![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() komt er nu dan nog bij dat hij maandelijks een haarkleuring moet betalen.
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben persoonlijk van niets vies, buiten geweld, om dit onland kapot te maken.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem het je niet kwalijk hoor, veel opties zijn er niet. Ik ben niet van plan om als zovelen mijn ogen dicht te knijpen voor deze degoutante toestanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hij wordt daarvoor markconform vergoed. Als nva-lid keur ik dat goed. Punt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou niet te veel 2 doen, VB zat ook vol opportunisten op het laatst. Of was Hugo Coveliers een Vlaamsnationalist uit het "zuiverste" water, misschien?
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 7 mei 2013 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VB maakt enkel zichzelf, maar vooral ook dissidente stemmen kapot. Volgens mij zal die partij eerder kapot zijn dan belgië, dat geef ik u wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Coveliers is dan ook geen Vlaams Belanger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik mij sterk aan erger, is dat iemand als Dewever heel stoere praatjes verkoopt over migratie, maar het nu al overduidelijk is dat die "verandering" op dat vlak een lege doos is. Ik laat mij niet bedotten. Blijven hopen. Dat zou wel eens vies kunnen tegenvallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat Elio Di Rupo I vallen door een constructieve motie van wantrouwen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen enkel idee, en het interesseert mij ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Coveliers is een stuk uitschot.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je vandaag iedereen een stuk uitschot noemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeg, heb je een nieuw woord geleerd vandaag ? Of wadis er ?
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch mogen bestaande partijen zulke mensen inschakelen. Wat mij betreft: onder het motto zoals het Vlaams spreekwoord het zegt: "ander en beter". En dat het geen nationalisten zouden zijn .... is er een ander spreekwoord, vanwege de kaloten helaas maar 't is zo: in de hemel is er meer vreugde voor de terugkeer van één verloren schaap, dan .... (verder herinner ik me het niet meer juist ). Ik bedoel: als ze nu werk leveren voor de goede zaak, dan is dat in dank aangenomen. .
|
![]() |
![]() |