![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Gouverneur
|
Dat is zo : maar zonder gesubsidieerd openbaar vervoer en zonder massatransport zouden deze kosten en dus ook de prijzen van de producten aan de eindconsument veel hoger liggen..
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
De gratis behandeling van 65+ is belachelijk, Er dient een vermogenscriterium te gelden en dat bestaat: De OMNIO. De laagste inkomens alleen zouden van gratis vervoer moeten genieten, ongeacht de leeftijd.
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Trouwens als je jouw redenering doortrekt, maken ook mensen zonder auto gebruik van de wegen, de goederen die zij consumeren worden vaak door vrachtwagens vervoert, dus zo maken ze indirect gebruik van wegen. Ik probeer zaken helemaal niet simpel voor te stellen, ik probeer juit aan te tonen dat het niet zo simpel is. Ik reageerde aanvankelijk op Kallikles die zei dat wegen gratis waren, wat niet klopt. De redenering 'wie ergens gebruik van maakt, betaalt ervoor' kan ik mij best in vinden, ik hoop dat ze dat doortrekken naar andere domeinen van de samenleving. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Wat me in de discussie voorkomt als "onderbelicht" is het feit dat men niet kan stellen dat mensen die het openbaar vervoer niet of vniet intensief gebruiken er geen belang bij zouden hebben dat dit vervoer voor 90% gesubsidieerd is. Wat voor alles in de economie geldt , is ook waar voor openbaar vervoer : er moet worden ontwikkeld en zelfs geinversteerd en tegelijk moeten er besparkingen komen en somige zaken efficiënter gedaan worden. zoals bv. meer integratie van spoorwegvervoer in het kader van openbaar vervoer in agglomeraties (zie het S-Bahn systeem in Duitsland) |
|
|
|
|
|
|
#25 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#27 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ga je heus niet altijd de pap in de mond geven.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2: Weet jij überhaupt wat de basis van een goede discussie is? |
|
|
|
|
|
|
#31 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom zou ik dat allemaal voor jou moeten voorkauwen? Met intellectuele luiheid komt men nergens in het leven. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
|
|
|