![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() of ![]()
Laatst gewijzigd door doremi : 18 oktober 2013 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() Uiteraard censureert hln, posts dat enige intelligentie tonen worden niet getoond (te zien ook in welk gedeelte).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Als journalist filter je, of wordt er gecensureerd zo u wilt. Dat hoort bij de journalistiek. Een krant maar ook een website moet leesbaar blijven. Dat geldt ook voor de reacties. Duizend keer herhaling in iets andere woorden dat immigranten vanuit een vliegtuig boven zee gedumpt moeten worden, is niet leesbaar meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu goed, ik rook niet, maar ik ben dat geklaag van die zweterige niet-rokende caféhangers kotsmoe. Maar kom, totaal offtopic ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu.nl heeft eveneens een bikkelharde censuur. Hoort bij Sanoma, maar evengoed heeft het een ondermaans linkse signatuur.
ER werd in Kenya ooit een 17-jarig schoolmeisje verkracht door een bende negerts. Ik viel nogal hardhandig uit naar die oerstomme club die een schoolmeid op klus stuurt naar een land waarvan ze de gewoontes noch gebruiken kent. Buitendien is ze wettelijk minderjarig. Daar voegde ik nog aan toe dat het meiske direct gecontroleerd moest worden op HIV. Het zal u niet verbazen dat ik direct verbannen werd.
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het laatste nieuws. Stom, er is geen enkele krant of nieuwssite die je nog gewoon kan geloven.
Terwijl er ook mensen zijn die graag geïnformeerd worden, en geen zin hebben in opgedrongen politieke ideologieën Laatst gewijzigd door pintjeeuh : 18 oktober 2013 om 23:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Correcto. Maar als je je kritisch uitlaat en de heren wijst op hun kletserij, dan worden ze rabiaat en keilen je reactie de bak in.
Je moet ze natuurlijk niet uitmaken voor rotte vis ....