Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 augustus 2004, 09:00   #1
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard Gangster voorwaardelijk vrij in maart; pleegt opnieuw overval in juli

[font=Tahoma][size=4]Gangster voorwaardelijk vrij in maart; pleegt opnieuw overval in juli

Speciale Eenheden arresteren
onverbeterlijke overvaller

[/size][/font]
[font=Tahoma][size=2]NIJVEL.- Op 29 juli 2004 is door de Speciale Eenheden van de Federale Politie een man opgepakt die ervan verdacht wordt een gewapende overval te hebben gepleegd op een winkel in Waterloo eerder deze maand. De man die vrij was onder voorwaarden, zit opnieuw achter de tralies.

Op 14 juli 2004 pleegden twee gewapende mannen een overval op een Action Shop in Waterloo. Onder bedreiging van een automatisch vuurwapen werd het personeel op de knieën gedwongen en geboeid. Een klant die op het ogenblik van de overval binnenkwam, onderging hetzelfde lot. Door de snelle tussenkomst van de politie kon één van de twee overvallers, een Belg, ter plaatse opgepakt worden. De andere kon ontkomen en pleegde op zijn vluchtweg nog een carjacking.
Het onderzoek van de Federale Politie Gerechtelijke Dienst van het Arrondissement Nijvel (GDA) heeft uitgewezen dat de man, een 25-jarige Algerijn, in de Brusselse regio verbleef. Op 29 juli 2004 is hij opgepakt door de Speciale Eenheden van de Federale Politie. De verdachte is reeds gekend bij de politie voor gewelddadige overvallen. In maart 2004 was hij vrijgelaten onder voorwaarden.
Hij is onder aanhoudingsmandaat geplaatst door de onderzoeksrechter van Nijvel, Marc Cruysmans. Het onderzoek wordt verder gezet door de GDA Nijvel.

[/size][/font]
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 09:05   #2
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik kan er niet aan doen, maar als ze dan schrijven "een Belg", dan vraag ik me altijd af of het over een BB zou gaan --- een "bruine" Belg in dit geval

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 17:14   #3
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Wie of wat hij is interresseerd mij niet, dit is het grote bewijs dat de straffen voor overvallers veel te mild zijn in ons land, waarom dat ik dat vind, ah omdat hij het anders niet meer zou proberen en zeker niet hier.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 19:35   #4
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

Weeral een vreemdeling. Nog steeds toeval volgens linkie-winkies ?
Straffen zijn inderdaad veel te mild in ons "land", en aan wie hebben we dit allemaal te danken denk je ? Juist, aan een corrupt politiek correct links beleid die onze justitie en politie volledig naar de knoppen helpt met hun geklungel. Allochtonen lachen dit "land" vierkant uit omwille van de laksheid hier en wanneer de kat van huis is, dansen uiteraard de muizen, in dit geval allochtonen.
SchutzStaffel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 20:02   #5
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
[font=Arial Black]ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer[/font]

En dan vragen de blokkers zich af, waarom wij altijd naar "de jaren dertig" verwijzen

Laatst gewijzigd door Pietje : 2 augustus 2004 om 20:03.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 20:09   #6
Woesjj
Vreemdeling

Woesjj's schermafbeelding

Standaard

zeg, ik kijk voor het eerst eens op dit forum en ik verschiet ervan dat sommige mensen op dit forum zo ongenuanceerd zijn. Waar gaat deze post eigenlijk over: over een wijzend vingertje dat buitenlanders de schuld zijn van de criminalitiet in Belgie?en dan die rechtstreekse verwijzing naar de fuhrer van Schutzstaffel: allez manneke, waar zit uw verstand?
Woesjj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 20:09   #7
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

Mag ik je erop wijzen dat het Vlaams Blok 1 miljoen kiezers heeft en niet alleen mezelf ?
Typisch links gedrag om alles over één kamp te scheren wanneer het VB betreft.
Oud 2 augustus 2004, 20:13   #8
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woesjj
zeg, ik kijk voor het eerst eens op dit forum en ik verschiet ervan dat sommige mensen op dit forum zo ongenuanceerd zijn. Waar gaat deze post eigenlijk over: over een wijzend vingertje dat buitenlanders de schuld zijn van de criminalitiet in Belgie?en dan die rechtstreekse verwijzing naar de fuhrer van Schutzstaffel: allez manneke, waar zit uw verstand?
Bekijk vooral Gezocht en Gezocht II in dit forum. Helaas ben je terecht gekomen in de zoveelste copy-paste van Jan Hyoens, niet erg tekenend voor de rest van het gebeuren hier. Er wordt heus wel nog op niveau gepraat ook, al is het de laatste tijd wat ver te zoeken met figuren als SchutzStoffel.... Welkom op het forum en let niet op de rommel

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 20:13   #9
Woesjj
Vreemdeling

Standaard

maar ik scheer niet alles over een kam, ik scheer u over een kam. Ik heb het nog in mijn ene post niet over het Blok gehad, toch? Ik vind zo'n gekopieerd stukje krantenbericht nou niet echt een overtuigende reden om de schuld aan de buitenalnders te geven. Alle posts hier op dit onderwerp zijn maar van weinig inhoud. behalve dat de buitenlanders schuld hebben aan alles. Hoe dat zo?
Oud 2 augustus 2004, 20:14   #10
Woesjj
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Bekijk vooral Gezocht en Gezocht II in dit forum. Helaas ben je terecht gekomen in de zoveelste copy-paste van Jan Hyoens, niet erg tekenend voor de rest van het gebeuren hier. Er wordt heus wel nog op niveau gepraat ook, al is het de laatste tijd wat ver te zoeken met figuren als SchutzStoffel.... Welkom op het forum en let niet op de rommel
dank u. ik moet mijne weg nog vinden hier... het is een heleboel in een keer.
Oud 2 augustus 2004, 20:17   #11
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Ik kan er niet aan doen, maar als ze dan schrijven "een Belg", dan vraag ik me altijd af of het over een BB zou gaan --- een "bruine" Belg in dit geval
Wat is het in andere gevallen? Een Blanke Belg? Een Bekende Belg? Een Billijke Belg? Een Bolle Belg? Een Blije Belg? Een Boze Belg? Een Bijzondere Belg? Een Brave Belg? Een Braftige Belg? Een Bijziende Belg? Een Bisexuele Belg? Een Boertige Belg? Een Balorige Belg? Een Belachelijke Belg?

Nee, een Bruine Belg. Jan Hyoens zal blij zijn, nietwaar Jan? Proficiat hoor.

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
Oud 2 augustus 2004, 20:19   #12
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Alle posts hier op dit onderwerp zijn maar van weinig inhoud. behalve dat de buitenlanders schuld hebben aan alles. Hoe dat zo?
Omdat het anders wat complex zou worden. Stel dat ge iets zou forceren

Oud 2 augustus 2004, 20:25   #13
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

Ik had het helemaal niet op jou Woesjj, mijn laatste stuk geplaatste tekst was bedoelt voor Pietje. Net als dit stukje tekst : wist je dat ik mensen ken die liever op een linkse partij stemmen omdat ze daar meer hun draai in vinden, maar toch sympathie vertonen voor de gouden jaren 30 ? Ik kan dus evengoed de link : "Nazi + links" leggen als je zovlug linken wil trachten te leggen.
Oud 2 augustus 2004, 20:31   #14
Woesjj
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
Ik had het helemaal niet op jou Woesjj, mijn laatste stuk geplaatste tekst was bedoelt voor Pietje. Net als dit stukje tekst : wist je dat ik mensen ken die liever op een linkse partij stemmen omdat ze daar meer hun draai in vinden, maar toch sympathie vertonen voor de gouden jaren 30 ? Ik kan dus evengoed de link : "Nazi + links" leggen als je zovlug linken wil trachten te leggen.
al was dit bericht dan niet voor mij, ik ga er wel op reageren. Mag ik vragen waarom u zo'n provocerende quote aan uw profiel hebt toegevoegd?
Er gebeurde wel meer in de jaren 30 namelijk, maar dat heeft natuurlijk weinig met uw quote te maken. Bovendien is het maar van een mager bewijs dat u de nazitijd met links-sympatisanten wilt linken als u enkel spreekt over mensen die links georienteerd zijn, die met de 'gouden jaren 30' zeer waarschijnlijk wat anders bedoelen dan de tijd van Hitler en de WOII.

Waarom zo provoceren?
U gaat me niet vertellen dat u werkelijk sympatisant bent met die man met dat snorretje, wel?
Oud 2 augustus 2004, 20:33   #15
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
al was dit bericht dan niet voor mij, ik ga er wel op reageren. Mag ik vragen waarom u zo'n provocerende quote aan uw profiel hebt toegevoegd?
Er gebeurde wel meer in de jaren 30 namelijk, maar dat heeft natuurlijk weinig met uw quote te maken. Bovendien is het maar van een mager bewijs dat u de nazitijd met links-sympatisanten wilt linken als u enkel spreekt over mensen die links georienteerd zijn, die met de 'gouden jaren 30' zeer waarschijnlijk wat anders bedoelen dan de tijd van Hitler en de WOII.

Waarom zo provoceren?
U gaat me niet vertellen dat u werkelijk sympatisant bent met die man met dat snorretje, wel?
8) Zijn onderschrift zegt toch genoeg
Oud 2 augustus 2004, 20:36   #16
Woesjj
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
8) Zijn onderschrift zegt toch genoeg
ja maar allez, dah gaat m toch niet menen?
Dju, zijn er echt nog zulke mensen in Belgie?
Dat zal toch niet?
Oud 2 augustus 2004, 20:41   #17
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zal toch niet?
Blijkbaar dus wel eh. Hoe erg ik het ook vind 8) .Wie weet , staat hij dagelijks , in SS-outfit, een uurtje voor de spiegel
Oud 2 augustus 2004, 20:42   #18
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat zal toch niet?
SchutzStaffel is een wat recentere aanwinst op het forum maar heeft al menige kaken doen openvallen, hoewel, en dat moet gezegd, hij een bijzonder genuanceerde houding heeft tegenover bijvoorbeeld homoseksuelen die best op prijs wordt gesteld. Je kan zijn posts bekijken door op zijn naam te klikken en naar "vind meer posts van SchutzStaffel" te gaan... Je kan je "lol" niet op dan ... er lopen er zo nog een paar rond... Ik kan het soms ook niet geloven.

Oud 2 augustus 2004, 20:45   #19
Woesjj
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
SchutzStaffel is een wat recentere aanwinst op het forum maar heeft al menige kaken doen openvallen, hoewel, en dat moet gezegd, hij een bijzonder genuanceerde houding heeft tegenover bijvoorbeeld homoseksuelen die best op prijs wordt gesteld. Je kan zijn posts bekijken door op zijn naam te klikken en naar "vind meer posts van SchutzStaffel" te gaan... Je kan je "lol" niet op dan ... er lopen er zo nog een paar rond... Ik kan het soms ook niet geloven.
zijn er ook "redelijke"mensen met gezond verstand en een niet al te rechts? amai, ik val hier met mijn neus in de Vlaams Blok-boter...
Oud 2 augustus 2004, 20:45   #20
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

@Woesjj : Breng ook eens een bezoekje aan het "Quote-archief"(is een verzameling van "zeer opvallende postings) - "Koetjes en Kalfjes") . Je zal je ogen soms niet geloven
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be