![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vind je van de naam en de inhoud? | |||
Heel goed, dit is wat ik zocht! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 14,29% |
Leuk, maar hier geloof ik niet in. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 22,86% |
Geef mij maar een ander initiatief! |
![]() ![]() ![]() |
22 | 62,86% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat dualisme van 'links' en 'rechts', blijkt toch nog te bestaan, als ik naar het nieuws en de opinieberichten kijk in de media. Dat die twee niet meer bestaan is een verzinsel.
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Partijlid
|
![]() ik bedoel niet een bv uit de showbusiness he. Een bekend gezicht �* la Ward beysen, of een ander politieker. Probleem is dat je momentum moet creeeren bij de start van zo'n partij. Indien je hier niet in slaagt zal 90% van de vlamingen zelfs nog niet weten dat je bestaat laat staan voor je stemmen. In Nederland gebeurde dit ook met lpf. Dankzij zijn uitspraken en zijn charismatische uitstraling kon hij momentum creeeren en kreeg hij de kans om zijn standpunten uit te leggen.
groeten, jimmyl |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() eigenlijk komt dit programmaatje toch overeen met het vb, niet? waarin verschillen jullie?
waarschijnlijk in het liberalisme, maar waarin uit zich dat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() Laat ons de woorden "Nieuw, vernieuwend, anders, ..." niet verkrachten.
Gevestigde partijen hebben dat al zo vaak en allen vrij recent gedaan! Ik geloof in het succes van een nieuw initiatief. Deze zal 'waarden' moeten hanteren en ijveren naar geloofwaardigheid. Hierdoor zal het uitblinken in kracht. Bereid om de discutie verder aan te knopen? |
![]() |
![]() |