![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Of gewoon 'straat nat'?
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Die vrouw is nat, wordt nu gewoon...
mmm... euh... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Maar afin; geen nederlands, geen rijbewijs. Dat het taalniveau van bepaalde individuen niet hoog genoeg ligt is absoluut ons probleem niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is daar nu moeilijk aan, een wiel van de wagen verleggen?
(In extremis kan het wel eens lastig zijn als de moeren te hard vastgezet zijn in de garage en dan nog alleen maar voor vrouwen die men beter nooit een rijbewijs had mogen gegeven hebben) ![]() Zoals ik al eerder schreef, zou men moeten invoeren bij het praktijk examen voor het behalen van een rijbewijs. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zalig vrouwtje heb je daar ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die boutjes of moeren kunnen soms verdraaid vast zitten en een aluminium wiel kan soms nogal vastplakken. Zelfs ik moet soms met mijn vol gewicht op zo een sleutel gaan wippen om die los te krijgen. Heb zelfs al kruissleutels in twee gebroken op zo bout. En nochtans het zijn dikke sleutels. Ik denk idd dat er nogal wat bij zijn die geen wiel kunnen versteken. Laatst gewijzigd door Mambo : 10 mei 2013 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |