![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb je hier nog nooit een leugen weten doorprikken. Vasthouden aan je eigen overtuigingen, ook al worden die met de grond gelijk gemaakt, dat dan weer wel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogal een argument, hè? ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En Dixie, niemand haat hier joden. Ik ben voor het bestaansrecht van Israel, alleen zonder de huidige idioten aan de macht met hun krankzinnig oorlogsbeleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Oei ben ik nu een anti-semiet omdat ik de regering van Israel "idioten" noem?
Snel, zet de "anti-semiet" sirene aan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Lachgas vervangen door koolstofdioxide, opereren met complicaties... http://www.presstv.ir/detail/2013/05...azan-patients/ Mensen is vergisselijk. Laatst gewijzigd door zonbron : 28 mei 2013 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ja, hoor. Heel geloofwaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Helias : 28 mei 2013 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Four patients have died after inhaling carbon dioxide instead of nitrous oxide during surgical operations |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu even de statistieken opzoeken, hoe dikwijls gebeurt zoiets, maar dan met de joodse supremasists? Moest ik in de buurt zijn dan weet ik alvast waar me te opereren indien dat noodzakelijk zou zijn... BTW, het is NIET de koolstofdioxide op zich die dodelijk is, maar WEL als het in het benodigde eindproduct aangewend wordt. Ach, dat zij slechts details natuurlijk... BTW : Uw zoveelste zinloze poging tot... Laatst gewijzigd door zonbron : 28 mei 2013 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Gaza minister of health Mufeed Mukhallalati says medics at al-Shifa Hospital had an “unprecedented case which almost killed several patients at the hospital’s main operation room.” He added that anesthesiologists noticed that the patients’ reaction to the anesthetic gas was very dangerous. Four patients suffered severe cardiac arrest but medics managed to save the patients’ lives." Almost. Close, but no cigar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar je voelde de nood om dit te melden? Om welke reden? Je zit er weer naast. Begint de "cognitieve dissonantie" door te wegen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door de zionisten wereldwijd uit de lucht gehaald, zonder enige wettelijke achtergrond. De zionisten bepalen wat U kan zien en wat U niet mag zien. Dit is geldig voor alle westerse reguliere media aka MSM. Laat U NIET LANGER BELIEGEN door de zionisten!!! Uit het TOPIC : Free-to-air voor de alternatieve en de gecensureerde media ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 28 mei 2013 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach Joden haters zullen nu eenmaal Jodenhaters blijven daar kan ik spijtig genoeg niets aan verhelpen...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In wiens belang handelt U dan? Geef het bewijs welke mijn vergissing onweerlegbaar duidelijk maakt. Ik ben uiterst benieuwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik U het aanwijzen? Laatst gewijzigd door zonbron : 29 mei 2013 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |