![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het raar dat je over feminisme begint. Het is niet omdat ze actie voeren met blote borsten dat ze daarom actie voeren tegen iets wat uitsluitend vrouwen aanbelangt. Lawaai maken en water morsen rijm ik ook niet met hooliganisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans steunen jouw vrienden als Tanguy Veys wel dergelijke rotzooi. Het agressieve nihilisme van Femen en het agressieve nihilisme van het VB delen op zijn minst dezelfde vijanden: aartsbisschop Léonard en de islam.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Ze hebben enkel wat water over de Leo gespoten... iets wat Leonard als beroep doet.
![]() Bedoeling was om te provoceren ... opdracht geslaagd, het water uit de maria beeldjes was wel doordacht. maar was het nu nodig om dat beeldje te gaan beffen naderhand? ![]() Laatst gewijzigd door Kylero : 29 april 2013 om 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Het dichtnaaien van vagina's, verkrachten van kinderen, indoctrineren van kinderen.. slaan van vrouwen en onschuldige mensen beroven van hun geld is volgens mij veel agressiever dan een beetje wijwater spuiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() die agressieve Waalse topambtenaar ... daar gaat het over, dunkt me
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat je kritiek hebt op zijn mening, geen probleem. Maar verval niet in oeverloos geroep en holle slogans, want dan wordt er wel over je gepraat, maar vooral in een negatieve en lacherige manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Wat een dwaze trienen. Op de brandstapel ermee
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die dames waren ingehuurde figuranten om de boel wat op te vrolijken !!
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |