![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je hebt het dus duidelijk niet zo goed verstaan ![]() ![]() En splitsen een zekerheid ? jaja... we horen die zever al twintig jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel, ik herinner me de tijd nog dat de USSR, Joegoslavië en Tsjecho-Slowakije ook eeuwig gingen blijven bestaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Hey, ik voer 'm niet uit hé. Er zijn waarschijnlijk honderden manieren om te splitsen maar ik weet ook niet welke de beste is.
Dat het zal gebeuren is zeker, als binnenkort de geldstroom naar Wallonië wat begint te haperen is dat genoeg om het land in chaos te brengen, ons sociaal systeem zal sowieso instorten en dan is de splitsing maar een formaliteit meer. Wallonië is even erg als Griekenland alleen duurt het al veel langer, binnenkort kunnen we ze niet meer onderhouden zelfs al zouden we willen. De verhoogde belastingen brengt net minder op, dan weet je het wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik ken een ceo in het bankwezen en die heeft weet van een Europese studie die de zaak heeft bekeken en hun conclusie was dat Vlaanderen zich geen Wallonië meer kan veroorloven. Bewijzen heb ik natuurlijk niet maar ik zie niet in waarom die zou liegen hierover.
Laatst gewijzigd door BonBon : 3 maart 2013 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dan toch de ACW-vleugel zeker niet. En die domineert binnen de CD&V nu meer dan ooit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of hij moet gewoon zijn pilletjes nemen... BTW, Smet heeft zelf Fortis in de problemen gebracht toen ze haar voorhuwelijks sparen afkocht.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miet Smet slaagde er in 1997 in om als minister van arbeid het EIB 200 Miljoen Euro afhandig te maken die via het Gemeentekrediet (later in Dexia hernoemd) in de vorm van goedkope leningen naar allerhande 'sociale' projecten van het ACW en het katholiek onderwijs werden gekanaliseerd. Echt een voorbeeld van ethisch handelen, die madam.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Waarom vragen ze eigenlijk nog de mening van Miet Smet?
Je kunt toch net zo goed de mening van cafégangers gaan vragen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() gewoon omdat ze iedereen eens op het podium willen voor eens te bashen op de NVA,ze geraken ver rond nu ze een verlopen trien moeten opvoeren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
... tenzij natuurlijk de staat failliet gaat of niet meer bestaat. Maar in dat geval is die perpetual niet hun grootste probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze wouden het eerst aan Eyskens vragen, maar ze hadden de startkabels vergeten.
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je aan een lantaarnpaal bengelt is je ROI inderdaad niet het eerste van je zorgen.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat getuigen van een natuurlijke schoonheid:
een oude bomma (acw-tsjeef Smet) die haar kleinkindjes (financien van het acw) beschermt gelijk een leeuwin ... (en wie zich afvraagt waarom ze op tv of radio mag komen: ze haalt er stemmen mee binnen voor haar partij, van de vele oude bejaarde kiezers ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is echter door die borgstelling van particuliere vennoten dat de druk op het ACW wordt afgenomen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij hoef je niets te verwachten. Ik spreek niet in naam van BUB maar ik heb daar nog geen politiek talent opgemerkt met het potentieel om een politieke partij uit te bouwen die meetelt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid de overheden staan niet meer borg voor perpetuals. In Nederland gaan de perpetuals van SNS Reaal nu over de OTC toog aan enkele centen per 1000 € nominale waarde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |