![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Denk er maar eens goed over na, over die haakjes. Over "de" partij . Dan kun je de 99% van de mensen die het wel begrijpen vervoegen. Denk je hier misschien dat je op een vlaams blok forum zit waar men spreekt over zijn partij als "de" partij ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie er achter zit, interesseert me niet. Het is een amateur, gezien hij of zij niet in staat is de afgekorte namen van de partijen allemaal correct te schrijven.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb je al gezegd dat ik geen VB'er ben, wel een onafhankelijke separatist. De partij staat in deze draad voor het VB. Versta je dit niet of wil je het niet begrijpen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dit een leuke (en goed ontworpen) enquête. Dat die georganiseerd werd door het Vlaams Belang kan mij geen fluit schelen. Uit de resultaten stel ik gewoon vast dat er hier veel deelnemers zijn met een sterke Vlaanderen-reactie. En dat vind ik puik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zijn minst is het een correcte analyze van het volksverraad van de Ø-VLD.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Even snel opgezocht wie de eigenaar is en wat blijkt.
Neem zelf een kijkje op http://whois.net/whois/verkiezingspeiling.com De man komt uit oudenaarde en is duidelijk politiek actief bij een bepaalde partij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt zo'n woord uit het traditioneel lexicon van Vlaams-nationalisten. En wanneer komt 'bloed en bodem'?
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 mei 2013 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er allemaal van klokken bijgetrokken wordt interesseert me eigenlijk weinig. Ge antwoord op wat ge wil, als je dat wil, en wil je het niet, dan antwoord ge niet. Niets of niemand die u wat verplicht hé. Maar zelfs, al is het een peiling die georganiseerd is door een politieke partij, kun je alleen maar concluderen dat het een slimme zet is. Dat is dan tenminste een partij die wil weten wat de meerderheid wenst. Zo kan ze daar handig op inspelen. Alleen denk ik dat de andere partijen dat niet durven. Die gedragen zich liever alsof hun neus bloed om dat ze liever hun eigen zinnetje doordrijven dan rekening te houden met de kiezers. Laatst gewijzigd door Garry : 15 mei 2013 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben ons toen kandidaat gesteld om bij een volgende keer deel te nemen. Men heeft met ons toen ongeveer een uur lang zitten te discuteren om ons toch maar van gedachte te doen veranderen. Wanneer ze doorhadden dat hun haring niet bruinde hebben ze het gesprek afgesloten met de belofte van bij een volgende gelegenheid ons te zullen uitnodigen. Intussen hebben we al verschillende debatten weten plaatsvinden maar nog nooit hadden we het genoegen een uitnodiging te mogen ontvangen hoor. Dan is het gemakkelijk hé om een beeld van marginaliteit de wereld in te sturen wanneer het het VB betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het maakt niet uit of deze site politiek onafhankelijk is of niet, feit is dat politiek gerichte sites gedomineerd worden door blanke mannen van boven de dertig die natuurlijk massaal nva en vb stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraagstelling is algemeen gericht. Voor wie belgicist is kan de keuze van een premier zeer belangrijk zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |