![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() En da paazek hein!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als mensen kiezen om geen of niet teveel info naar het 'duistere' Internet of wat anders toe te spelen dan is dat hun volste recht. Op dat Internet is het gewoon erg geworden tegenwoordig, ik test dat soms uit. Je moet cookies aannemen, je moet (in bepaalde gevallen dan wel Adobe Flash Player installeren (Html5 werk anders ook perfect) wij willen uw gegevens, wij willen weten wie u bent ... Big Brother is Watching U!! Ik gebruik mijn IExplorer zelfs Inprivate continue. (pijnlijk detail is wel dat mijn laatste hersencel het woordje moet al jaar en dag geschrapt heeft.) ![]() Als je ziet hoe men tegenwoordig op veel diensten, winkels al gelijk om al je gegevens vraagt om u daarna lastig te vallen met reclame of medewerkers die u telefoneren voor de één of andere enquête en ga zomaar verder. Ook de meeste A-sociale netwerken eisen onnodig veel gegevens van mensen die er 'dom'weg op inschrijven en daar bedoel ik diegene mee als FB, Twitter en ander zooitje ongeregeld, wat uiteraard niet belet dat mensen die heel hun huishouden daar willen opzetten dat ook hun volste recht is. Voor mij hoeft dat niet punt, ik blijf liever wat *spooky* ![]() Vraag ik mij af als u alle info van de forummers hier wil weten, zoekt u een lief? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 mei 2013 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wamoettewete?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Andersom, ik hoef jullie gegevens niet te weten, dus ik verwacht van jullie helemaal niet dat jullie je gegevens plaatsen. Wat ik vooral storend vind is dat mensen leugens plaatsen over zichzelf. En ik kijk dan onder andere naar jou richting.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij zou blijkbaar onze openbare financiën nog wat extra naar de verdoemenis willen helpen. Zolang iemand fysisch en mentaal nog redelijk functioneert hoort hij/zij niet thuis in een RVT. Ben je al eens in een RVT op bezoek geweest? Mijn indruk is dat de mensen er nog sneller achteruit gaan. Ik hoop voor jou dat je er zo lang mogelijk kunt wegblijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ofdaggepoeptmeidezwettenofmeidemarokkoenen
Laatst gewijzigd door Boyke : 4 mei 2013 om 20:14. Reden: Vei te chargeire! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Je kan mijn politieke voorkeur al te weten komen via dit forum, is dat niet persoonlijk genoeg?
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() En niet antwoorden met een smiley zoals bij de rest...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Roger Verhiest gebruikt anders werk zijn echte naam. Dus put your money where your mouth is en zeg ons je naam ofwel valt heel je onderwerpje in duigen. Respecteer toch eens dat er ook nog mensen zijn die discreet met hun gegevens omgaan en dat ieder zijn grenzen bepaalt. Het open en bloot zijn info rondstrooien is zelfs in deze Facebook tijden niet de norm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Persoonlijkheid is zwaar overschat - profielen bijgevolg ook.
We zijn allemaal schapen. Schapen zeg ik je !
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |