Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 augustus 2004, 20:46   #21
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

Het is helemaal niet mijn bedoeling te provoceren, ik neem alleen geen blad voor de mond wanneer ik iets zeg of schrijf, en zeg wat ik denk zonder te verbloemen. Veel mensen zijn zoiets blijkbaar niet gewoon en dan komt het in hun oren als provocerend over.
Daar kan ik niets aan doen.
Mijn onderschrift, die ik blijkbaar moet weglaten, hetgeen ik dan ook maar doe, was niet provocerend bedoeld, maar deze citaat pastte gewoon bij me als persoonlijke onderschrift.
En ja, ik heb veel respect voor een grootse man als Hitler al kan ik niet alles goedkeuren van wat hij dacht en in praktijk omzette. Maar niemand is dan ook perfect he.
SchutzStaffel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 20:47   #22
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woesjj
zijn er ook "redelijke"mensen met gezond verstand en een niet al te rechts? amai, ik val hier met mijn neus in de Vlaams Blok-boter...
Ge zijt er met 2 aan het praten

Er zijn er hier genoeg hoor... Ik kan de goede raad van Pietje alleen maar bijtreden: als het u allemaal wat veel wordt kom gerust eens wat stoom afblazen in Koetjes en Kalfjes, dat helpt soms ...

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 20:48   #23
Woesjj
Vreemdeling

Woesjj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
Het is helemaal niet mijn bedoeling te provoceren, ik neem alleen geen blad voor de mond wanneer ik iets zeg of schrijf, en zeg wat ik denk zonder te verbloemen. Veel mensen zijn zoiets blijkbaar niet gewoon en dan komt het in hun oren als provocerend over.
Mijn onderschrift, die ik blijkbaar moet weglaten, hetgeen ik dan ook maar doe, was niet provocerend bedoeld, maar deze citaat pastte gewoon bij me als persoonlijke onderschrift.
En ja, ik heb veel respect voor een grootse man als Hitler al kan ik niet alles goedkeuren van wat hij dacht en in praktijk omzette. Maar niemand is dan ook perfect he.
NIEMAND IS DAN OOK PERFECT??????????????????????????????????????????? ????????????????????????????????????????????????

deez moet ik even wegslikken!
Woesjj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 20:48   #24
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De sukkel, hij kon "maar" 6.000.000 joden vergassen.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 20:50   #25
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Veel mensen zijn zoiets blijkbaar niet gewoon en dan komt het in hun oren als provocerend over.
Provocerend zou ik het niet noemen. Onnozel misschien. Idioot. Krankzinnig. Dom. Maar niet erg provocerend. We zijn al wat jaartjes verder ondertussen.

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
Oud 2 augustus 2004, 20:52   #26
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woesjj
NIEMAND IS DAN OOK PERFECT??????????????????????????????????????????? ????????????????????????????????????????????????

deez moet ik even wegslikken!
Kijk, wat je dan doet is dat quoten en in het archief in Koetjes en Kalfjes gaan steken

Weer een forumles erbij

Oud 2 augustus 2004, 20:52   #27
Woesjj
Vreemdeling

Standaard

ik ben blij dat u uw onderschrift heeft weggelaten.
ik ga u niet vragen naar de redenen voor uw respect voor Hitler, gezien ik als antwoord sowiezo iets onnozels ga krijgen.
En gaat in n hoekske staan schamen voor uw opmerking dat m ook niet perfect was. Schaamt u voor alle miljoenen doden. En als u klaar bent mag u nog eens voor de nabestaanden.
Oud 2 augustus 2004, 20:54   #28
Woesjj
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Kijk, wat je dan doet is dat quoten en in het archief in Koetjes en Kalfjes gaan steken

Weer een forumles erbij
allez vooruit. naar koetjes en kalfjes dan.
Oud 2 augustus 2004, 21:07   #29
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

Ik hoef me helemaal niet te schamen voor die miljoenen doden en ga dat ook niet doen. Laat staan voor de nabestaanden.
Ik was er per slot van rekening niet bij (jammer genoeg) dus heb deze doden dan ook niet op mijn geweten.
SchutzStaffel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 21:20   #30
Woesjj
Vreemdeling

Standaard

gij hoeft u inderdaad niet te schamen voor die doden, maar nu pikt u wel 1 deel van mijn tekst eruit. Als u hier openlijk uw sympathie komt vertonen voor een seriemoordenaar als Hitler, dan vraagt u om reacties.

Misschien had u er inderdaad beter wel bij geweest. Of koopt u een enkele reis Irak en ga daar eens staan kijken. Wordt u vast vrolijk van en zijn wij u hier kwijt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be