![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() Wat een onzinnige discussie...
Al ooit iemand van bub die wandaden horen goedpraten?? Ik dacht het niet! Laat staan dat wij hem zouden vereren ofzo, of hij zouden aanbidden op een bijeenkomst... Wat vlaams nationalisten vaak wél doet als het om collaborateurs gaat... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door John Stufflebeam : 1 november 2004 om 21:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens Lenin hoort niet in dat rijtje van die stalinistische dictators... Hij is altijd een grote voorvechter geweest van democratie in Rusland... Trouwens er is nooit méér democratie geweest in Rusland, dan in de paar jaar dat Lenin leider was van de USSR... Dat zullen zelfs jullie moeten erkennen. Tenzij jullie stellen dat tsaristen, stalinisten of poetins democratisch zijn natuurlijk!!!
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Over welke banden met pedofilienetwerken heb je het? Noemt men zoiets tegenwoordig geen laster?
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2. Moet ge de VB webstek een checken, waar ze De Clercq en Laplasse vereren.
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() [quote=Yann]We zullen maar zwijgen over uw seksuele voorkeur zeker?
Ja, wat is daarvan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2) Zoek jij dat maar eens op. Ik heb intussen een degoutante leugen op de officiële site http://www.monarchie.be/nl/monarchy/...eopold_II.html Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() 1) Over de organisatie wil ik nog wel eens de bewijzen zien. "Over het algemeen zeer goed" wil niet zeggen dat er geen slechte zaken tussen kunnen zitten. Wie op 10 toetsen voor 9 ervan een 10 haalt en voor 1 ervan 0, heeft nog steeds een zeer goede 9.
2) Het lijkt me nogal wiedes dat de website van het koningshuis niet zichzelf aan de schandpaal gaat nagelen. Ik heb overigens nog geen enkele website van een politieke partij ooit verontschuldigingen voor deze of gene daad zien maken. Internet: freedom of speech and written word, en als je daar niet tegen kan: terugschakelen op tamtams...
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken, Wees Immer Uzelf En Ongeknecht Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken, Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht! Laatst gewijzigd door Foundation : 2 november 2004 om 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Overigens vraag ik mij nog steeds de zin af van de Leopold 2 bashing.
De BUB zal nooit misdaden tegen de menselijkheid, door wie ook gepleegd, goedpraten. Ik denk dat de Belgisch gezinden die dat wel doen op een hand te tellen zijn. De relevantie voor het koningshuis vandaag de dag is nihil, of wil je een eventuele achterkleinzoon van Dutroux over 100 jaar ook aanspreken over kinderverkrachting? Gedane zaken nemen geen keer, en hoewel België gerust wat boete mag doen (inzake ontwikkelingshulp e.d.), kan men de doden niet meer tot leven wekken en kan men de verantwoordelijken niet meer tot de orde roepen (dit stadium is ook bijna bereikt inzake collaboratie). Dat het niet vergeten zou worden, dat kan ik als enige reden bedenken om het steeds terug op te halen. Dat het in verband wordt gebracht met zaken van vandaag, is een bedenkelijke methode, want hoewel de geschiedenis wel mee de toekomst bepaalt, heeft de toekomst geen verantwoordelijkheid inzake de geschiedenis, zeker niet die van 100 jaar terug.
![]() |
#33 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Overigens De Clercq was een koorknaap vergeleken met Leopold II. In zijn naam werden massamoorden gepleegd evenals gruwelijke folterpraktijken tegen mannen, vrouwen en zelfs kinderen. http://www.vlaamsblok.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Laat deze misdadigers van het verleden gewoon in hun graf liggen en dan bedoel ik ze allemaal : Leopold II, Hitler, Stalin, Paus Alexander VI, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zou bijvoorbeeld het probleem kunnen erkennen, ... Een deel van het bijeengestolen familiekapitaal kunnen teruggeven, (bv, een stichting oprichten die projecten in Congo steunt, ... ) dat soort dingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Schepen
|
![]() Lekker veralgemenen is wel een Vlaams Nationalistische ding.
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Burger
|
![]() Citaat:
rare gedachtenkronkels............. ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
- Een verpleegster in het moederhuis moet de pasgeboren baby van de dokter overnemen. Negen keer doet ze het uitstekend. De tiende keer laat ze de baby op de betonvloer vallen. Niemand zegt dan "over het algemeen heeft ze zeer goed haar plichten vervuld". - Je hebt tien zakenreizen achter de rug, samen met een vrouwelijke collega. Negen keer verloopt de zakenreis vlekkeloos, de tiende keer ga je met haar naar bed. Zeg je daarna tegen je vrouw "over het algemeen heb ik zeer goed mijn echterlijke plichten vervuld"? Nee dus. Als je zes koningen hebt, en één is een massamoordenaar, dan is de terminologie van het BUB-programma fout: "over het algemeen hebben de Belgische koningen zeer goed hun plichten vervuld". Dat minimaliseert deze massamoord. Citaat:
Een kort paragraafje met de waarheid is hier meer dan noodzakelijk. Daaruit zou dan blijken dat de federale overheid zich distantiërt van de misdaden van Leopold II. Dat heeft niets met schandpalen, verontschuldiginen van politieke partijen of tamtams te maken. Dat is enkel een kwestie van een minimum aan fatsoen. Laatst gewijzigd door John Stufflebeam : 2 november 2004 om 22:17. |
|||
![]() |
![]() |