![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [font=Tahoma][size=4]Gangster voorwaardelijk vrij in maart; pleegt opnieuw overval in juli [font=Tahoma][size=2]NIJVEL.- Op 29 juli 2004 is door de Speciale Eenheden van de Federale Politie een man opgepakt die ervan verdacht wordt een gewapende overval te hebben gepleegd op een winkel in Waterloo eerder deze maand. De man die vrij was onder voorwaarden, zit opnieuw achter de tralies.Speciale Eenheden arresteren onverbeterlijke overvaller [/size][/font] Op 14 juli 2004 pleegden twee gewapende mannen een overval op een Action Shop in Waterloo. Onder bedreiging van een automatisch vuurwapen werd het personeel op de knieën gedwongen en geboeid. Een klant die op het ogenblik van de overval binnenkwam, onderging hetzelfde lot. Door de snelle tussenkomst van de politie kon één van de twee overvallers, een Belg, ter plaatse opgepakt worden. De andere kon ontkomen en pleegde op zijn vluchtweg nog een carjacking. Het onderzoek van de Federale Politie Gerechtelijke Dienst van het Arrondissement Nijvel (GDA) heeft uitgewezen dat de man, een 25-jarige Algerijn, in de Brusselse regio verbleef. Op 29 juli 2004 is hij opgepakt door de Speciale Eenheden van de Federale Politie. De verdachte is reeds gekend bij de politie voor gewelddadige overvallen. In maart 2004 was hij vrijgelaten onder voorwaarden. Hij is onder aanhoudingsmandaat geplaatst door de onderzoeksrechter van Nijvel, Marc Cruysmans. Het onderzoek wordt verder gezet door de GDA Nijvel. [/size][/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan er niet aan doen, maar als ze dan schrijven "een Belg", dan vraag ik me altijd af of het over een BB zou gaan --- een "bruine" Belg in dit geval
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie of wat hij is interresseerd mij niet, dit is het grote bewijs dat de straffen voor overvallers veel te mild zijn in ons land, waarom dat ik dat vind, ah omdat hij het anders niet meer zou proberen en zeker niet hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Weeral een vreemdeling. Nog steeds toeval volgens linkie-winkies ?
Straffen zijn inderdaad veel te mild in ons "land", en aan wie hebben we dit allemaal te danken denk je ? Juist, aan een corrupt politiek correct links beleid die onze justitie en politie volledig naar de knoppen helpt met hun geklungel. Allochtonen lachen dit "land" vierkant uit omwille van de laksheid hier en wanneer de kat van huis is, dansen uiteraard de muizen, in dit geval allochtonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 2 augustus 2004 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() zeg, ik kijk voor het eerst eens op dit forum en ik verschiet ervan dat sommige mensen op dit forum zo ongenuanceerd zijn. Waar gaat deze post eigenlijk over: over een wijzend vingertje dat buitenlanders de schuld zijn van de criminalitiet in Belgie?en dan die rechtstreekse verwijzing naar de fuhrer van Schutzstaffel: allez manneke, waar zit uw verstand?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Mag ik je erop wijzen dat het Vlaams Blok 1 miljoen kiezers heeft en niet alleen mezelf ?
Typisch links gedrag om alles over één kamp te scheren wanneer het VB betreft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() maar ik scheer niet alles over een kam, ik scheer u over een kam. Ik heb het nog in mijn ene post niet over het Blok gehad, toch? Ik vind zo'n gekopieerd stukje krantenbericht nou niet echt een overtuigende reden om de schuld aan de buitenalnders te geven. Alle posts hier op dit onderwerp zijn maar van weinig inhoud. behalve dat de buitenlanders schuld hebben aan alles. Hoe dat zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nee, een Bruine Belg. Jan Hyoens zal blij zijn, nietwaar Jan? Proficiat hoor.
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik had het helemaal niet op jou Woesjj, mijn laatste stuk geplaatste tekst was bedoelt voor Pietje. Net als dit stukje tekst : wist je dat ik mensen ken die liever op een linkse partij stemmen omdat ze daar meer hun draai in vinden, maar toch sympathie vertonen voor de gouden jaren 30 ? Ik kan dus evengoed de link : "Nazi + links" leggen als je zovlug linken wil trachten te leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Er gebeurde wel meer in de jaren 30 namelijk, maar dat heeft natuurlijk weinig met uw quote te maken. Bovendien is het maar van een mager bewijs dat u de nazitijd met links-sympatisanten wilt linken als u enkel spreekt over mensen die links georienteerd zijn, die met de 'gouden jaren 30' zeer waarschijnlijk wat anders bedoelen dan de tijd van Hitler en de WOII. Waarom zo provoceren? U gaat me niet vertellen dat u werkelijk sympatisant bent met die man met dat snorretje, wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dju, zijn er echt nog zulke mensen in Belgie? Dat zal toch niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Woesjj : Breng ook eens een bezoekje aan het "Quote-archief"(is een verzameling van "zeer opvallende postings) - "Koetjes en Kalfjes") . Je zal je ogen soms niet geloven
![]() ![]()