![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en regeltjes of niet, jullie staan voor het Griekse scenario. maar toegeven dat kunnen jullie niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ofwel, België als gidsland voor Nederland ![]() Laatst gewijzigd door Adrian M : 3 mei 2013 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie zit er bovendien te wachten op een tweede keidebiel topic waarin Kazen en Frietfretters niets anders doen dan mekaar afzeiken....
![]() Vlug dit alles onder brengen bij 'een Nederlandse journalist' zou ik zo zeggen... PM gedaan naar een bevoegde instantie.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 3 mei 2013 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Uiteraard. Plus Picardië, Lotharingen en de Elzas.
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zij : seg Piet, wat denk je van een uitstap naar Antwerpen? Of Gent? Hij : ben je gek meid? Bij die achterlijke Vlamingen met wie we niks gemeen hebben... Nee, we gaan naar Kopenhagen! Zij : is dat niet een beetje ver? Hij : bijlange niet. 700 km verder dan Antwerpen. Te verwaarlozen. Trouwens, Spinoza heeft me dit aangeraden. Zij : dan is het okay. Spinoza is tenslotte een intellectueel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wat is er verkeerd aan het terugeisen van gestolen goed? Ik heb niet gezegd dat dit met geweld moet gebeuren. Ik hou niet van geweld.
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Napoleoncomplex
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 3 mei 2013 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nee, doorgaans zijn en blijven de redenen immers de bekende stompzinnige en platvloerse cliche's: de hollandse zuinigheid, het 'rare accent', de ollandse arrogantie, Heineken, kroket uit de muur, klompen en ga zo maar door. Laatst gewijzigd door SDG : 3 mei 2013 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lotharigen en de Elzas hebben nooit tot de Nederlanden behoord. En dan heb ik het uiteraard over de 17 provinciën, de Habsburgse Nederlanden. De laatste twee jaren van zijn leven heeft Karel de Stoute weliswaar die streek bezet met de bedoeling van de brug te slaan tussen de Landen van Herwaarts en de Landen van Derwaarts (Bourgondië), iets wat hij trouwens in 1477 te Nancy met zijn leven moest bekopen. En gedaan was het Bourgondische tijdperk. Het is dan ook totaal absurd van zo'n pure annexatiepolitiek als argument te gebruiken....om te stellen dat die gebieden bij de Nederlanden zouden horen! Als er iemand is die een poot heeft om om te staan met de bedoeling om dat terug te eisen dan is het Duitsland wel!
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 3 mei 2013 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 mei 2013 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hou eens op met je onzin. Mochten we er economisch en sociaal even goed voor staan als de Scandinavische landen dan zou je jezelf mogen gelukkig prijzen. Maar die maken van de visie en de principes van de WalloBruxers dan ook brandhout. U daarentegen bent een van die Vlaamse België-gatlikkers die nog liever Vlaanderen zien creperen dan akkoord te gaan met een eigen Vlaamse koers die geïnspireerd is op principes die we in landen als Denemarken, Zweden , Noorwegen terugvinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brussel, Moeskroen, Komen, Borgworm, Edingen, Eigenbrakel, Waterloo, Nijvel moeten terug naar Vlaanderen komen. De mensen van Zeeuws Vlaanderen, Noord-Brabant, Nederlands Limburg willen hoegenaamd niet weggescheurd worden uit Nederland. En zeker niet door francofiele Belgicistische Von Sachsen-Coburg-gatlikkers zoals u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat we het antwoord hier moeten zoeken:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Talentelling#Zie_ook Maw dat Waterloo verloren gegaan is als resultaat van een bepaalde talentelling. Vraag is dewelke? Interessanter is de algemene vraag welke overheveligen van gebieden er gebeurden naar aanleidig van elke talentelling die ooit plaats had. Misschien vindt men het antwoord in het archief van Flor Grammens. (Na zijn dood werd het persoonlijk archief van Flor Grammens, in het bezit van het Grammensfonds, overgedragen aan de bibliotheek van de Campus Kortrijk van de KU Leuven.) Of in het boek van Jan Verroken.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 3 mei 2013 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS. Flor Grammens, dat was nu een Vlaming van mijn hart. Recht door zee. En niet echt besmeurd door de collaboratie. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 mei 2013 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sterker nog, na de laatste verlaging van de rente vvan de ECB komen de pensioenfondsen nog meer in de problemen. De ellende is niet te overzien. Bij ons zal opnieuw keihard gesnoeid moeten worden. Ik kan mij voorstellen dat u dit wel leuk vind? Veel haatsmurfen in het zuiden zullen dit wel leuk vinden...... Maar vergeet 1 ding niet, we zullen een hoop landen hierin mee sleuren met deze ellende. En dan lachen jullie echt niet meer. Maar ik geloof dat er ook verstandige Belgen zijn die niet zo vrolijk worden hiervan...
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou je wel graag zien, nietwaar. Het spijt jou te moeten ontgoochelen, maar het land van jouw idool staat er oneindig veel slechter voor. Meer nog, niet alleen zitten ze opgescheept met een kanjer van een begrotingsdeficit, maar psychische toestand van de bevolking is beneden nul. Het land verloedert zienderogen, ganse wijken in steden zoals Parijs en Marseille islamizeren aan een hoog tempo (op de autostade wordt de benaming "Marseille" ook reeds in het arabisch weergegeven), de Fransman voelt er zich niet meer thuis, de werkloosheid stijgt schrikbarend, ze worden met hun neus op het keiharde feit gedrukt dat ze de economische ontwikkeling van Duitsland al lang niet meer kunnen volgen, terwijl het Frans als internationale taal zakt als een baksteen.
|
![]() |
![]() |