![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Nieuwe vereiste om Belg te worden: 3 keer per week varkensvlees | |||
Ja, ik ben voorstander |
![]() ![]() ![]() |
4 | 57,14% |
Nee, dit is immoreel |
![]() ![]() ![]() |
2 | 28,57% |
Geen mening... |
![]() ![]() ![]() |
1 | 14,29% |
Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Vergezocht, maar voor de rest een prima mopje.
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die Belg wil worden, moet aan de volgende eisen voldoen: - Elke dag 500 gram varkensvlees eten. - €300 000 op de spaarboek hebben. - Een neus hebben van 7,9 centimeter lang, niet meer of minder. - Tenen die 3cm uit elkaar staan. - Paars haar hebben. - Een tattoo op het voorhoofd: "Ik wil Belg worden!" Het zal rap gedaan zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://filesforum.politics.be/showpo...25&postcount=7
Mijn persoonlijke mening: Ik sta best open voor andere culturen , en .... als ik eten wil , en ik heb honger , probeer van alles !! En of mijn buurman immigrant of hier geboren is , interesseert me letterlijk geen ene zak !! Maar .... http://filesforum.politics.be/showpo...6&postcount=44 onze cultuur en waarden en vrijheden mogen niet ondergeschikt zijn aan diegene die naar hier toe komen. Verder: http://filesforum.politics.be/showpo...29&postcount=9 Politieke (poliZieke) partijen die hun eigen idiologie verloochenen ivm stemmen ronselen , die mogen voor mij part oprotten !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het varkensvlees is tegenwoordig ook niet meer je dat.
Met alle respect voor varkens en aanverwante soorten. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iedereen is welkom die meer van onze manier van leven houdt dan hun eigen manier. Waarom kom je anders naar hier?
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat Westerse mogendheden hun ex-kolonies terugwillen? Omdat Westerse mogendheden extreme islamitische fracties installeren in je thuisland, nadat ze eerst corrupte graaiers hadden geïnstalleerd? U weet wel zo van die lui die mensen ophangen aan kranen, hoofden afsnijden met enkel een mes, zoals ze schapen kelen. Cultuurpatrimonium dynamiteren dat niet tot de ware Islam behoort. Vrouwen kort en klein timmert, hen beschuldigt van alle zonden des Israels, maar zelf naar de hoeren gaan en alcohol zuipen wanneer ze hier in het Westen zijn op officiële staatsbezoeken, waarbij menig metalhead jaloers op kan zijn. Ik vermoed zoiets. Maar ik kan ook verkeerd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Tja, ik ben de laatste om die strekkingen te verdedigen. En mocht het mijn beurt zijn: ik zeik er nog niet eens op mochten ze in brand staan. Tuurlijk zijn die zwaardbaarden een stel hypocriete luizenbalen. Vooral dat inteeltmonarchietje in Saudi-Arabië. Maar hier in het westen zijn de regeringen geen haar beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Kijk eens naar mijn avatar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Het blijft kiezen tussen de pest en de cholera. Kijk naar Spanje en Griekenland. Ook plezant als ze u uit uw huis komen zetten.
Deurwaarder of Taliban met 3e rangs AK47. Same shit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is niet netjes iedereen te willen verplichten Beerschot-supporters op te doen eten.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeien beer zit in de put
![]() iwrestledabearonce , but i didn't ate it ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 april 2013 om 01:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik mis de optie:
"Ja, dit is immoreel."
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat men iedereen in een boerka moet stoppen. Ongeacht man of vrouw, blank of zwart.
Het is erg belangrijk dat iedereen weet hoe mooi en geweldig de islam is. Wanneer iemand weigert een boerka te dragen, heeft dat zware consequenties. Lang leven de islam ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun je eens zien wat voor leuke beesten die varkens zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |