![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet wel dom zijn om "lukraak" uw tanden te laten uittrekken hoor. Ik heb er als kind ééntje laten trekken, en als volwassene 2 (kiezen), NA mij goed te laten informeren hebben. Indien ik zou twijfelen of de kies misschien nog redbaar is, zou ik een second opinion vragen. Zeker weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oma weet raad en dit voor je tandjes
Link Hoor ik daar nu in de verte eensklaps Oma's aan de top scanderen? Veelvuldig poetsen van je tanden lijkt mij ook niet echt een goede optie, daar ons lichaam een eigen beschermlaagje maakt op je tanden en als je die er dan telkens weer gaat afschrobben ... Het tong schrobben, iets wat ik nog nooit gedaan heb. Een hoogst merkwaardige actie. Misschien een actie die sommigen hoog in het vaandel dragen alvorens men gaat muilen (dat was op zijn H. Brusselmans) om zo tijdens het wisselen van de tongen geen onaangename geurtjes/stukken vlees en andere etensrestjes te verspreiden. Lijfgeurtjes/stinken dat kan al wel eens handig zijn tijdens het aanschuiven in een warenhuis in de zin van, dan staat er waarschijnlijk nooit iemand in je rug te porren maar blijft men op een afstandje. Het gebruik van parfums dan weer. Er zijn weinig goede parfums op de markt in de zin van, een goed parfum moet lang ruiken. Uw reukorgaan zal het parfum dat u gebruikt snel gewoon zijn wat dan weer kan leiden tot, u gaat het hele flesje leegspuiten. ![]() Over het broekhoesten wil ik om de goede orde van dit forum te bewaren niet in detail treden. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 april 2013 om 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vroeger wisten de mensen wat er in hun eten zat. Die bessen en wortels die ze in de bossen gingen zoeken, waren bessen en wortels en anders niets. Nu worden planten behandeld met pesticiden en dieren met hormonen. Na de oogst of de slacht worden er bewaarmiddelen aan toegevoegd - hebt u bijvoorbeeld al eens nagedacht over het feit dat melk tegenwoordig maanden goed blijft (ik heb een flesje in huis dat pas vervalt in juli) terwijl ze vroeger na 2 dagen zuur was? En dan de smaakstoffen die erbij komen en andere chemische brol. Nee hoor, denk eens niet enkel aan levensduur enzo, denk eens aan de vele allergieën - vroeger bijna allemaal ongekend, aan het feit dat kinderen van jongsaf volgepompt worden met medicijnen. Ja, we overleven het grotendeels maar niet dank zij het voedsel, eerder door vaccinaties, veel doktersbezoeken en de tonnen medicijnen die we dagelijks slikken. Ja, vroeger stierven veel mensen op 30 jaar. Nu ken ik oude mensen die overleven dank zij het slikken van tientallen (jazeker, tientallen) medicijnen per dag. Als de arme mensen vroeger bedorven voedsel aten, was dat inderdaad uit armoede. Dat wil niet zeggen dat voedsel an sich slechter was dan nu, zeker niet!
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans hebben wij geen slecht gebit, in onze familie heeft iedereen goede tanden. Ter illustratie : mijn moeder moest toen ze in de 80 was ooit een maagonderzoek laten doen met zo'n slangetje in de mond en de verpleegster zei tegen haar dat ze haar vals gebit moest uitdoen. Mijn moeder had - op enkele kiezen na - al haar eigen tanden nog, de verpleegster wou dat niet geloven! Mijn zus en ik leerden in de middelbare school één en ander over mondhygiëne en begonnen dan onze tanden te poetsen. Toen zijn onze ouders gevolgd. Dat was in de jaren '60. Tandenpoetsen werd in mijn omgeving tot laat ons zeggen 1960 haast nergens gedaan. Uw vader zal waarschijnlijk iemand van de hogere stand zijn waar die dingen wel gekend waren.
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Suiker, iemand ?
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien laat ik mij dan weeral in de zak zetten bij de aankoop van het één of ander parfum. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die aan hun vingers lopen te ruiken kan je beter mijden.
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |