![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het dan een belediging om een hand te weigeren aan een moslim, of net een gunst? Laatst gewijzigd door BonBon : 15 mei 2013 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de poep hebben ze volgens Mo ook drie steentjes nodig. Geen vier: DRIE. (links, rechts, midden). Ik geloof dat gedroogde kamelendinges(dung) ook goed is. Het papier had Allah toen nog niet uitgevonden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 mei 2013 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Bij ons is bij de meeste mensen de rechterhand dan de onreine, dat moet ze echt wel frustreren bij het handjes schudden.
![]() Daarom ook dat ze een vrouw geen hand willen geven, haar handen hebben op vrouwelijke intieme plaatsen gezeten. Die moslims hebben echt een krak in hun kop. Laatst gewijzigd door BonBon : 15 mei 2013 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar in het algemeen wordt het weigeren van een handdruk aanzien als een belediging, vooral als er publiek bij staat. Een moslim die dus weigert de hand te drukken op een bepaald georganiseerd evenement, maakt volgens onze normen een serieus statement. De pers vervormt dat en komt aandraven met 'jamaar, hij is moslim'. Ik denk dan: 'ja, en dan?' Ik zei laatst nog tegen iemand: 'we zijn te tam en ze weten dat.' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh ja, ik heb ooit lessen in de geschiedenis van papyrus, perkament en papier gehad...
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke moslim dat dan ook is; want de ene keurt het gedrag van Syriërs af en plots hebben de bavures daar niets meer met de islam te maken..., en de andere roept een fatwa uit voor enkele tekeningetjes of een boek en daar moet dan weer begrip voor gevonden worden. De paardenmolen was leuk toen ik klein was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nooit mannen gekust op het werk, en ik geef vrouwen ook liever een hand. Daarstraks nog een oncomfortabele situatie voorgehad bij de introductie van een nieuwe collega die zich vooroverboog terwijl ik haar een hand gaf. Heb dan maar gekust, maar ik vind dat toch een bizarre gewoonte om zomaar van dag 1 te doen. Met een bepaalde collega heb ik zelfs pas na anderhalf jaar eindelijk eens de afspraak gemaakt dat we elkaar 's ochtends een kus zouden geven nadat we eerder van elkaar wisten dat we het liever op een simpele handdruk houden.
Die handdruk gaat in Westerse traditie eeuwenlang terug, maar dat kussen is toch betrekkelijk recent - zeker tussen de seksen. Ik heb er eigenlijk wel begrip voor dat je iemand niet echt kunt dwingen je te kussen of een hand te geven en dat dit in ieder geval niéts zegt over het respect dat die persoon tegen jou heeft. Zoals ik het begrepen heb, is de man dan ook niet ontslagen wegens een simpele handdruk zoals ook de columnist of pseudo-columnist laat uitschijnen maar om een aantal voorvallen die zijn werk in vraag stelden. Je kunt moeilijk secretaresse willen worden als je weigert een computer te gebruiken, bijvoorbeeld.
Laatst gewijzigd door lombas : 15 mei 2013 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelf ben ik absoluut geen favoriet van handendrukken en kussen geven, maar als zoiets elke dag gebeurt, dan kan mits wat overleg de zaken getemperd worden. Franstaligen kussen al meer dan Nederlandstaligen, dus als je op een werkplaats zit met veel Franstalige werknemers heb je meer gekus. Verder vind ik het vieren van elke verjaardag ook vrij hinderlijk, maar je gaat de sfeer toch niet kapotmaken zeker. Als iemand (een moslim of iemand anders) op een bepaald georganiseerd evenement een bepaald iemand geen hand wilt geven, is het niet meer dan netjes en beschaafd om die persoon vooraf daar over in te lichten. Persoonlijk denk ik dat er wel ernstiger zaken zijn in de wereld die aandacht vragen. Voor hetzelfde geld zou ik zo iemand gewoon van de gastenlijst schrappen of naar het toilet verwijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
inderdaad, bijna iedereen die hier zo afkeurend reageert. om dat ze vanuit hun kleinburgerlijke ingesteldheid niet weten dat een hand geven aan een vrouw juist onrespectvol is voor moslims. blijkbaar willen jullie juist dat moslims jullie onrestpectvol behandelen. ieder zijn meug zeker? ik wens jullie veel handen gegeven door moslims toe.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 15 mei 2013 om 18:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moslims hebben schrik van alles; van een hond, van een kat, van bloemen, van afbeeldingen, van een glas wijn in de tuin, van iemand die gewoon de weg vraagt ... die hebben schrik om te leven. En daarom gaan ze ook zeer luchthartig om met de dood (geen wake, geen stil en integer afscheid, het is meteen de grond in). Van de pure schrik baren ze het ene kind na het andere. Ik hou niet van mensen die schrik hebben om te leven. Die schrik roept een lafheid in het leven; een lafheid om kennis te vergaren en om logisch na te denken. Het enige dat in onze cultuur iets substantieels voorkauwt, is de koe. Die geeft melk en heeft vijf magen. En gelukkig is mijn grootvader dood want hij zou van een half uurtje youtube hallal koeienslachten niet goed zijn. Voor WOII kregen de koeien op het erf al een kogel door het hoofd. Die histories zeggen jou allemaal niks. En jij hebt geen histories alsof je geen verleden hebt. Moslims hebben geen recht op een verleden, lijkt het me. Ze houden het niet bij. Of wij van hier moeten ons eerst bekeren om familiehistories te 'kennen' ? Hou je histories van voorgekauwde angsten maar voor jezelf en betrek ze op je eigen omgeving. Als de boer het veld ploegt, zie je alleen maar krijsende meeuwen en kraaien. En zo is alles duidelijk. Moslims zijn bang om te leven en geven geen kus en geen hand. Wat zeg je, een mooie introductiezin eerste bladzijde van een roman? Laatst gewijzigd door parsprototem : 15 mei 2013 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Misleidende titel, het is een opiniestuk van een rapper, niet van DM.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zouden de Vlamingen eens moeten leren hoe moslims dat zien en zich daaraan aanpassen. Maar nee, die arrogante pummels denken dat de nieuwkomers zich aan hen moeten aanpassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Het ontslag is belachelijk natuurlijk. Daar schuilt een primitief eng middeleeuws denken achter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht, straks gaan moslims weer wat janken dat niemand hen nog wil aanwerven.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 - Een vrouw is niet minderwaardig !!!!
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rita_Verdonk http://nl.wikipedia.org/wiki/Hand_geven
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||