een beetje een fatsoenlijk weerwerk (hier niet het geval, da's waar...). Maar misschien niet slecht dat er hier en daar nog een voorbeeld staat van absolute schijt. Kunnen anderen eens zien dat dat soort mensen en gedachten nog steeds bestaan...
![]() |
![]() |
#23 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Het wordt inderdaad tijd een kruis over dergelijke loze schadeclaims te zetten. Hiermee bewijzen Joden enkel belang te hechten aan geld waarbij ze de sympathie van andere mensen uitbuiten , alsof de middelen het doel heiligt. Wat ze trouwens met de Palestijnen doen, toont alleen maar des te meer hun ware aard. Ik wist niet dat omtrent dergelijke praktijken een boekje speciaal werd geschreven waarin dit aangeklaagd wordt. Zal dit boekje wanneer ik het ergens tegenkom zeker lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Schepen
|
![]() Voor de geïnteresseerden, op deze link vind je een bespreking van Finkelsteins boek, omtrent de holocaustindustrieeën.
http://oud.refdag.nl/boek/boekgs/000927boekgs01.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een onzin, jongens toch. Hoe laag zijn we hier in Vlaanderen gevallen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() Als die jodin schadevergoeding vraagt,ok,maar dan wel aan duitsland,die hebben haar winkeltje afgepakt.Dan moet ze belgie niet aandoen,akkoord.
![]()
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Het Blok krijgt jaarlijks een overheidstoelage van bijna een kwart miljard oude Belgische franken, het zal er wel af kunnen denk ik. Dat Blok pleit 60 jaar na dato nog altijd voor onvoorwaardelijke amnestie voor collaborateurs die meegewerkt hebben aan de jodenvervolging, door verklikking, door het actief plunderen en vernietigen van joodse eigendommen, door het begeleiden van jodentransporten, door hun geschriften, door hun affiches en andere opruiend taalgebruik. Op de foto: Vlaams-nationalisten van Volksverwering, VNV, DeVlag e.a. voeren hun eigen versie uit van de Duitse Kristalnacht: ![]()
![]() |
![]() |
#31 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Url: De Vervolging van de Joden in België, en de rol van de collaboratie http://users.pandora.be/amarcord/selys/Ajoden01.html
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 13 augustus 2004 om 17:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat jij van de ploeg was wees vergevens gezing en verdraagzaam,maar ik zou mij toch maar eens bezinnen.Niemand en ik zeker niet hebben iets tegen de joden op zich,maar dat na 60jaar nog altijd op die zelfde nagel blijven kloppen man toch word eens realist.Ik heb ook de oorlog meegemaakt en mijn ouders huis was ook naar de k****n,vader verplicht moeten gaan werken in Duitsland,hij kwam terrug en wat kreeg hij voor zijn werk 1fr voor zijn zuurverdiende marken,voor zijn kapot huis bijna niets. Mag ik nu ook nog bleiten voor geld. Adieu,en dat is het laatste wat ik daar tegen U over te zeggen.En als ge nog wakker ligt van het blok,mij niet gelaten. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#34 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je hebt zelf met de knuppel gegooid met dit: "joden maar ze blijven maar kankeren om overal geld uit slagen door die oorlog" Ik woon al 30 jaar in't jodenkwartier van Antwerpen, en de verhalen die ik hoor die zijn toch helemaal wat anders dan die antisemitische troep die jij hier neerschrijft. Citaat:
Citaat:
Uiteraard moet op diezelfde nagel geklopt blijven. Het is door typetjes zoals jij die het allemaal maar flauwe kul vinden, dat dit soort racistische troep zijn weg blijft vinden. Citaat:
Jij hebt niks meegemaakt en helemaal niks geleerd. Als jij de oorlog echt zou hebben meegemaakt dan zou je nu een dikke zeventiger zijn, en uit ervaring weet ik dat zeventigers niet zo'n flauwe kul vertellen. Citaat:
Ga elders bleiten onnozelaar, bij je Vlaams Blok bv, daar zien ze graag zo'n ouwe zagende leugenaars als jij komen.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 13 augustus 2004 om 17:54. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() ik stel voor dat we gewoon amnestie invoeren
als iemand een dertienjarige verkracht, is dat na tien jaar al verjaard; na zestig jaar zou dat ook wel mogen. Al zijn de feiten iets erger, laten we alles gewoon in de geschiedenisboeken zetten en eindelijk stoppen met zagen over al die dingen. Okéé ze zijn verschrikkelijk maar compensatie vragen voor een onbeduidend winkeltje dat zéstig jaar geleden verdween, en dan nog vragen aan de Belgische staat... bullshit.
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burgemeester
|
![]() [quote=thePiano]
Je hebt zelf met de knuppel gegooid met dit: "joden maar ze blijven maar kankeren om overal geld uit slagen door die oorlog" Ik woon al 30 jaar in't jodenkwartier van Antwerpen, en de verhalen die ik hoor die zijn toch helemaal wat anders dan die antisemitische troep die jij hier neerschrijft. Uiteraard moet op diezelfde nagel geklopt blijven. Het is door typetjes zoals jij die het allemaal maar flauwe kul vinden, dat dit soort racistische troep zijn weg blijft vinden. Jij hebt niks meegemaakt en helemaal niks geleerd. Als jij de oorlog echt zou hebben meegemaakt dan zou je nu een dikke zeventiger zijn, en uit ervaring weet ik dat zeventigers niet zo'n flauwe kul vertellen. Ga elders bleiten onnozelaar, bij je Vlaams Blok bv, daar zien ze graag zo'n ouwe zagende leugenaars als jij komen.[/QUOTE Dat laatste was echt zoals wij U zien.Schelden meer kan jij echt niet.En wat weet gij wat ik ben,jij zegt weeral direct dat ik bij het blok ben,proficiat met je glazen bol.En dat van zagende leugenaar.Ik zeg zoals jij tegen mij GE ZULT HET NOOIT NIET LEREN omhoog gevallen manneke.amen en uit ![]()
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() De zg. Antwerpse Kristalnacht was in werkelijkheid niet meer dan enkele kleine relletjes waarbij enkele winkels en woningen werden vernield. Wat Hugo zedig verzwijgt is dat de daders naderhand op de Feldkommandantur ontboden en berispt werden, en dat de Joden, die schade geleden hadden, zonder ook maar enige vorm van proces vergoed werden.
Laatst gewijzigd door PAJOT : 13 augustus 2004 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() daar heb je gelijk in... in de praktijk is het de overwinnaar die de wetten maakt.
![]() |